۲ دقیقه و ۱۶ ثانیه بی شرمی


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
02-Sep-2011
 

سایت امنیتچی های نظام پربرکت:

"شبکه خبر در گفتگوی زنده ای با فضل الرحمن اوریا، روزنامه نگار افغانی که بارها نوک پیکان تهاجمات خود را بر ضد مواضع دیپلماتیک جمهوری اسلامی وارد کرد، به تحلیل اوضاع افغانستان پرداخت.

او در این برنامه زنده تلویزیونی با بی شرمی تمام در رسانه ملی مواضع ضد ایرانی خود را بار دیگر تکرار کرد و سخنانی را مبنی بر انزوای کامل ایران در جهان بیان نمود.

جای سوال است که مسئولان رسانه ملی با چه توجیهی اقدام به دعوت از فردی با چنین پیشینه می کنند در حالی که برای دعوت از یک کارشناس داخلی چندین فیلتر وجود دارد و هر کسی نمی تواند در رسانه ملی، حتی با سوابق دانشگاهی و انقلابی و جهادی، حضور یابد."

به عبارت دیگر؛ نتیجه حرفه ای آنکه در آزادترین کشور دنیا "چندین فیلتر " دیگر هم باید به فیلتر ها اضافه کرد تا نکند یکبار دیگر افرادی مثل این افغانی "بی شرم " بجای روند مقبول قربون صدقۀ کمالات خدایگان امام معصوم علی آقا رهبر و نظام پربرکت رفتن، آزادانه عقیده خودشان را بیان کنند.

تبریک

پ.ن. مصاحبه سانسور نشده آقای اوریا با رادیو آلمان منجمله در مورد تجربه تلخ ۲ دقیقه و ۱۶ ثانیه ای .


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
HHH

دیدن پشت پرده

HHH


البته ایشان با عشقو محبت از طالبان صحبت میکردن، انگار حقوق بگیر عربستان تشریف دارن! بله ایران به آمریکا کمک کرد برای از بین بردن طالبان همونطوری که اسرائیل از آمریکا کمک گرفت برای کشتار مسلمانها در عراق ولی‌ این آقای خبرنگار ظاهراً کاملا فراموش کردن که زیر سلطه رژیم خونخوار طالبان قرار داشتن و حالا ندارن. اکثر افغانی‌ها مثل ایرانی‌های بیسواد قدر نشناس هستن و بجای تشکر از اینکه ایران به ۴ میلیون از آنها ۲۰-۳۰ سال پناهندگی، شغل و نون و نمک داد هی‌ نق میزنن که چرا دولت ایران اجازه نمیده بیش از این به ایران مهاجرت کنن، یا چرا ایران اجازه نمیده مواد مخدر از مرز بگذرونن یا چرا ایران با رژیم کارزای رابطه داره، که خوب باید داشته باشه، نمی‌دونم ایشون از چه ظلم ایران نالان بودن، از جاده‌ سازی ایران، شغل و ابادی به خرج ایران در شهرهای مرزیشون یا فقط از ملاهای شیعه! نگران نباش مشدی فرد ، سانسور اینها فقط برای حفظ وجود و بقاشون هست چون میدونن روشنفکری ملت همان و پایانشون همان. این رژیم واضح گفته که ما برامون عقیده ملت مهم نیست بلکه عقیده عربهای ۱۴۰۰ سال پیش مهمه. تموم شد رفت. میخوای به خواه نمی‌خوای زندانو طناب!