شیراز و وضع بی مثالش

Fred
by Fred
24-May-2010
 

بتازگی پارک سرمایه گذاری با همکاری شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، خارجه، کشور، استانداری فارس و سایر دستگاه ها و سازمان های مرتبط در شیراز افتتاح شد.
ایرانیان مقیم کشورهای امارات متحده عربی، آمریکا، انگلستان، ایتالیا، کانادا و آلمان به همراه بیش از 70 سرمایه گذار خارجی از کشورهای مختلف در آن مراسم باشکوه شرکت کردند.

جهت اطلاح آنانی که دوست دارند بدانند که کدامین ایرانیان مقیم خارج برای سرمایه گذاری در نظام پر برکت در این همایش شرکت کرده اند لیست اسامی آنان همراه با کشور محل اقامت ضمیمه میشود.

//khaandaniha.com/wp-content/uploads/2010/05/investors-iranians.pdf


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Onlyiran

This is actually criminal

by Onlyiran on

U.S. residents and citizens are prohibited from making investments in Iran under OFAC rules.  These people are committing a crime under U.S. laws.  They can be prosecuted.  


MRX1

well SAMSAM

by MRX1 on

who said connections and nepotism doesn't pay? On the other hand perhaps
no person out of population of 70 million in omatestan could do this project,
so based on merit they gave it to her!


SamSamIIII

دختر هوشنگ اميراحمدي پيمانکار پروژه بزرکترين هتل ايران در کيش

SamSamIIII


 

//tabnak.ir/fa/pages/?cid=95230

//khabareruz.parsiblog.com/1417299.htm

 

//parsdailynews.com/63772.htm

 

به گزارش آخرین نیوز ،دختر دلال رابطه ایران با آمریکا مدیریت ساخت بزرگترین هتل و سالن ایران به منظور برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در سال 2012 در منطقه آزاد کیش را بر عهده دارد .

 اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در سال 2012 به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در جزیره کیش برگزار می شود. بر همین اساس هم اکنون بزرگترین سالن اجلاس در جزیره کیش به منظور برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در حال ساخت است. برای این سالن بیش از 350 اتاق به منظور  اقامت سران در نظر گرفته شده و  سرمایه گذاری عظیم دهها میلیاردی در حال انجام است .

براساس اطلاعات رسیده به آخرین نیوز دختر هوشنگ امیراحمدی دلال بزرگ رابطه ایران با امریکا که از شهرت بین المللی در این خصوص برخوردار است پیمانکاری این پروژه عظیم را بر عهده گرفته است . به نظر می رسد دیدارهای سال گذشته این چهره جنجالی با برخی از مقامات ارشد دولت اگر در عرصه روابط با امریکا نتیجه نداد در زمینه ایجاد یک فرصت اقتصادی کلان نتیجه بخش بوده و مسئولان ساخت این هتل و پروژه 5 ستاره را به دختر امیر احمدی واگذار کردند . بودجه این پروژه مستقیما از سوی دولت و زیر نظر یکی از معاونان رییس جمهور تامین و مدیریت می شود.


benross

Well, I guess we can't count

by benross on

Well, I guess we can't count on them for regime change!... or reform for that matter!