غدۀ سرطانی


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
06-Oct-2011
 

"سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در همایش حمایت از انتفاضه فلسطین پیام های واضحی برای صهیونیست ها داشت. از جمله اشاره ایشان به عملکرد موشک های ایران در موقع لزوم که نشانگر جدی بودن ایران در دفاع همه جانبه از منافع خود و در صورت نیاز، سایر ملت های مظلوم است.

در این گزارش به معرفی مختصر موشک های میانبرد و دوربرد بالستیک کشور می پردازیم که توانایی رسیدن به محدوده غده سرطانی منطقه یعنی رژیم اشغالگر قدس را دارند.

نگاه دشمنان به توانایی موشکی ایران تغییر کرده و کم کم آرامش از میان نظامیان و بعدها سیاسیون صهیونیست به آرزویی برآورده نشدنی تبدیل شد."

اینکه وحوش اسلامیست که در حال دستیابی به تسلیحات هسته ای هستند قادر خواهند بود که تهدید های خود مبنی بر "اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود " جامه عمل بپوشانند یا خیر، در این نوشته مورد نظر نمیباشد.

همینکه دائماً ایندست تهدیدات "جدی " انجام میگیرد؛ گزک بدست داده و احتمال حمله های پیشگیرانۀ ایران ویران کن را هرچه بیشتر میکند.

جهان آزاد باید با تحریم کامل منجمله بانک مرکزی؛ نفت و گاز و کمکهای مادی و لژستیکی به ایرانیان در اسارت وحوش، "اصلاح طلب " و غیره، کمک کند تا خود را از شر ظلم آنان رها سازند و سایۀ شوم جنگ را از ایران دور نمایند.

تبریک

پ.ن. عکس و مشخصات موشکهای بالستیک و نقشه اهداف آنها در اسرائیل "غدۀ سرطانی" در اینجا.


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
fozolie

Iran may never attack Israel but it has been made a target

by fozolie on

By the vermin Islamists. A point which is entirely lost on you and your sidekick. 

Mr. Fozolie


پندارنیک

Of misdiagnosis

by پندارنیک on

Under no circumstances will Iran "start" a war against Israel.........We know it, they know it and so should you.

Am I kidding myself? You were among the first ones who knew it........


Tavana

عقده گُنده گُویی

Tavana


ذُریّه و یا لغت علمی آن یعنی دی-إن-إ پیامبرخدا یعقوب که همان بنی اسرايیل می باشند بر طبق کلام خدا در قرآن قومی هستند علیم و حکیم. چه قوم  ایرانی و یا اعراب از این واقعیت خوششان بیاید و چه بدشان فرقی نمیکند. حال اگر آن قوم علم خودرا بصورت ۲۵۰ کلاهک اتمی و یا بیشتر در جایی پنهان کرده از بزهکاری تاریخی خود آن قوم است. قوم ایرانی هم این وسط در جهت گُنده بودن تاریخی خود سرمایه ملت را به هوا میفرستد و بازیچه ای گشته در دست  آن قوم بزهکار. بهر حال هر دو قوم غافل  بوده و هستند از دست خالق که بالاتر از همه دستان جنایتکاران و ظالمان است چه علیم باشند و چه گُنده طلب.
تسلیت