اسرائیل به ایران چه


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
30-Jan-2012
 

روز جمعه یوکیا آمانو، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از جمله گفته:

" اطلاعاتی داریم که نشان می‌دهد ایران فعالیت‌هایی انجام داده که متناسب با تولید یک وسیله انفجاری هسته‌ای است.تلاش‌های پیشین آژانس برای اطمینان از غیرنظامی بودن برنامه اتمی ایران به خاطر عدم همکاری این کشور دچار مشکل شده است.

هنوز برای قطعی دانستن ماهیت نظامی برنامه هسته ای ایران زود است. "

یک هیئت شش نفره از سوی آژانس به ایران اعزام شده که دو نفر از آنان کارشناس تسلیحات هسته ای هستند.

با بالاگرفتن تنش بین جهان آزاد و نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیرۀ ایرانی کُش و ایران ویران کُن بر سر به گفته اوباما و سرکوزی؛ برنامه غیرقانونی تسلیحات هسته ای رژیم، این دیدار هیئت آژانس اهمیت ویژه ای دارد.

به عبارت دیگر؛ پیش از آغاز اقدامات فاجعه بار عملی، این از آخرین فرصتهای سرعقل آمدن رژیم است که میگوید قصد "مدیریت جهان " را دارد و مکرراً تأکید کرده که در پی نابودی یک کشور دموکراتیک عضو سازمان ملل میباشد که دوست تاریخی ایرانیان است.

"امام راحل" اسلامیون ارزشی امر کرده و بازماندگانش راهش را ادامه داده و تکرار میکنند که: "اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود*".

در زمانیکه کشورهای عربی یکی بعد از دیگری به صورت علنی یا پنهانی با اسرائیل کنار آمده اند؛ چرا ایرانیان باید هزینه سنگین حذف اسرائیل را بپردازند؟

تبریک

* صحیفه امام- جلد ١۶- صفحه ۴۹٠


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Demo

دوستی تاریخی خاله خرسه

Demo


صیحفه یک مُرده هر چه میخواهد در آن باشد چه ربطی دارد به قانونی بودن و یا نبودن تسلیحات اتمی؟ سئوال اصلی این است که وقتی که خاله خرسه وحشی عضو دمکراتیک؟؟؟ سازمان ممل پشیزی برای قطعنامه های صادر شده آن سازمان مافیایی که در جهت رام کردنش صادر شده قائل نیست چرا انتظار دارد که آن دوست دیرینه اش معنی احترام به قانون را درک کند؟ اصلأ این خرس کلاهبردار و زورگوی به این گندگی و با ٢٥٠ تا کلاهک اتمی چرا باید از داشتن فقط یک لَچَک هسته ای بر سر دوست تاریخی خود وحشت داشته باشد؟ یک دفعه نکند، زبان خرسه لال، که مثل هزاران قصه های جعلی خود ساخته، که حکایت از مظلومیت تاریخیش میکند، آن مُرده راحل و صحیفه اش را هم خود خاله خرسه به ریش رفیق جون جونی تاریخیش چسبونده باشد؟ از این خرسه هر چی بگیم بعید نیست. یک موقعی گوساله می پرستید و حالا هی گوساله به این عرب و آن عجم قالب میکند چه پنهانی و چه علنی.  


Maryam Hojjat

Islamist IRAN (IRR) is

by Maryam Hojjat on

a Papist.