رده بندی المپیک مساوی با قدرت اقتصادی کشورها - تعصب جاهلانه مقامات جمعوری اسلامی


Share/Save/Bookmark

Saead Soltanpour
by Saead Soltanpour
03-Aug-2012
 

مجری جام جم نسبت به امریکا

جمعه شب بوقت کانادا در برنامه جام جم | المپبک امروز " جوادی مجری برنامه در یک واکنش غیر منطقی به همکار خود که گغت امروز امریکا با 21 طلا در راس جدول رده بندی ایستاده است گفت این بخاطر اتفاقات عحیب و غریبی است که افتاده است مثلا جودوکار زن 85 کیلو امریکا برا ی اولین بار طلا گرفت . یا مایکل فلیپس دوباره طلای دیگری گرفت.

جام جم بهتر است بجای تعصب بیهوده به کارشناسی ضعف تیم ایران بپردازد . براستی اگر قرار بود دعای مردم مخصوصا
د رماه مبارک رمضان اثری در رده بندی تیم ها داشته باشد بایستی تیم ایران رده اول دنیا می شد
بنابراین یا دعای مردم بی اثر است یا دعا تاثیر ی ندارد و از ان در ورزش ایران سو استفاده می شود .

چگونه وزنه بردار ایران کیانوش رستمی که در اثر حذف دو ورزش اول جهانی به سکو میرود اما و اگر ندارد.

وقتی بوکسور ایرانی اوت می شود به سرعت داور را مقصر و انرا یک توطته می دانند که کوبا بدلیل نفوذش در کنفدراسیون بوکس جهانی دارد . بنظر می اید این فرهنگ غلط که از ابتدای انقلاب توسط مقامات تبلیغ شده است که هر شکست ورزشی ایران در میادین بین المللی نتیحه توطئه جهانی است . این فرهنگ به مربیان هم انتقال یافته است .

وقتی که تیم های قدر چین و اندونزی از بدمیینتون بدلیل عدم رقابت جدی برای پیروزی حذف می شوند این مسایل توطته جهانی قلمداد نمی شود .

ایا زمان ان نرسیده است که مقامات ورزش جمهوری اسلامی شکست ها را که بدلیل عدم مدیریت و برنامه ریزی بپذیرند و اینقدر به فرهنگ دروغ و ریا و تلقین دعا و خدا و امام زمان در مسابقات ورزشی دامن نزنند .

وقتی فرمانده بسیج می گوید اگر تیم ملی نماز شب بخواند می تواند تیم برزیل را هم شکست بدهد یک توهین به شعور مردم دین داردو به دین هست . زیرا اگر اینطور بود باید امام جمعه ای که تقوایش بالاست فوتبالیست خوبی هم در می امد و یا حوزه علمیه قم بهترین تیم فوتبال را در بین طلبه های خود که با این ورزش بیگانه نیسند در لیگ برتر ایران داشت .

زمان عوام فریبی به پایان رسیده است بجای خرج کردن از کیسه ائمه و پیامبر اسلام به برنامه ریزی و مدیریت اصولی روی اورند ..

نتیجه المپیک لندن که اتفاقا با شیهای قدر ماه رمضان امسال همراه خواهد بود نشان خواهد داد که باوربه خدا و دین و یا بی دینی مانند چین می تواند در روحیه یک ورزشکار به طور فردی از نظر روانی داشته باشد . با این شیوه نمی توان نتایج خوبی در المپیک کسب کرد.

جدول رده بندی مدالها بخوبی نشان از قدرت اقتصادی کشورها ، موقعیت سیاسی ان ها د رجهان دارد . نمی توان کشور فقیر و بدون مدیریتی بود و در میدانهای جهانی در رده های بالا.

البته این پیروزی های بسیار ناچیز و دلخوش کنک ها مانند نوشاد عالمیان- پینگ پنگ را باید نتیجه کار مربی کره شمالی دانست .
تیم دومیدانی زیر نظر مربیان روس و دیگر کشورها. تیم والیبال زیر نظر مربیان اروپایی - تیم وزنه برداری جدیدا توانسته است دو مربی به عمان و قطر اعزا م کند بقیه تیم ها مربی خارجی دارند


Share/Save/Bookmark

more from Saead Soltanpour
 
amir.sepasi

I dont think you have a point here

by amir.sepasi on

Canada is a much more economic power than Iran and stays lower in Olympic. How do ou explain that? + I really dont think advising Iranian governmenr on stop being stupid or manipulating has any effect any more. I think activists like you should point your words toward people rather than the regime.


jmyt17

المپیک

jmyt17


 

Iranian Style we have to blame some-one all the time.