دعوت بهائیان برای شرکت در آشوبها !


Share/Save/Bookmark

دعوت بهائیان برای شرکت در آشوبها !
by Mona 19
25-Jan-2010
 

بار دیگر روزنامه آنلاین جوان مدعی است که از بيت العدل اعظم به بهائیان برای شرکت در راهپیمایی‌های تهران به طور رسمی‌ دعوت  شده است !! دو هفته قبل اتفاقا من آخرین پیام بیت العدل را در این سایت (ایرانیان) در قسمت خبرها پست کردم، و شما می‌‌توانید آن پیام را در این قسمت بخوانید.

همچنین آخرین پیامها که از طرف این مرکز اداری جامعه جهانی‌ بهائی ارسال می‌‌شود را در این سایت خودتان ملاحظه کنید و در خبر رسانی این آقایان بی‌ انصاف قضاوت کنید.

در قسمت دیگری از همین روزنامه آماده است که منبع آگاهی ؟! گفته است که بهائیان در تشکیل مهدکودک‌ها سرمایه گذاری می‌‌کنند تا به توانند باورها و اعتقاد‌های خود را به نو نهالان انتقال دهند ! این منبع نه چندان آگا ه چطور نمیداند که به یک بهائی در ایران مجوز کار نمی‌‌دهند و اگر هم بدانند که یک موسسه آموزشی‌ زیر نظر یک بهائی اداره می‌‌شود آن مرکز تعطیل و از آنها گرفته میشود.

این مسئولین امور از هر وسیله‌ای برای آسیب زدن به جامعه بهائی ایران استفاده می‌‌کنند، و به دروغ و افترا آنها را به سازمانهای سیاسی، دست نشانده بیگانه معرفی‌ میکنند.این روزها برای خدشه وارد کردن به موقعیت اجتماعی دیگر ایرانیان که برای بهبود وضع ایران تلاش می‌‌کنند آنها را بهائی می‌‌خوانند.

من اطمینان دارم که ایرانیان با انصاف این تهمت‌ها را باور نمی‌‌کنند،بهائیان را می‌‌شناسند  و حتی چه بسی‌ بسیاری از این دوستان فامیل ، همسایه، دوست بهائی دارند، این دوستان روشن فکر می‌‌دانند که بهائی خواندن دیگران خدشه به موقعیت اجتماعی این افراد وارد نمی‌‌سازد. این عزیزان بهائیان را وفادار به حقوق شهروندی می‌‌شناسند و آنها را مستحق حقوق انسانی‌ می‌‌دانند.

سوال من از مسئولین محترم جمهوری اسلامی ایران این است ...

تا چه زمان به این دروغ‌ها و خیالات باطل خود ادامه می‌‌دهید؟

تا چه زمان فهم و درک بالا مردم ایران را دست کم خواهید گرفت؟

تا چه زمان انرژیی ، وقت ، پول نفت این سرزمین را برای سلب آرامش، آسایش، و اذیت دیگران استفاده خواهید کرد؟

امیدوارم که ایزد منان به این دوستان کمی‌ بینش، انصاف، راستگویی و قلبی مهربان ببخشد و این را هم به خاطر بسپارند

"هرگز گمان مدار که ظلمی وفا کند    
گیتی فروگذارد و گردون رها کند

فرضی است نزد طبیعت به مدتی       
هر موقعی که وقت بداند ، ادا کند "

پاینده و شاد باشید

مونا


Share/Save/Bookmark

more from Mona 19
 
Mona 19

سام ...

Mona 19



این مسئولین محترم روز‌هایشان شب نمی‌شود اگر هر خبری را به دیانت بهائی ارتباط ندهند و از هر راهی‌ (حتی به دروغ) روزی خودشون رو باید در بیاورند و امرار معاش کنند.

برای مثال -دوست خوب ما آقای شریعتمداری (سرپرست و مسئول روزنامه

کیهان) که همیشه نسبت به بهائیان لطف دارند !!!

 

خبرگزاری راستگو فارس(بهائيان شعارهاي هنجارشكن در روزعاشورا سر داده اند!!)

-

 جهان نیوز

خلاصه کلام این عزیزان روزی نیست که به یاد ما قلم فرسایی نکنند.

مونا


default

What IRI is afraid of ??

by sam jade on

Those are bunch of ordinary people , with ordinary life , Their personal belives  not going to hurt any muslim or Mullah anywhere in the world ,

MY QUESTION IS :

Why such a so called  "powerful government"  is so worry about this minority  ,

does IRI's staff have any personal agenda against those people ,

Personal belives are the  minimum right to exist  in human societies , any of those IRI people read the United Nation charter , logo , ..or is there any "Holly book " which has mentioned anything about HUMAN RIGHTS , and rights of those who has been imprisoned ..


Mona 19

...

by Mona 19 on

سرگشته عزیز

من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن آشنا کرد.

---

خانم فرید ، با شما موافقم، درست می‌‌فرمایید.

---

شاد و خرم باشید

مونا


Mona 19

2 Baha'is arrested in Mashahd

by Mona 19 on

Bahman Yazdani & Vesal Mohamadi <<<<

...

 


Parvaneh A. Farid

Baha'is the scape-goat for the government of Iran

by Parvaneh A. Farid on

Dear Mona,

I have read that message you are referring to and have decided for myself what does it say to me. I think the Baha'is in Iran exactly know what to do and they will act accordingly. Thank God there is guidance given.

The IRI has decided to understand everything differently....let them! The whole Baha'i ideology is something very very far from them. So far they can not see it anymore.

But the fact that many people specially in Iran as you have mentioned, know Baha'is and are learning more and more about this Faith proves that negative advertisement is an advertisement. Although I am not for negative advertisement all I see is more receptivity and discourse amongst intellectuals and all the people,nationally and internationally.

 

 


Sargashteh

مونای عزیز

Sargashteh


آگر کسی از دین اسلام هیچ اطلاعی نداشت و فقط از طریق اعمال این "حکومت اسلامی" میخواست به تعلیمات این دین پی ببرد حتما تصور میکرد که دروغ گوئی و تهمت زدن از واجبات شرعی میباشد.