حامله کردن بچه قرتیا


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
13-Aug-2009
 

جلوي بقيه زندانيان فرياد مي زده:«همتونو مثل اينا مي بريم و مي...نيم!» مهدي صداي يك مرد ديگر را شنيده كه گفته: « ببريد حامله شون كنيد اين بچه قرتيا رو!» مهدي را به اتاقكي بردند كه در فقره اول، مورد تجاوز يك مأمور قوي هيكل قرار گرفته و در حين تجاوز، از هوش رفته. بعد دوباره و دوباره. در همان روز، بيشتر از چهار مرتبه او را مورد تجاوز قرار داده بودند و خونريزي او، چنان شديد بوده كه به سلول فلزي و داغي منتقلش مي كنند كه كوچكتر بوده و به غير از «مهدي»، سه چهار پسر جوان ديگر با جراحتهاي شبيه به او در آن زنداني بوده اند.

مهدي گفته «كف سلول پر از خون و پر از مگس و بوي تعفن بوده! و يكي از بچه ها انگاري از ديشب مرده بود و مأمورها نفهميده بودند!»مهدي و چندين جوان ديگر، در طول حدود دو هفته در كمپ كهريزك، براي «آدم شدن!» و «ادب شدن!» بارها مورد تجاوز مأموران قرار گرفته بودند و در نهايت او را به بيمارستاني كه نامش را نمي داند، منتقل كردند. بعد از شتسشو و بخيه پارگي مقعد، او را بدون بستري در بخش، به زندان ناشناخته ديگري در داخل شهر تهران برده اند و بعد از حدود هفت روز گرسنگي و باتوم روزانه(!)، بالاخره او را به قيد ضمانت كتبي مبني بر «اقرار به خوش رفتاري مأموران زندان!» و تعهد به «عدم شركت در هرگونه تجمع و راهپيمايي ضد نظام!»، به پدرش تحويل دادند.

//babakdad.blogspot.com/2009/08/blog-post_11....


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
Fred

اسم رمز: فتح المبین

Fred


بابک داد،  نویسنده این گزارش، امروز از مکانی در ایران با برنامه تفسیر خبر صدای آمریکا تلفنی مصاحبه و جزئیات تازه ای از تجاوز های مکرر جنسی به  مهدی هجده ساله را برملا کرد. درود بیکران بر جوانان ستم دیدۀ ایران و وجدان بیدار و شجاعت حیرت برانگیز آنها و داد باد.  


iroooni

So what if it happens in US

by iroooni on

Let's stop using US as a moral reference point. Plus, if US was that bad people from around the world not flock here. IRI agents and people with personal grudges course can of course continue post "...This happens in US too... " arguments.


Shazde Asdola Mirza

It is sad to see how insensitive some "iranians" can be.

by Shazde Asdola Mirza on

Iran inmates 'tortured to death'   Mr Karroubi urged Tehran to review his evidence in "a calm atmosphere"

Iran's defeated opposition presidential candidate has said that some protesters held after last month's disputed poll were tortured to death in prison.

The claim by Mehdi Karroubi comes days after he said a number of prisoners, both male and female, had been raped.

//news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8200780.stm


vildemose

I do hope that this story

by vildemose on

I do hope that this story is fake. It's easier to paint such cruelty as mudane or bogus than to try to understand the depth of our collective moral decay.   

When you are powerless and can't do anything about it then you might as well pretend it doesn't exist, right?


Anonymous8

rape happens in every prison in USA every day

by Anonymous8 on

this is not even based on real reports, how do we know is true?

too much noise and sensation hurts the real victims more. this is crying wolf.


Souri

Why this blog is featured?

by Souri on

Is that something really original? Lots of works and researches have been done here? or just a fiction which is brought here from another website?

PS: Fred, Sorry, nothing personal. This question is addressed to the editor about his choice of materials for featuring.


Shazde Asdola Mirza

تجاوز به دختران و پسران در بازداشتگاه ها

Shazde Asdola Mirza


مهدی کروبی، از نامزدهای معترض به نتایج انتخابات در ایران، در نامه ای به اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان، از او خواسته درباره شایعاتی که درباره تجاوز به دختران و پسران در بازداشتگاه ها پخش شده است، تحقیق کند.

این نامه که در وب سایت رسمی حزب اعتماد ملی منتشر شده، تاریخ ۷ مرداد یعنی ۱۲ روز پیش را دارد و پسر آقای کروبی در توضیح آن نوشته است که پدرش این نامه را ده روز بعد از فرستادن خصوصی برای آقای هاشمی و در حالی که جوابی از او نگرفته است، برای عموم منتشر می کند.

آقای کروبی در نامه خود خطاب به آقای هاشمی می نویسد: "عده‌ای از افراد بازداشت‌شده مطرح نموده‌اند که برخی افراد با دختران بازداشتی با شدتی تجاوز نموده‌اند که منجر به ایجاد جراحات و پارگی در سیستم تناسلی آنان گردیده است. از سوی دیگر افرادی به پسرهای جوان زندانی با حالتی وحشیانه تجاوز کرده‌اند به طوری‌که برخی دچار افسردگی و مشکلات جدی روحی و جسمی گردیده‌اند و در کنج خانه‌های خود خزیده‌اند."

آقای کروبی گفته است اگر "این رفتارهای شناعت آمیز" را "به طور متواتر از افراد مختلف که در روزهای اخیر آزاد شده اند" نشنیده بود، باورشان برایش سخت بود.


khaleh mosheh

'Impregnating boys'

by khaleh mosheh on

Its a humiliating turn of phrase to belittle, dehumanise and feminise the victims. I can imagine the thugs who comit these dreadful act also describe it in that way. Its comes as a package of depravity and tyranny.


capt_ayhab

.

by capt_ayhab on

I have no doubt that torture and rapes took place, as it has always, but, impregnating boys? How?

I do follow Babaks blog, and often I find resourceful news there BUT Impregnating boys?

-YT 


Ostaad

Fred,

by Ostaad on

Looks like you've got a new set of "sheet music" from those whose navaazesh brings smile to your face.

Singing different songs, but still saying the same thing, araajeef and gossips.


Little Tweet

I believe

by Little Tweet on

I doubt that these prisoners are treated with any kind of humane standards. Besides, people who look like Babak joon don't ever have to lie!


Takavar

Down with IRI and Islam

by Takavar on

متاسفانه تمام این جنایتها اتفاق افتاده و در سایر شهرهای ایران هم مثل شیراز و اصفهان چنین گزارشهایی از جنایتهای این تخم تازیان و ترکان مغول پرورده شده است. به امید روزی که همین بلاها به سر خامنه ای کثیف و خانواده جنایتکارش بیاید.


Ali P.

Like one of the commentators stated:

by Ali P. on

آقای داد عزیز از طرفی‌ آرزو میکنم این داستان ساختگی و از طرف شما "با نیت خوب" برای برافروختن مشعل آزادی باشه از طرف دیگه اگه شما هم دروغگو از آب در بیائید چه؟

ترجیح میدهم برای یک مهدی ساختگی اشک ریخته باشم تا این داستان واقعی‌ باشه.

:-(