پادشاهان "محترم" ایران


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
12-Nov-2011
 

خاطر مبارک باید باشد که چندی پیش نظام پربرکت اعلام کرد که نام پادشاهان ایران از کتب درسی تاریخ حذف خواهد شد. از قرار تغییر عقیده داده­اند.

" معاون وزیر آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام والمسلمین محي‌الدين بهرام محمديان:چرا نسبت به انسان‌هايی كه محترم نيستند حساس شده‌ايد، پادشاهان جزو تاریخ ایران هستند اما همه آنها محترم نیستند.

زندگی پادشاهان گذشته از جمله صفویه برای ما قابل احترام است. ما زمانی جنايت‌های پادشاهان را حذف می كنيم كه بخواهیم كارهای آنها را لاپوشی كنيم اما زمانی كه می خواهیم از عقب ماندگی‌های زمان قاجار و پهلوی بنویسم باید نام آنها و همه جنايتهايشان را نوشت. باید در تاریخ پادشاهان جنایتکار را محاکمه كرد".

به عبارت دیگر؛ صفویه که به ضرب شمشیر و واردات متخصص، باور اسلاف حاکمان کنونی را به ایرانیان حقنه و اجباری کرد و کار به محبوب روح الله خمینی، شاهکار فساد و عقب ماندگی محمد باقر مجلسی و شاه سلطان حسین رسید قابل احترام و محمد رضا شاه که بر خلاف پدر با بودجه ملی تعداد اماکن صنف حضرات را تا دهها برابر افزابش داد و در عین حال از پیشرفت کشور هم غافل نشد مستوجب محاکمه است.

به این میگویند مخلوط یک بام و دو هوا و نمک نشناسی.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Tavana

یاد <محترم> خانم بخیر!

Tavana


این <محترم> خانم مسنی بود در کوچه ما که با اینکه سواد چندانی نداشت <نمک شناس> لایقی بود و همیشه بهترین نمک را در پخت و پز غداهایش <مخلوط> میکرد و خوش اخلاق بود و <نمکین>. میگفت اگر همه مثل او <نمک شناس> بودند <انقلاب> نمیکردند و اعتقاد داشت اگر بخاطر شاه و پدر شاه نبود کوچه مان هرگز اسفالت نمیشد و هنوز <نمک> را مانند زمان <قاجاریان> با اُلاغ در خانه اش می آوردند. یاد اُلاغ هم بخیر که باهمه اُلاغیش میدانست که بالای هر بامی فقط یک هواست و نه دو هوا. و با آن چشمان گشادش به زبان بیزبانی میگفت چه ناگفته ها از تاریخ بشر در دل دارد و اینکه تاریخی را که بشر تدوین کرده همش دروغ است و مخلوط از یک بام و دو هوا!

تسلیت


پندارنیک

Of festive Toronto

by پندارنیک on

This is my problem with the Torontonians, or with some of them..........they let the criminals and thieves live among them so freely and exclusively, while they gather inside a comfy university hall for deciding whether or not the dead king was indeed a thief or a criminal............