آشنایی هموطنان با منشور پیمان همبستگی ملی جمهوری خواهان


Share/Save/Bookmark

mahmood delkhasteh
by mahmood delkhasteh
14-Nov-2012
 

برای آشنایی هموطنان با منشور پیمان همبستگی ملی جمهوری خواهان که بعد از حدود دو سال گفتگو و مذاکره به امضای ما رسید، جلسه پالتاکی ایجاد شده که در آن خانم ژاله وفا، آقایان امین بیات و فرهنگ قاسمی در این باره سخنان بیان خواهند کرد.

هموطنان عزیز من لازم است به این امر دقت کنیم که این در نبود و عرضه آلترناتیو دموکراتیک صد در صد مستقل از قدرتهای انیرانی خواهد بود که بلای در حال انجام لیبی و سوریه بر سر کشورمان خواهد آمد.   عناصر خود فروخته و خائن به اصل استقلال وطن که خود را در خدمت آمریکا و اروپا و اسرائیل قرار داده اند و دخیل به ضریح کاخ سفید بسته اند ( از سلطنت طلبان گرفته تا فرقه رجوی و اصلاح طلبان سابق و تبدیل شده به نئو کانزواتیوهای جدید.) در خود انبوهی از چلبی ها و کارزای ها را جای داده اند و هم بر سخت تر کردن محاصره اقتصادی که هر روز بیشتر از روز قبل دمار از روزگار مردم مان در می آورد و هم بر حمله نظامی، در آشکار و پنهان پافشاری می کنند.   

یکی از اصلی ترین دلایل پیروی از این سیاست و ایرانیان را عاجز از خیزش عمومی جلوه دادن و کوشش در سلب اعتماد آنها اینست که نیک می دانند که در صورت جنبش خود جوش عمومی، اینها هیچ شانسی برای هیچ چیز ندارند و نیز می دانند که محاصره اقتصادی کمر شکن و تهدید جنگ، توان از جامعه ملی و مدنی ایران برای جنبش عمومی می گیرد و در خلاء ایجاد شده، اینها شانس آن را خواهند داشت که خواب تخت طاووس و ولایت مطلقه رجوی و چلبی و کارزای شدن را ببینند.

بار دیگر خط سید ضیاء و مصدق و به بیان دیگر خط استقلال و آزادی در برابر خط وابستگی و استبداد در برابر یکدیگر ایستاده اند و این از طریق به پا خاستن مردم و سرنوشت خود را در دست گرفتن خواهد بود که این بار خط استقلال و آزادی، بعد از انحلال زمینداری بزرگ و بازار و فروپاشی سلطنت، آخرین مانع استبداد تاریخی که همان روحانیت قدرت طلب و غرق در فساد می باشد را از سر راه برداشته، خواب شیرین قدرتهای غربی و استبدادهای فاسد خلیج همیشه فارس را آشفته و در حالیکه آزادیها روز بروز بیشتر در غرب تهدید و تحدید می شوند، پویاترین مردم سالاری ها در جهان ایجاد و با گسترش فرهنگ آزادی، آزادی ها را در وطن اهورایی مان نهادینه و اینگونه یکبار برای همیشه با استبداد وداع بگوییم.

این ما هستیم و تنها ما هستیم که با تغییر خود و باز یافتن اعتماد به نفس و غرور انسانی و عرق ملی، که باید بر پا خیزیم و معمار سرنوشت خود شویم. 

 //www.rangin-kaman.org/v1/index.php?option=com_content&view=article&id=9592:2012-11-13-23-42-55&catid=88:2012-02-09-20-52-42

 


Share/Save/Bookmark

more from mahmood delkhasteh
 
MM

Please publish your agreements here on IC so that the readers

by MM on

Can also comment, and modify if the comments are reasonable.

I.e., use IC as a source of feedback, otherwise , this is just your agreement.

Thanks. 


MRX

clueless

by MRX on

what an stupid idea Jomhorikhahan Iran. Thanks but no thanks one bad republic is enough to last a life time.  feel free to waste your time in paltalk this talk and that talk.


JustAnIranian

afshinazad

by JustAnIranian on

متشکرم آقای آزاد

بسیار عالی گفتید


afshinazad

اقای دلخواسته

afshinazad


شما و کسانی مانند شما بایستی یاد بگیریدکه اول ازادی و دموکراسی چیست بعد از ازادی صحبت بکنید.
فقط به جملات خودتان و امثال خودتان که نوشته اید توجه کنید ، شما  دیکتاتوری را قبل از هر چیز دیگری را تبلیغ میکنیذ. افرین افرین به شما و همراهان شما که خودتان کشور ما را ویران کردید. شماها چیزی برای جوانان ایران ندارید جز ادامه بدبختی.