فیلم های غیر اخلاقی گلشیفته فراهانی


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
25-May-2011
 

"مقولۀ زن " برای وحوش اسلامیست مهمتر از نان شب است؛ همۀ تئوری توحش-محور آنان بر اساس توسری زدن به زن است، و به همین دلیل تحمل زن آزادۀ ایرانی برای آنها امری محال است.

برای نمونه توجه بفرمایید به این خبر رادیو فردا و بعد از آن واکنش وحوش به آن:

"مجله نام‌آشنای مد «ووگ»، چاپ پاریس، در شماره این‌ماه خود عکس‌هایی از گلشیفته فراهانی، هنرپیشه ایرانی، را منتشر کرده است. در این تصاویر سیاه و سفید که توسط کریم سدلی،‌ عکاس فرانسوی-‌کانادایی گرفته شده است، گلشیفته فراهانی کت و شلوار و پایپیون به تن دارد."

و حالا واکنش وحوش:

"گفتنی است گلشیفته فراهانی، در سال 1387 پس از ایفای نقش در فیلم "مجموعه دروغ‌ها"، ساخته ریدلی اسکات، برای رسیدن به آزادی های که سال ها به دنبالش بوده است، با حضور بدون حجاب بر فرش قرمزِ اولین نمایش این فیلم، علاوه بر اینکه دیگر به ایران باز نگشت، با پناه بردن به دامان غرب، اقدام به حضور در فیلم های غیر اخلاقی کرد."

به عبارت دیگر؛ وحوش ارزشی اسلامیست منادی اخلاق، بدون آوردن نامی و نشانی از "فیلم های غیر اخلاقی " گلشیفته، این بانوی هنرمند ایرانی را متهم به آنی میکنند که خودشان استادش هستند.

تبریک


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Siavash300

Iran and it's dark age

by Siavash300 on

That is sad to see these monsters had been occupied Iran for last 32 years. I blame it on educated people who support these animals. Those traitors instead of taking side with people take side with stinky mullahs and make it possible these monsters stay on power. I am sure Persianism will prevail and soon we will get rid of these dirt bags.

Payandeh Iran 


RostamZ

Fred

by RostamZ on

These animals are against anything that has art and beauty in it. It is just the way they are. I never understood why they can't live and enjoy life the way it should be.


mahmoudg

فرد

mahmoudg


فرد این وحوش ترس از آزادی دارند، چرا که هر وقت زن بتواند حرفش را بزند یعنی تو دهانی به افکارعقب افتاده و قرون وستای این حضرات زده است. پس به همین دلیل اسلام می اموزد که همیشه بر سر زن بزن تا خفه شود. آزادی زن بستگی به آزادی ایران از چنگال مرگبار اسلام دارد.

Demo

دوقلوهای خود شیفته

Demo


خودشیفتگی یکی از بارزترین صفات دوقلوهای بنی سیروسی و بنی اسراییلی است. این مریضی روانی به اشکال مختلف می توان خود را نشان داده و تشخیص آن همانند آب خوردن آسان است. خود را گلشیفته و سر سبد دیدن، خود را اهلی و دیگران را وحشی پنداشتن، خود را کامل و دیگران را ناقص العقل قلمددادن کردن، برتریگری ، معظمگرایی ، شاه و سلطانگرایی، ملایی و مرجعگری، ظاهرگرایی، و غیره و غیره صفات بارز این اختلال شخصیت است. عواقب خطرناک این مرض را میتوان براحتی در گذشته و حال زندگی این دو قلوها مشاهده کرد.
تربیت را نااهل نگیرد آنکه بنیادش بد است
تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است