در کشوری که جان و کرامت انسانها ارزشی ندارد


Share/Save/Bookmark

در کشوری که جان و کرامت انسانها ارزشی ندارد
by Mona 19
08-Jan-2010
 

در کشوری که جان و کرامت انسانها ارزشی ندارد، بار دیگر سایه شوم اعدام بر سر همکیشان بهایی من ، پرده افکنده و اینبار هم به اتهامات و دلایلی بی‌ اساس همچون هدایت و رهبری در تجمعات اخیر روز عاشورا.

هر چند این دوستان بی‌ انصاف برای این گمانهای خود شاهد و مدرکی‌ هم ندارند. تنها هدف جمهوری اسلامی بازی با احساسات قشر عامه مردم (شیعه) بر علیه این جمع بیدفاع و دستاویزی برای توجیه اعمال افراطی و غیر انسانی‌ خود بر ضد این مظلومان در بند است .

بعد از امریکا، فرانسه، صهیونیست، انگلیس، دانشجویان، زنان، سازمان‌های جهانی‌ ، .....حالا نوبت بهائیان است که به لیست طولانی گنهکاران "ادعائی" آنها اضافه شود!

چه کسی‌ بهتر از بهائیان برای سپر بلا شدن !

امروز در سایت خبری جوان  می‌‌ خواندم که آقای جعفری دولت آبادی گفته بودند در منازل آنها*( بهائیان که اخیرا دستگیر شده اند) اسلحه و تعدادی گلوله جنگی کشف شده است. یکی‌ نیست به این آقای محترم بگوید بهأییان ایران آه ندارند با ناله سودا کنند آخه سلاح نظامی به چه استفاده شان می‌ آید !

و دوباره به نقل از همین روزنامه حامیان حسین موسوی در خیابان انقلاب توهین به قرآن کرده و آن را در مقابل چشم عزاداران  پاره کرده اند و ایشان مدعی هستند که آنها حتما بهایی بودند و این رسمی‌ است که بهائیان دارند و آنرا اجرا می‌‌کنند !!!

و فارس نیوز  راستگو و همیشه فعال مدعی است بهائی‌های تهران که عمده فعالیت آن‌ها در زمینه محصولات اپتیک شامل،لنز،عینک ،میکروسکوپ و...می باشد در سه مرکز تجاری با محوریت پاساژی در محدوده خیابان جمهوری به فعالیت اقتصادی مشغول بوده و عمده هزینه های تبلیغاتی خود را از تاجران این صنعت تامین می کنند و تعدادی ازاین فعالان اقتصادی بهائی در بعضی جمع‌های خود از کمک‌های مالی خود برای وقوع حوادثی در روز عاشورا خبر داده بودند!!!
.
..
...

تمامی‌ این سناریوهای دروغین در حالیست که کمتر از ۴ روز دیگر هفت مدیر جامعه بهایی ایران (یاران) به جرایم پوچ همچون جاسوسی برای اسرائیل، توهین به مقدسات , تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی و مفسد فی‌الارض محاکمه می‌‌شوند. قابل ذکر است این دادگاه بارها به تعویق افتاده و به تاریخ دیگری موکول شده. خودشان هم خوب می‌‌دانند که مدرک معتبر، موثق و قانونی علیه برادران و خواهران بهایی من ندارند و نخواهند داشت.


به امید آزادی همه ایرانیان در بند

مونا

........................................

*اسامی بهائیان دستگیر شده  بعد از عاشورا
ژينوس سبحانی (منشی دفتر کانون مدافعان حقوق بشر)
لوا خانجانی
بابک مبشر
پيام فناييان
نيکاو هويدايی
منا هويدايی
آرتين غضنفری
فريد روحانی
احمد روحانی
نگار ثابت
ابراهيم شادمهر
زاوش شادمهر
بهفر خانجانی
افشین ایقانی


Share/Save/Bookmark

more from Mona 19
 
farshadjon

Universal House of Justice Message to the Baha’is of Iran

by farshadjon on

۱۰ ژانویه ۲۰۱۰

یاران و یاوران ممتحن جمال اقدس ابهی در کشور مقدّس ایران ملاحظه فرمایند

ای حبیبان باوفا،

با نزدیک شدن موعد مقرّر برای محاکمۀ اعضای محترم سابق هیئت یاران، چند ‌روزی است که بعضی از مسئولین امور اظهار می‌دارند که دستگیری ده نفر از بهائیان در روز ۱۳ دی ۱۳۸۸ به دلیل بهائی بودن آنها نیست بلکه به علّت سهیم بودن در سازماندهی وقایع روز عاشورا بوده است.

قاطبۀ ملّت شریف ایران، مردم جهان و جامعۀ بین‌المللی با ماهیّت عقاید و رفتار بهائیان و تاریخ روشن آیین بهائی آشنا هستند و به بی‌اساس بودن این ادّعا‌ واقفند. این دوستداران عدل و انصاف شهادت می‌دهند که بهائیان در هر کشوری که ساکن باشند برای پیشبرد رفاه و سعادت آن سرزمین دوش به دوش هموطنان خود می‌کوشند، با توسّل به قانون برای حفظ حقوق خود و دیگران اقدام می‌کنند، در همۀ احوال به ذیل درستکاری و صداقت متشبّث اند، از ستیزه جویی و خشونت پرهیز دارند و از هر نوع جبهه‌گیری سیاسی دوری می‌جویند. ولی متأسّفانه کسانی که تضییقات شدید مذهبی چشم بصیرتشان را نابینا ساخته با دسیسه بازی، تهمتهای ناروا بر شما وارد می‌سازند تا اقدامات ظالمانۀ خود را در مقابل ملّت ایران توجیه نمایند، غافل از آنکه این کار عاقبت ثمری جز بی اعتباری عاملین آن نخواهد داشت.

تسلّی قلب این جمع در آن است که شما عزیزان به رموز و سنن الهیّه واقفید، امور را در ید قدرت او می‌بینید و با قوای روحانی منبعث از این بینش قادرید ورای این ظلم و عدوان بنگرید و با ثبوت و رسوخی که تحسین عالمیان را برانگیخته با رعایت حکمت به انجام وظایف خود قائم باشید. با قلوبی پر از محبّت و با رضایت از یکایک شما عزیزان دست دعا به آستان ملیک متعال بلند کرده حفظ و صیانت شما و موفّقیّت آن دلدادگان ثابت قدم را در پیشبرد مصالح امر الله و خدمت به هم‌وطنان عزیز سائلیم.


Mona 19

۵ سال حبس و ۱۰ سال ممنوعیت خروج از کشور

Mona 19


۹ شهروند بهايي ساكن مشهد به نام هاي، داور نبيل زاده، هومن بخت آور، جلاير وحدت، رزيتا واثقي، سيما رجبيان، نسرين قديري، ناهيد قديري، كاويز نوزدهي و سيما اشراقي به ۵ سال حبس و ۱۰ سال ممنوع الخروجي محكوم شده اند..

ادامه مطلب 


Mona 19

Thanks dear Farshad ...

by Mona 19 on

I too hope and pray for the speedy and safe release of all prisoners of conscience in our motherland.

Have a great weekend,

Mona


farshadjon

Thanks Mona khanom!

by farshadjon on

I am speechless! Especially for the lie about finding bullets and firearms!

I will pray for the safe return and fast release of all prisoners, including the innocent Baha’is!

Thanks for reminding us with this article.  


Mona 19

...

by Mona 19 on

ديان علائى، نمايندۀ جامعۀ جهانى بهائى در مقر سازمان ملل در ژنو، گفت: «اين اتهام ها دروغ آشكار است. يكى از اصلى ترين مبانى اعتقادى بهائيان باور آنها به عدم خشونت به معناى مطلق كلمه است. هر اتهامى كه احياناً در خانه هاى آنها اسلحه يا 'گلوله جنگى' پيدا شده مطلقاً غير قابل باور است.»

«بدون ترديد، اينها جعليات بى پايۀ حكومت ايران است تا به تعصب و نفرت عليه جامعۀ بهائى دامن بزند. بيش از يک قرن است كه بهائيان در ايران به انحاء مختلف مورد آزار هستند و همه مى دانند هيچگاه به خشونت مسلحانه رو نياورده اند. متأسفانه حكومت ايران يک بار ديگر براى توجيه نيات شوم اش عليه جامعه بهائى به دروغ پردازى آشكار رو كرده است. اين ها بايد بدانند كه دروغ هايشان مطلقاً براى كسى قابل قبول نيست.»

ادامه مطلب ... 

...........

سپاس طاهره جان ، آخر هفته خوبی‌ با خانواده داشته باشید .

مونا

 


Tahirih

Dear Mona they are afraid.....

by Tahirih on

Not because bahais have planned and participated in the green movement,but because of what bahais believe.

Abdulbaha ,on August 29/1912 in Massachusetts gave a talk ,the following is a paragraph from his talk :

know ye that God has created in man the power of reason, whereby man is enabled to investigate reality. God has not intended man to imitate blindly his fathers and ancestors. He has endowed him with mind, or the faculty of reasoning, by the exercise of which he is to investigate and discover the truth, and that which he finds real and true he must accept. He must not be an imitator or blind follower of any soul. He must not rely implicitly upon the opinion of any man without investigation; nay, each soul must seek intelligently and independently, arriving at a real conclusion and bound only by that reality. The greatest cause of bereavement and disheartening in the world of humanity is ignorance based upon blind imitation.

 

So amazing that he had the remedy for our problems in 1912!

Most tender regards for you,

Tahirih