امام علی و حوضش


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
19-Aug-2011
 

با اعلام " زمان کناره گیری بشار اسد فرا رسیده " در کنار هرچه سفت و سخت تر کردن تحریم ها منجمله نفت علیه بعثی های حاکم بر مردم ستم دیدۀ سوریه؛ ایالات متحده و اتحادیه اروپا گام بلند دیگری در تسهیل فراگیری آزادی در منطقه برداشتند.

دور نیست که سوری های زجر کشیده از شر بعثی های جانی و قاتلان حرفه ای اعزامی نظام پربرکت و تروریست های آدمکش حزب الله لبنان راحت شوند.

علاوه بر برنامه های غیرقانونی تسلیحات هسته ای؛ نظام پربرکت از طریق سوریه دست به عملیات تروریستی و تروریست پروری میزند و مخل صلح در منطقه است.

کشور سوریه تحت حاکمیت بعثی ها تنها متحد نظام پربرکت است. با سرنگونی بعثی ها؛ خدایگان امام معصوم زنده علی آقا رهبر میماند و حوضش و ملت جان به لب رسیده و آزادیخواه ایران.

در راستۀ تداوم گسترش آزادی در منطقه؛ جهان آزاد به رهبریت آمریکا باید با اِعمال تحریم های شدید که شامل نفت و بانک مرکزی میشود کمر نظام پربرکت را بشکند تا مردم زجر کشیدۀ ایران بتوانند از شر اسلامیستها؛ "اصلاح طلب " و غیره، راحت شده و به جرگۀ آزاد شدگان بپیوندند.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Cost-of-Progress

Souri

by Cost-of-Progress on

 سوری خانوم، پندار الان عروسی داره شما اینو گفتین -برای من جالبه که ایرانی ها سنگ فلسطینی ها را به سینه میزان وقتی مملکت خودشون شده این که میبینیم.

 

____________

IRAN FIRST

____________


Souri

COP

by Souri on

na baba, fekr nemikonam.

in pendar adam hesabie....... tomani 2 zar ba oun yeki fargh mikoneh!


Cost-of-Progress

کاپیتان

Cost-of-Progress


 

این پندار چقدر شبهه آن کاپیتان، ببخشید پرفسور حرف  میزند.   اتم متم خوبه اگر دسته یک مشت خونخوار نباشه!

____________

IRAN FIRST

____________


پندارنیک

گنداب بی‌ بی‌

پندارنیک


برنامه‌های اتمی‌ ایران کاملا قانونی و متعلق به تمامی آحاد ملت ایران است. تبلیغ گسترش دمکراسی از طریق تضییقات اقتصادی یا تجاوزات نظامی وحوش یغماگر به سرکردگی آمریکا، فریبکارانه و در راستای منافع جهانخوارنه آمریکا و حفظ تفوق طفیلی گونه اسرائیل در منطقه است. دولت اسرائیل موظف است که هر چه سریعتر با بازگشت به مرز‌های ۶۷ و امضای قرارداد منع گسترش سلاح‌های اتمی‌، بدهی درازمدت خود را به جامعه جهانی‌ ادا کند.

دستان کثیف امپریالیسم آمریکا و فرزند حرامزاده اش، صهیونیسم از حلقوم خلق منطقه بریده باد.