آنجلینا جولی در فیلم ده نمکی


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
14-Oct-2011
 

" در پی درج اخباری در رسانه‌ها مبنی بر مذاکرات علی سرتیپی با مدیر برنامه‌های آنجلینا جولی برای حضور در ایران و بازی در یکی از فیلم‌های سینمایی، خبرنگار سینمایی فارس مطلع شد علی سرتیپی -تهیه‌کننده سینما - پیشنهاد این حضور را برای فیلم سینمایی «رسوایی» - که به تازگی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی پروانه ساخت دریافت کرده – با عوامل فیلم در میان گذاشت که ده‌نمکی با این حضور موافقت نکرد.

طی تماس خبرنگار سینمایی فارس با مسعود ده‌نمکی، وی ضمن تایید خبر ارائه شدن این پیشنهاد، گفت: در همان ابتدای امر به آقای سرتیپی عدم تمایل خودم را اعلام کردم تا به اسپانسرها منتقل کند."

به عبارت دیگر؛ با وجود تلاش "اسپانسرها " آنجلینا جولی از سعادت هنرپیشگی در فیلم "رسوایی " کارگردان ارزشی سینمای نظام پربرکت که افتخار رهبریت چماقداران خدایگان امام معصوم علی آقا رهبر را در کارنامه دارد محروم شده است.

از سوی دیگر؛ پذیرایی حضرات از ستارگان سینمای ایران منجمله با شلاق و حبس در تأسیسات مرغداری قرچک با آنچه آنجلینا به آن عادت کرده زیاد خوانایی ندارد.

البته واکنش جناب چماقدار-کارگردان ارزشی با ماجرای گربه دستش به گوشت نمیرسد هم ربطی ندارد.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Tavana

اُلاغی نَمکین!

Tavana


زمانی بود که الاغ بر پشت خود بار نمکی حمل میکرد و صاحب آن نمک به در خانه این و آن میرساند و خیری بود در گشت و گذارش. ولی اکنون الاغی چون ده نمکی که نه فارسی میداند و نه انگلیسی و بی بهره ار هر گونه بینشی چون سر تیپی و یک هنرپیشه جُنبل هالیوودی چون اَنجلینیو جولیانی با شرور وجود خود آلت دست یک هَشَل هَف نویس در آن لنگه دنیا گشته اند که فقط شر میرساند و شَر.

تسلیت