فاحشه خانه سینما


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
06-Jan-2012
 

سرانجام نظام پربرکت توسط وزیر ارشاد؛ حاج آقا سید محمد حسینی، در خانۀ سینما را هم گِل گرفت.

خدا بسر شاهده که قصد دفاع از این کار اسلامیون نیست؛ ولیکن با ارائه دلایل دندان شکن حاج آقا وزیر، جدل با سخن حق نکنیم. حاجی ارشادچی گفته:

" کف زدن برای افرادی كه از معاندين و مخالفين نظام جمهوری اسلامی حمايت می‌كنند در جشن‌های خانه سینما.

واکنش چندی پیش خانه سینما به دستگیری مستندسازان.

در جشن سال گذشته و امسال خانه سينما، افرادی دعوت شدند و بياناتی مطرح شد، نمادهايی به كار رفته شد و تجليل‌هايی از كسانی كه در خارج از كشور هستند انجام شد كه مواضع‌شان عليه نظام جمهوری اسلامی، كاملا روشن است كه اين‌ها جای ترديد بوجود آورد."

شما خودتان را بگذارید جای حاجی ارشادچی؛ سی و سه سال زور زدند و با هزینه­های سنگین سعی کردند سینمای اسلامی را جایگزین سینمای "فاحشه خانه" کنند و حالا احترام جهانی و کف زدن­ها و تقدیر­ها برای "معاندین و مخالفین نظام جمهوری اسلامی" است و برای سینمای اسلامی تره هم خورد نمیکنند؛ خوب زور داره دیگه.

تبریک

پ.ن. به اینها ها هم سرکی بکشید؛ ١ و ٢ و ٣ و ٤


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Tavana

درد بیسوادی

Tavana


بدترین درد است که ما اکثر ایرانیون! بدبختانه به آن دچاریم. منصفانه اگر این نبود مثلأ قاجارها و یا سوادکوهیا و یا فقها؟ میتواستند بر ما حکومت کنند؟ بفرما نمونه اش اینجا و اونجا و اونورتر در همین سایت ایرانیهای ناکام! آخر اگر یک بیسواد ایرانی کلمه عربی فاحشه را که به معنی هر عمل نادرست است فقط مختص خود فروشی  میکند اینکه مقصرش عرب و اسلام نیست. سرک کشیدن و بد و بیراه گفتن هم مثلا خود فاحشگی اند. پس آیا درست است اسم این بلاگ را بگذاریم: فاحشه خانه فرد! چرا که نه؟ همیشه بیاد آوریم که مرگ خوب نیست حتی برای همسایه!

تسلیت


پندارنیک

Of radiant talents.....

by پندارنیک on

This is the ironic nature of the seventh art............the more nukie we get, the more trophies our exiled/self-exiled/to-be-exiled actors, and actresses receive.......