جاده صاف کن های دشمنان استقلال و ازادی مردم ایران در کانادا


Share/Save/Bookmark

Saead Soltanpour
by Saead Soltanpour
17-Sep-2012
 

وب لاگ -بیان
//kanoun-e-bayan.blogspot.ca/2012/09/blog-pos...

وقتی ادمها ضدیت کور با چیزی پیدا می کنند دیگر متوجه عملکردشان نمی شوند. بطور نمونه لابی جنگ طلب اسراییل و کانادا از طریق مک لینز مجله شهروند را بازی دادند. سروصدا برای کاردار فرهنگی راه انداختند . نازنین افشین جم را که ازدواجش سیاسی بود و برای این روزها می خواستند فرستادندخط جلو . بعد گفتندکه سفارت را به در خواست ایرانیها بستیم.

جان بیرد -وزیر امور خارجه کانادا گفت که بخش فرهنگی سفارت شامل دستور تعطیلی نمی شود. اتفاقا بخش فرهنگی مدت 1/5 سال بود که از سفارت خانه خارج شده بو د وبودجه اش از سازمان تبلیغات اسلامی زیر نظر مستقیم خامنه ای تامین می شود. روزنامه نگار مارکسیست جوان در شهروند چه راحت الت دست امپریالیستها شد . واطلاعات روی سایت بخش فرهنگی را به عنوان کشفیات منتشر می کردو چه کفی هم برای هم می زدند.

//www.ottawacitizen.com/News/Ottawa/Iran+main...
1

-حالا اگر راست می گویید کانادایی ها حرف شما را گوش می کنید 1- بخش فرهنگی را ببندید.

2- اگر کانادایی ها قرار بود حرف ایرانی ها را گوش کنند ان زمان که مجاهدین ابهتی و هوادارن زیادی داشتند. یک قلم 5 هزا ر نفر در اتاوا در دهه 90 علیه رژیم تظاهرات کردند سفارت را می بستند. نه حالا که هیچ گروهی متاسفانه نمی تواند بیش از 30 تا 100 نفر جمع کند. اگر قرار بود این کاناداییها انقدر شوت بودند که هرحرفی را باور کنند که الان کانادایی وجود نداشت.

3- سلام تورنتو ذاتا دانش سیاسی ندارد ولی حمایت شهروند اگاهانه و سلام تورنتو از کنگره موسوم به ایرانیان کانادا - جا ده صاف کن لابی جنگ طلب اسرائیل وکانادا این فرصت را ایچاد کرد که دشمنان استقلال مردم ایران از این جریان مشکوک بر علیه حقوق کثریت جامعه ایرانی در کانادا برای پیشبرد منافع خود استفاده کنند. خون مردم مظلوم ایران هم بر دستهای روحانیون حاکم و هم بر دستهای این جاده صاف کنان استعمار با پز روشنفکری هست . اگر رژیم دیکتاتوری اخوندها توانست کشتار 67 را توجیه کند. این ها هم خواهند توانست خدمتشان به دشمنا ن ازادی و استقلال ایران را توجبه کنند..

All Iranian diplomats must leave Canada by end of day Wednesday, but even as diplomatic vehicles entered and exited the gated embassy on Metcalfe Street Tuesday, the Iranian Cultural Centre situated at 2 Robinson Street off Lees Avenue in Ottawa remained open,
Baird’s office confirmed the cultural centre was not affected by Friday’s decision. The centre has a documented history of hosting controversial events, including a conference at Carleton University in honour of theocrat Ayatollah Ruhollah Khomeini

Read more: //www.ottawacitizen.com/Iran+maintains+presen...


Share/Save/Bookmark

more from Saead Soltanpour