ادامه اعتراضات دانشجویان و مردم در ١٧ آذر


Share/Save/Bookmark

Noosh Afarin
by Noosh Afarin
08-Dec-2009
 

در روز ۱۷ آذر ۱۳۸۸ بعد از درگیریهای گسترده در دانشگاه تهران،بسیجیان مزدور حکومت که در دانشگاه به ضرب و شتم دانشجویان پرداخته بودند،به صورت دسته جمعی در طول خیابان طالقانی در حرکت بودند و در نهایت همگی برای اسکان و گرفتن پاداش های احتمالی به داخل سفارت سابق آمریکا رفتند

بسیجی حیا کن، دانشگاه رو رها کن،دانشگاه تهران ۱۷ آذر

مرگ بر بسیجی/دانشگاه تهران 17 آذر

 بسیجی شام نمیدن برو خونتون/دانشگاه تهران17آذر

dec 8 حمله بسیجیان مزدور به دانشجویان

حمله بسیج به دانشکده فنی دانشگاه تهران،17 آذر

تظاهرات دانشجويان دانشگاه تهران روز 17 آذر


Share/Save/Bookmark

more from Noosh Afarin
 
HollyUSA

Noosh Afarin jan

by HollyUSA on

Merci khanom. Khasteh nabashi va mamnoon azin hameh khabar yek ja.


Noosh Afarin

تظاهرات دانشجويان دانشگاه شريف 18 آذر

Noosh Afarin


 

 

 

 

 

 

 


Noosh Afarin

اتوبوس ها اومدن بسیجی ها باید برن

Noosh Afarin


 

اتوبوس ها اومدن بسیجی ها باید برن + نشان دادن پول و مواد غذایی به بسیجیان و مفت خور خواندن آنها توسط دانشجویان در جلوی درب دانشکده علوم

 

 

 

 


Noosh Afarin

دانشگاه اصفهان 18 آذر

Noosh Afarin


 

 

 

 


Noosh Afarin

ما می گيم شاه نمی خوايم، اسمشو رهبر می ذارن دانشگاه قزوین

Noosh Afarin


  

                    

 

 

 

 

 

 


Noosh Afarin

حمله وحشيانه بسيجيان يزد با وانت به معترضان به قصد زيرگرفتن آنها

Noosh Afarin


 

 

 

 

 

 

 

 


Fred

درود بیکران بر مجید

Fred


عکس مجید توکلی در سایت رسمی خبری نظام پر برکت با محاسن کامل روپوش تحمیلی بانوان به تن کرده شده را باید به عنوان نماد زن ستیزی، شناعت و کینه توزی  حضرات معلم اخلاق  در همه جا منتشر کرد.

عظمت شجاعت  مجید  که با علم کامل به تمام این زشت خوبیهای حضرات باز هم با رسا ترین صداها از حقوق مردم ستم دیده ایران دفاع میکند بر آنانیکه میخواهند بدانند پوشیده نیست.

نظام پر برکت هر آنچه در توان داشته از تجاوز جنسی به مرد و زن و کودک تا قتل و مثله کردن انجام داده.  آنچه در قاموسشان خفت و خواری است یعنی مرد را زن نما کردن بجز افتخار هرچه بیشتر برای بانوان و مردان ایرانی ثمری نخواهد داشت و گره از کار فروبسته حضرات  باز نخواهد کرد.

   درود بیکران بر مادرانی که همچو مجید  پرورش میدهند.  


Noosh Afarin

 شازده گرامی و

Noosh Afarin


 شازده گرامی و ماندا ی عزیز ممنون از لطف شما. خبر رسانی تنها کاریه که از راه دور میشه برای عزیزان درون کشور کرد.
به امید پیروزی کشورمان که آبستن آزادیست.

 

                         آنکه ناموخت از گذشت روزگار، پنجه ی مرگش شود آموزگار

 

 

 

 

 

 


Noosh Afarin

موج حمایت از مجید توکلی، دانشجوی منتقد رهبر پس از دستگیری در 16

Noosh Afarin


 

چهارشنبه، ۱۸ آذر، ۱۳۸۸
در پی دستگیری مجید توکلی در روز 16 آذر، موج حمایت از این دانشجوی شجاع وبلاگ ها و سایت های دانشجویی را فرا گرفته است. به گزارش خبرنگار موج سبز آزادی، مجید توکلی در سخنان شجاعانه ای در جمع دانشجویان در 16 آذر مستقیما آیت الله خامنه ای را مخاطب قرار داده و گفته بود :"امروز اینجاییم تا اعتراض مان را بر سر همه مستبدان و مستکبران جامعه و در راس آن ها آقای خامنه ای فریاد بزنیم.". این سخنان که با استقبال دانشجویان مواجه شده بود، توسط کودتاچیان تحمل نشد و به فاصله کوتاهی پس از آن نیروهای لباس شخصی وی را دستگیر و به مکان نامعلومی انتقال دادند. این در حالی است که پیش از این آیت الله خامنه ای در دیدار با دانشجویان نخبه در برابر سخنان دانشجویی که به "عدم امکان انتقاد از رهبری" معترض بود گفته بود که انتقاد از وی در جامعه آزاد است و در حال حاضر بسیاری انتقادات از وی آزادانه مطرح می شود.


امروز نیز خبرگزاری های حامی کودتا، ایرنا و فارس در حرکتی غیر اخلاقی عکس های مجید توکلی را با لباس زنانه در بازداشت منتشر کردند که خشم دانشجویان را برانگیخته است. بسیاری از وبلاگ ها و سایت ها به تحسین شجاعت "مجید توکلی" برخاسته اند و حمایت خود را از وی اعلام کرده اند. یکی از دوستان مجید توکلی در سایت فیس بوک نوشته است : "سالها در دانشگاه بودم و فعالان بسیاری را دیدم. اما هیچ کس را شجاع تر از مجید توکلی ندیدم که با این همه زندان و شکنجه و داشتن 15 ماه حکم زندان، نزدیک 16 آذر سر از پا نشناخت و یک تنه یک تجمع بزرگ را برگزار کرد. مجید اسطوره مقاومت جنبش دانشجویی است.". همچنین برخی افراد نیز در پاسخ به حرکت فارس و ایرنا، اقدام به انتشار عکس های رهبران کودتا با لباس های مبدل در اینترنت نمودند.

لازم به توضیح است که پیش از این نیز خبرگزاری فارس سعی در تحقیر نماد های مقاومت جنبش سبز داشت که با انتشار عکسهایی از پرتاب کفش به سوی مهدی کروبی آغاز شد. در پاسخ به این بی احترامی تعدادی از مردم در 13 آبان بولتنهای بزرگ تصویر آیت الله خامنه ای را پاره کرده و زیر پا لگدمال نمودند. حرکتی که فیلم ان در سراسر جهان توسط خبرگزاری ها مخابره شد و از آن به عنوان حرکتی بی سابقه در تاریخ جمهوری اسلامی یاد کردند.
 
موج سبز آزادی
//www.autnews.es/node/4911

 

 

 

 

 


Monda

Noosh Afarin aziz

by Monda on

dastet dard nakoneh.  Thanks for your time in posting these updates for us.


vildemose

Day 2: Clashes at Tehran

by vildemose on

Day 2: Clashes at Tehran universities
08 Dec 2009 16:56No CommentsProtests
Six students arrested at Tehran University

AUT | Dec. 8, 2009

Following two days of protests and clashes with security forces at Tehran University, six students have been detained according to a student online news source.

//www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/tehranbureau/2009/12/selected-headlines-82.html


vildemose

Majid Tavakoli, a student at

by vildemose on

Majid Tavakoli, a student at Polytechnic (Amir Kabir) University in Tehran, was arrested on his way out of the University after he gave a moving speech at ceremonies/protests held on the National Student’s Day in Iran.

The Latest from Iran (8 December): The Half-Full Victory?

According to the Amir Kabir student newsletter, Tavakoli was arrested last winter and served three months in jail after an appearance at commemoration ceremonies for former Prime Minister Mehdi Bazargan. Tavakoli also spent over a year in jail after a 2007 arrest, and according to sources, he was tortured.

A human rights activist who has been working in Iran for years told me that Tavakoli’s arrest does not bode well because the regime may try to make him a scapegoat, painting him as the leader and instigator of the massive protests that took place today. “His only chance is that the international community supports him,” claimed the activist. That is a dramatic statement: usually families and friends of a prisoner take a back-door route to getting release orders; an appeal to the international community comes only to cases that look hopeless.

This was Tavakoli’s last entry on Facebook, posted on Saturday:

Only two more days (to 16 Azar). I have spent ten exhausting days on the road with more than 100 hours of driving and now I have to leave for Tehran. Looking at my mother’s tearful eyes and father’s anxious glances and despite all the difficulties only the true wish for freedom can maintain my drive and steadfastness. And so once again I welcome and accept all the dangers, standing next to my friends with whom I am honoured and proud to be on 16 Azar shoulder to shoulder we will shout against tyranny. For Freedom.

 

//enduringamerica.com/2009/12/08/irans-16-azar-the-arrest-of-majid-tavakoli/

Shazde Asdola Mirza

Many thanks for your coverage of this war between good and evil!

by Shazde Asdola Mirza on

Every voice counts! Every action counts!


Shifteh Ansari

ضرب و جرح شدید مجید توکلی هنگام بازداشت و خبرهای جعلی رسانه‌های

Shifteh Ansari


مجید توکلی دانشجویی بازداشتی که در روز 16 آذر توسط ماموران امنیتی با ضرب و جرح شدید بازداشت شده بود، با تدوام شکنجه‌ها روبه‌رو است. به گزارش واحد زندانیان مجموعه فعالان حقوق‌بشر در ایران، مجید توکلی روز
گذشته در دانشگاه امیرکبیر هنگامی که همراه دیگر دانشجویان قصد خروج از دانشگاه را از در حافظ داشت، توسط مامورانی که در یک خودروی ون سفید بدون
پلاک و یک پژوه 405 پلاک دولتی منتظرش بودند بازداشت شد.
باقیش اینجا:  //www.hra-news.org/news/10259.aspx


Noosh Afarin

بسیجی اراذل پیوندتان مبارک/دانشگاه تهران17آذر

Noosh Afarin


 ممنون ازشما  شیفته جان و خسته نباشید.

                

 

 

 

 

 

 


Shifteh Ansari

مقابلۀ نیروها و دانشجویان بسیجی با دانشجویان معترض

Shifteh Ansari


From Radio France International:  (Salam Noosh Afarin!  Thank you for the information!):

جو دانشگاه های تهران و شهید بهشتی روز سه شنبه متشنج بود. دانشجویان به نشانۀ اعتراض به خشونت های نیرو های بسیجی و لباس شخصی علیه دانشجویان در روز دانشجو، امروز سه شنبه، تجمعاتی در محوطۀ اصلی دانشگاه تهران برپا
کردند.

به گزارش خبرنامۀ امیرکبیر، حراست دانشگاه تهران از صبح سه شنبه، در های دانشگاه را بروی نیرو های لباس شخصی و بسیجی خارج از دانشگاه باز کردند. بنا برنوشتۀ این خبرنامه، نیروهای بسیجی و انصارحزب الله با اتوبوس به دانشگاه شهید بهشتی نیز آورده شده بودند.

درطول روز، دانشگاه های تهران و بهشتی شاهد صف آرایی دو گروه دانشجو در مقابل یکدیگر بودند که با مبادلۀ شعار و گاه سنگ با هم برخورد کردند. دانشجویان حامی میر حسین موسوی نمادهای سبز را درنقاط مختلف دانشگاه ها نصب کردند. در بعضی گزارش های تأئید نشده از پرتاب گاز اشک آور توسط بسیج به طرف دانشجویان معترض سخن رفته است.

خبرگزاری فارس گزارش کرده است که "دانشجویان انقلابی" با به اهتزاز درآوردن پرچم ایران و با در دست داشتن عکس های آیت الله خامنه ای و محمود احمدی نژاد ، شعار می داده اند" مرگ بر مزدور ماهواره ای" ، "مرگ بر دیکتاتور مخملی". تصاویر این مراسم منظماً از سیمای جمهوری اسلامی پخش می شده است. دانشجویان معترض و حامی میر حسین موسوی در اعتراض به حضور بسیجیان در دانشگاه شعار می داده اند: " بسیجی دروغگو کارت دانشجوئیت کو" و یا "احمدی کم آورده با اتوبوس آورده"، " پول نفت گم شده خرج بسیجی شده".

یک روز پس از اعتراضات گستردۀ دانشجویی در اکثر دانشگاه های ایران، که با ضرب و شتم آن ها از سوی نیرو
های بسیج و لباس شخصی همراه بود، هنوز از شماربازداشت ها و زخمی ها گزارش جامعی منتشر نشده است. فرماندۀ انتظامی تهران از دستگیری 165 مرد و 39 زن در تهران خبر داده است. سردار رجب زاده همچنین گفته است که "هفده نفر از
افراد پلیس مصدوم شده اند و 19 مورد خسارت به اموال دولتی مانند تابلو های راهنمایی و رانندگی و سطل های زباله مشاهده شده است".

وی اظهار داشت تا زمانی که در داخل دانشگاه تهران تجمعاتی صورت گیرد، به منظور جلوگیری از کشیده شدن آن ها به خارج از دانشگاه ها نیروی پلیس در اطراف دانشگاه تهران مستقر خواهند بود.

//www.rfi.fr/actufa/articles/120/article_9833...


Noosh Afarin

حسین حسین شعارشه، تجاوز افتخارشه -دانشگاه تهران ۱۷ آذر

Noosh Afarin


 

 

 

 

 

 

 

 


Noosh Afarin

احمدی کم اورده، شعبون بی مخ اورده، ۱۷ آذر

Noosh Afarin


 

                   

 

 

 

 

 

 


Noosh Afarin

سخنرانی مجید توکلی در دانشگاه هنرهای زیبا در ١٦ آذر

Noosh Afarin