خاله زنک بازی دیپلماتها


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
02-Apr-2011
 

از قرار کار دعوا بر سر لحاف ملا آنقدر گسترده شده که "دیپلمات های" نظام پر برکت هم افتاده اند به جان همدیگر و این وسط اسرار هویدا میشود.

آخرین نمونه ایندست دعوا، مصاحبه خاله زنکی اخیر "خبرگزاری فارس" با منوچهر متکی است بر سر حرفهایی که صادق خرازی راجع به او زده.

برای آنهاییکه نمیدانند، حاج آقا منوچهر خان متکی همان وزیر امور خارجه نظام پر برکت است که حین دیدار رسمی با رئیس جمهور سنگال؛ خبر اخراجش از وزارت را از او شنید.

حاج آقا سید محمد صادق خان خرازی، با عمویش حاج آقا کمال که سالیان متمادی وزیر امور خارجه بود اشتباه نشود، سفیر نظام پر برکت در سازمان ملل و فرانسه و مشاور "ارشد" حاج آقا محمد خاتمی و بیش از همه اینها مرد پشت لابی های ریز و درشت حضرات در اینجا و آنجاست و بد جوری خاطر خواه تشدید روابط با شیطان بزرگ.

ماجرا از این قرار است که حاج آقا صادق گفته بوده که:

"اگر نظام موفقیتی در عرصه سیاست خارجی داشته است مربوط به جای دیگر است، مربوط به عمق نگاه استراتژیک رهبری است. ایشان در تمام موضوعات سیاست خارجی، هسته‌اي، خاورمیانه، حزب الله، ایران و همسایگان نگاه ژرفی دارند و آن را ابلاغ مي‌کنند.

در دوره آقای متکی ارتباط خاص و غيرخاصی بین من و دستگاه دیپلماسی نبود.‌ در این دوره وزارت خارجه گرفتار نخبه‎زدايی شد و ای کاش در وزارت خارجه شایسته سالاری محقق مي‌شد. ،مسئوليت‌ها به کارشناسان ورزد و شایسته که در این نهاد فراوانند، سپرده مي‌شد. متکی تعلق حزبی و جناحی و سياسی داشت. تعلق به دوستانش در انجمن فارغ التحصيلان هند داشت و وام‌دار يک بخشی از جناح راست بود."

حاج آقا منوچهر خان هم در پاسخ گفته:

"متاسفانه آقای خرازی از روزی كه فقط بر اساس تبار گرایی و بدون هرگونه دانش و تجربه دیپلماتیک در سال 1369 به وزارت امور خارجه تحمیل شد و بدون حتی يک روز كار در این وزارتخانه با عنوان سفیر راهی نیویورک گردید تا روزی كه به دلیل اتخاذ مواضع مخالف نظام در پاریس به تهران فراخوانده شد، در فهم مسائل سیاست خارجی تقریباً هیچ افزودنی نداشته است. در حقیقت صادق خرازی از سیاست خارجی صرفاً خالی بندی و التماس برای مذاکره با آمريكايی‌ها را مي‌داند."

تبریک

//www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001130040


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Nader Vanaki

مثل مناظره جواتی لاریجانی و دکتل ولایتی می مونه

Nader Vanaki


چند سال پیش یه بحثی بین جواتی لاریجانی و ولایتی هم بود و همینطوری به هم کلفت بار می کردن.  داغ وزیر امور خارجه شدن به دل جواتی مونده بود و به "چرت ملوکانه"  دکتل ولایتی در جلسات شورای امنیت ملّی متلک مینداخت. چیزی به جز باد شیکم نیست و رفع میشه.  حالا حالاها کادر دیپلماتیک ما همین آقایونن و فارغ التحصیلان علوم سیاسی باید در حمل و نقل داخل شهری مشغول باشن.


G. Rahmanian

Desperate IR Mercenaries!

by G. Rahmanian on

Being unable to find good reasons to defend the regime in Tehran, IR Mercenaries are desperately resorting to hackneyed tactics to protect their masters.

Their arguments have become pathetically extraneous if not embarrassingly infantile!


G. Rahmanian

سگان جمهوري اسلامي

G. Rahmanian


سگان جمهوري اسلامي به جان هم افتاده اند. البته از اينكه هنوز طرفين همديگر را ندريده و تنها به واق واق كردن قانعند جاي شكرش باقيست!


Roozbeh_Gilani

دمو، با شما موافقم

Roozbeh_Gilani


ولی حماقت، رذالت و کینه توزی یک مشت معلوم اول حال اینترنتی رو به حساب مردم ایران نگذار! حقیقت این هست که در سال ۱۳۵۷ یک ارتجاع مذهبی‌ بر یک ارتجاع سلطنتی پیروز شد. حالا طرفداران این دو ارتجاع اومدن اینجا به هم فحش خار مادر میدن که ارتجاع من "با شکوه" تر هست/بود.

 واسلام نامه تمام


Fred

دعوای حاجیانه

Fred


حمله جدید حاج آقا سید محمد صادق خان خرازی، به حاج آقا منوچهر خان:

//www.irdiplomacy.ir/?Lang=fa&Page=24&Action=ArticleBodyView&ArticleId=10854&TypeId=1


Demo

تفکر قبل از عمل

Demo


مقایسه دیروز و امروز چه دردی را دوا می کند وقتی که ما ملت اصلا معنی تفکر و تعقل را نمی دانیم و همینطوری هوایی و الکی لغات را بهم میچسبانیم تا نوشته ای تولید کرده باشیم و اعمالمان هم به از نوشته هایمان نیست. از خود فرار کردن هم یکی از افتخارات برجسته فر هنگ ماست. بطور مثال از رژیم فاسد و فاسق ولایت فقیه انتقاد می کنیم ولی در عین حال اسیر همان لغات جعلی و دروغین  مورد استفاده ولی <معظم> هستیم. انقلاب شکوهمند؟ استقلال؟ آزادی؟ بیداری؟ اسلامی؟ و امثالهم. کدام انقلاب؟ کدام شکوهمند؟ استقلال ازچی؟ آزادی چیچی؟ اسلامی یعنی چه؟ آیا اول نباید دانست که <انقلاب> یعنی چه و بعد دید که آن صورت گرفته و یا نه؟  برای ملتی که پاهایش قرنها درزنجیر بوده اصولا تصور اینکه قدم بر داشتن بدون زنجیر راه رفتن واقعی است  برایش امکان پذیر نیست و با <پرواز> بیگانه.


Maryam Hojjat

IRR/IRI can not be reformed, Mr, Pendar Nik

by Maryam Hojjat on

This regime has made Pahlavi's regime ROu Safid by his crimes, Gharats, Plunderings, Lies & deciets and other barbaric acts which comes only from Akhoonds.


پندارنیک

لحاف سلطنتی

پندارنیک


 

 

از این قبیل مسائل همیشه و در همه جا وجود داشته و خواهد داشت.
نمونه‌های سلطنتی آن را که، اگر جوجه‌های تازه از تخم سر در آورده ندانند،
من و شما به خاطر میاوریم. رژیم خونخوار و ضدّ مردمی سلطنتی که شما، دوست
عزیز، اینگونه با شیفتگی‌ و آشفتگی‌، با آمیزه‌ای از یاس و امید ،در آشکار و
پنهان، و با تلاشی عبث و کودکانه در جهت تطهیر، تجدید و تحمیلش بی‌ وقفه
قلم میفرسایید، نمونه بارز تاریخی در این زمینه است.

رژیم آخوندی حاکم بر ایران، که با سواری بر امواج استقلال طلبی و آزادی
خواهی‌ ما ایرانیان پس از انقلاب شکوهمند ۲۲ بهمن ۵۷ به حکومت ناسزای خویش
دست یافته است، نیز در سراشیب سرنوشتی که بی‌ شباهت به سرنوشت خانواده
کثیف، فاسد و هرزه پهلوی نیست قرار دارد.

با وجود آنکه افزایش تمرکز قدرت در آنچه آن را بیت رهبری مینامند، به
راستی‌ یاد آور نابودی بنیان مشروطه به دست شاه و خانواده فاسدش میباشد،
هنوز هم ته مانده‌هایی‌ از شفافیت و مردم سالاری در رژیم جمهوری اسلامی
ایران وجود دارد که طبیعتاً به مذاق دوستانی از قبیل شما نازنین که دل‌ در
گرو سرزمینهای دیگری در منطقه دارید، خوشایند نیست.

مسیر انقلاب ۵۷، بر اساس یک وظیفه و منفعت ملی‌ ،قابلیت و ارزش تصحیح و ترمیم دارد.