انیشتن ایران


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
10-Feb-2012
 

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

پیش از این در چندین نوبت از خصوصیات ارضی و سماوی نماد هوش و نبوغ، خدایگان امام معصوم علی آقا رهبر مطالبی تقدیم شده است.

این هم آخرین از ایندست؛ حاج آقا حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر خدایگان گفته:

"رهبری هوشیار، بینا، بصیر و با افکار بلند داریم... هر گاه فرد یا افرادی با ایشان دیدار می‌کنند، از هوش و توانایی‌های ایشان متحیر می‌شوند و یادم هست روزی نلسون ماندلا رهبر آفریقا [جنوبی] خدمت ایشان آمده بود و به ایشان می‌گفت رهبر من.

خودشان شخصاً فرماندهی را بر عهده دارند و هر یکشنبه‌ها فرماندهان به حضور ایشان می‌آیند و گزارش کار می‌دهند و ایشان هم از آنها سؤال و جواب می‌کنند و شخصا نیروهای مسلح را هدایت می‌کنند

.‌...اگر روزی مسئله‌ای پیش بیایند و حضرت آقا اشاره‌ای کند ایران که جای خود دارد، در دنیا بسیاری از افراد هستند که منتظر اشاره و ایمای ایشان هستند تا جان خود را بر کف دست بگذارند و اجرای فرمان کنند."

به عبارت دیگر؛ "حضرت آقا" که غیر منتخب مردم و طبق کتاب شرعیات با قدرت بلامنازع مندرج در اصل ١١۰ و قانون سرخود است، مخلوطی از اینشتین و افلاطون و سان زو تشریف دارند که البته معصوم هم ماشاءالله هستند دیگه.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Demo

نکته قابل تفکر

Demo


و نکته قابل تفکر در اینجاست که همچنانکه اینشتین هرگز تصور نمیکرد یکروزی کسی از دانش او وسیله ای مخرب چون بمب اتمی رابنا کند پیام آور عدالت و حق پرستی هم هرگز فکر نمیکرد زمانی زیر عنوان دین یکتای خدا *حوزه روحانی سازی* بنا خواهد شد که از توی آن روضه خوانی بیرون جهیده و ولایت خودساخته خود را  به زور و کلک به خلق خدا خواهد خوراند. بهر حال ابلیس با علم و شیوه غیر قابل تصور خود هم میتواند اینشتن را مربی گری کند و هم افلاطون و هم فقیه گلابتون را. جل الخالق.