Where were you when Man City beat QPR?

Jahanshah Javid
by Jahanshah Javid
13-May-2012
 

I was in my bed in Santa Teresa, Brazil, working on iranian.com and listening to the Manchester City-QPR match. It was being broadcast live online on Sirius Satellite Radio's BBC channel. I thought why not put my camera in front of the monitor and record? What an unbelievable ending! Wish I was watching it on tv :)

By the way, the work you see me doing is cleaning up the format of ahosseini's blog and posting Dadkhah as "prisoner of the day" as well as Cyrus Habib as "Iranian of the day". I do make quick visits to Facebook in between :)

Share/Save/Bookmark

Recently by Jahanshah JavidCommentsDate
Hooman Samani: The Kissinger
4
Aug 31, 2012
Eric Bakhtiari: San Francisco 49er
6
Aug 26, 2012
You can help
16
Aug 23, 2012
more from Jahanshah Javid
 
Soosan Khanoom

Truthseeker9

by Soosan Khanoom on

For typical Iranian man sport means soccer ... I am not sure they can even identify a Tennis ball.  lol

Look at IC main page .. There is no sport section .. Oh no wait a minute !! there is ...  But it's  called Soccer !!

 

 


First Amendment

.

by First Amendment on

.


Red Wine

...

by Red Wine on

فرامرز جان (ملقب به اخترِ تابناکِ فرهنگ و هنر،بزرگ مقام در فکر و اندیشه) ،نکته‌ای جالب در رابطه با ایشان فرمودید،به طورِ حتم انگلستان [بریتانیا] هیچگاه این چنین مربی‌ موفقی را دیگر در کشورِ خود نخواهد دید،میتوان گفت که فرگوسن بازیکن را برای تیم می‌خواهد و کارِ شاقِ گروهی را حاکم بر سبکی میداند که تا به حال جوابگو بوده و مقاماتِ بسیاری را این چنین برای یونایتد کسب کرده است.

در رابطه با دیسیپلین فرمودید،یادِ حرفهای لوئیز ون گال افتادم،او نیز اعتقاد داشت که علتِ شکستِ بارسلونا در زمانی‌ که مربی‌ این تیم بود،به خاطرِ نبودِ نظم و دیسیپلین بود،به خصوص از طرفِ بازیکنانِ آمریکای جنوبی،بنابرین آن سال که به بایرن رفت،اولین کاری که کرد این بود که این بازیکنان را به کناری بگذارد که این خود باعثِ آغازِ اشکالاتِ دیگری درین تیم شد.

نمونه آن دعوای همیشگی‌ فرانک ریبری با بقیه است ،درینجا ایشان سخت در اشتباه بود.

هلند،آلمان،اسپانیا مدعانِ اصلی‌ جامِ اروپا خواهد بود... ما جایگاهِ مخصوصِ بلیتِ نیمه نهایی را داریم،منتظر هستیم ببینیم که اروپای مشترک اوکراین را تحریم می‌کند یا خیر !


Truthseeker9

Dry british humour

by Truthseeker9 on

I am happy, but don't necessarily like everythng which is supposed to be most popular! How about tennis and snooker? I just think football is over rated, and vast majority of footballers are spoilt. 

Prefer to watch this guy for example

BBC Sport - World Snooker final 2012

(sorry JJ dont want to derail your blog) 

 


Faramarz

TroopLeader9

by Faramarz on

You seem to be unhappy about many things!

What kinds of things do you like?


Truthseeker9

Didn't know it was happening

by Truthseeker9 on

I hate football. I hope there were many injuries, they earn far too much for kicking a ball around.


Faramarz

شراب عزیز

Faramarz


 

 


فرگوسن بر خلاف مورینیو کوچی  است که تیم را بر اساس سیستم و نظریات خود میسازد نه استعداد بازیگرانش. او دیسیپلین آلمانی و سماجت اینگلیسی را دارد و هیچ وقت تسلیم ستاره گانی مثل رونالدو و توز نشد.حتی رونی را هم که چند بار مست بازی در آورد و از خط خارج شد را شدیدا توبیخ کرد. او آدمی نیست که تیم را با آوردن امثال نیمار برزیلی به خطر بیاندازد. بازیکنان با دیسیپلین آسیائی ژاپنی و کره ای کاملا به استیل ایشان میخورند.

فردا و پس فردا باشگاه های ایران، سپاهان، استقلال و پرسپولیس بازی های سرنوشت سازی برای دور بعد جام آسیا دارند. به نظر من سپاهان اکنون بهترین تیم ایران است که اگر در گروهش اول شود در دور یک حذفی به استقلال میخورد که تیم بدی نیست ولی خط حمله قاراشمیشی دارد. پرسپولیس تیم خیلی ضعیفی است که ۲ هفته پیش در تهران و در برابر ۷۵،۰۰۰ تماشاگر مغلوب یک تیم عربستان شد. واقعا خجالت آور بود.

من نظرم در مورد جام ملتهای اروپا اینست که اسپانیا بعد از افول بارسلونا در حال پایین رفتن است و آلمان در حال بالا رفتن، فرانسه هم استعداد دارد ولی ناپلونی مانند زیدان یا پلاتینی ندارد.


Red Wine

...

by Red Wine on

فرامرز جان،دلم می‌خواهد حق را به تو بدهم اما کاش یک نگاه به روزنامه‌های ورزشی امروزِ انگلستان بی‌ اندازی برادرِ خوبم...

فرگوسن پیش دستی‌ کرد و او حمله را آغاز کرد و زمین و زمان را در از دست دادنِ لیگ برتر انگلستان مقصر دانست،اما این بار همه خوب می‌‌دانند که منچستر وقت داشت (مثلا خیرِ سرش پولدارترین فوتبال کلابِ دنیاست !) و پول هم داشت تا بازیکنانی (لااقل ۲ بازیکن،سنتر و حمله) را در نقل و انتقالاتِ زمستانی (زمانی‌ که هنوز تکلیفِ چمپیونز مشخص نبود!) به خدمت گیرد اما ترجیح داد که از اسکولز استفاده کند و ۲ بازیکن بسیار جوان از تیمِ ب منچستر را در ذخیره داشته باشد،خوب این افتضاح بود،لااقل وقتی‌ که نیمه نهایی جام کوچک اروپا را به بیلبائو باختند،فرگوسن اقرار بدین امر کرد و اشاره کرد که از همین حالا به دنبالِ بازیکنانی است تا ترکیبی‌ جدید به تیم دهد،فصلِ آینده احتمالا آخرین فصلِ فرگوسن است.

از کاگاوا گفتی‌ ؟.. از این پسر خوشم می‌‌آید،پدر سوخته ریز نقش است،آماده و خوش ترکیب در حملاتِ دورتموند جای می‌گیرد... این هفته معلوم میشود که درانجا می‌‌ماند یا خیر.

با سپاس.

 

پا نوشت:چیزی به آغاز جام قهرمانی اروپا ۲۰۱۲ نمانده است.


Faramarz

What a Game, What a Finish!

by Faramarz on

I was glued to ESPN praying for Man City to score the tying goal. At the end it was Maradona's son-in-law, Kun Agüero who came through with the winner.

Red Wine Jaan,

I don't believe that Ferguson will change United that much. He lost the championship when they tied Everton 4-4 a couple of weeks ago. Vidic and Fletcher's injuries this season really hurt United in the back. He will let go of Park, Berbatov and one or two over the hill players and will bring in Dortmund's Japanese sensation Shinji Kagawa. They will be strong again next season.


Red Wine

...

by Red Wine on

پاریس،یکی‌ از استودیو‌های تلویزیون دولتی فرانسه ...

چند تا از بازی‌های لیگِ اسپانیا و انگلیس را با هم دنبال می‌کردم،حق به حقدار رسید،هم منچستر سیتی و هم رئال مادرید هر دو سالِ سختی را پشتِ سر گذاشتند.

منچستر سیتی از همان ابتدا با جریانِ پدر سوختگی‌های کارلوس توز به حاشیه رفت،اگر این بازیکن آنجور رفتار نمیکرد،شاید سیتی جایی‌ در بینِ ۴ تیمِ نهایی جام اروپا داشت،البته مانچینی هم لجبازی کرد و دیر به فکرِ تغییراتِ کلی‌ در تیم افتاد،با اینها بعد از ۴۰ سال و خورده ای..بالاخره پرمیوم لیگ را منچستر سیتی برد.یونایتد به شدت افت کرده و حتما فرگوسن به دنبالِ نسلِ جدیدی از بازیکنانِ خوبی‌ هست که بتوانند در نبودِ ایشان تیم را بچرخانند.


First Amendment

........

by First Amendment on

I can't care less for any group of twenty-two super-rich boys chasing a ball, but it's good to know you're still here............I hope the new owner was as forthcoming as you are............don't know much about him...........does it really matter to know what kind of mindset will run the show? Maybe it does........time will tell.........


iranvatan

Great Match Indeed - But I was doing something else

by iranvatan on

The Fascist Regime of Islamic Fanatic of Iran has posted a hate page for the killing of the Iranian rapper on the Facebook.

They have become so vicious that they publicly to the world announce the killing of People.

I was busy to contact the DAMN Facebook and ask them to remove that page.

Facebook and Youtube are heaven for these Islamic Fascist Fanatics and these two organizations haven't done anything about it. 

 

One Iran for all Iranians