کشیش ایرانی؛ تجاوزگر جنسی


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
01-Oct-2011
 

پس از اعلام رسمی صدور حکم اعدام برای یوسف ندرخانی/نادرخانی به جرم تغییر دین؛ باز هوار دنیا و کله گنده هاش در آمد.

"خبرگزاری فارس: اطلاعات به دست آمده توسط منابع آگاه نشان می‌دهد، یوسف نادرخانی به اتهام انجام جرایم خشن مانند تجاوز و اخاذی‌های متعدد به این مجازات محکوم شده است و اساسا این موضوع هیچ ارتباطی با مسئله خروج وی از دین ندارد."

انگاری جهان متمدن هنوز ملتفت نشده که با چه وحوش ایرانی کُشی طرفه که با قوانین زمان بربریت افتاده اند به جان یک ملت و داره به سلاح اتمی هم مسلح میشه تا بیاد دنیا رو مدیریت کنه.

بار قبل هم که یک ایرانی فرزانۀ دیگر؛ شادروان مهدی دیباج، را که به همین جرم میخواستند آویزان کنند؛ داد و قال دنیا وادارشان کرد که آزادش کنند ولی چند ماه بعدش قاتلان گمنام امام زمان او را به قتل رساندند. این وحوش وقتی طُعمۀ ایرانی دارند، تا نکشند اموراتشان نمیگذره.

تنها و تنها راه رهایی از بختک نظام پربرکت، "اصلاح طلبان " و غیره، تحریم کامل منجمله بانک مرکزی، نفت و گاز و تلاش بی امان برای سرنگونی آن است و لاغیر.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
default

Faramarz

by abc123 on

Aren't you done with racist iced jokes? We are talking about a living human beings not freaking payeen taneh. When are you gonna get it? 


Faramarz

آقای کشیش از اهالی شهر رشته!

Faramarz


That is grounds for the dismissal of this accusation in any court of law, with the exception of the barbaric Islamic Republic.


پندارنیک

بذار یه چیزی بگم فرد نازنین...

پندارنیک


 

 

 

... که جوییش فرندامون خوششون بیاد:

کشیش؟ تجاوز؟ مگه کاتولیکه؟