چگونه در پانزده قدم یک قدیس شوید


Share/Save/Bookmark

چگونه در پانزده قدم یک قدیس شوید
by Fesenjoon2
04-May-2012
 

این هم یک دستورالعمل برای اینکه چگونه از یک آدمیزاد معمولی تبدیل به یک قدیس الهی شوید. کافیست به این موارد جامه عمل بپوشانید:

اول: خود را از مردم جدا کنید و بروید در یک جایی مثل بیت رهبری (لابد مثل حضرت علی) گارد ویژه و حفاظت استخدام کرده و فقط از طریق واسطه ها و مشاورین با دنیای بیرون ارتباط برقرار کنید. همینجوری مثل این صهیونیست روسیاه سرتان را نندازید پایین برید وسط مردم توی ساندویچی سر کوچه تون با مدودوف چیزبرگر بخورین. اول که مامورین حفاظتی شما و مهمونتون ممکنه از ترس سکته کنند و مهمتر اینکه یک قدیس نباید زیاد در میان مردم دیده شود....چون مقدس است. مقدسات هم معمولا در عرش و میان ملائک رفت و آمد دارند. نه تو کوچه خیابون. برنامه تان را طوری تنظیم کنید که وقتی در میان مردم برای سخنرانی یا دیدار با مجذوبین و عشاق ولایت ظاهر میشوید موضوعش بشود سر تیتر خبر آن روز.

دوم: واژه آقا را در میان مردم رایج کنید. حجت الاسلام و آیت الله برای روحانیون نوچه و فنچ و آشخور و امثالهم است. شما باید طوری خود را از بقیه رقبا بالاتر جلوه دهید. فلانی آیت الله العظمی هست که هست...ایشان آقای ما هستند! آقا فقط یکیست!

سوم: بسیار گریه کنید. بخصوص در جلوی عموم. زیبا گریه کردن هم محتاج ممارست فراوان است. سعی کنید با گریه خود امواج مظلومیت از خود ساطع کنید. آخههه.....آقا رو ببین...چطور گریه میکنه....دلم شکست. شیعه همیشه توی تاریخ مظلوم بوده. تازه... اگر رهبر شما همیشه در حال گریه و عزاداریه پس شما هم باید همونطور باشی. گه میخوری میری توی پارک آب بازی! شیعه علی باید همیشه محزون باشه! باید داغدیده باشه! گِل بازی کنید...نه آب بازی! مردم دنیا باید تشیع را با گِل مالیدن به سر و صورت و جهاد و ریش و مرگ بر مرگ بر گفتن ببینند...نه با علم و پیشرفت و آزادی. آزادی مال یهودیان و کفار است. شما باید تابع امامتان باشید. هر چه او گفت خفه شید بگین چشم. میزان رای ملت است اما رای ملت را ما تعیین میکنیم.

چهارم: به جراید و رسانه های عمومی بگویید نام شما و قدیسان دیگر مثل حسین و علی و مهدی موعود را کنار یکدیگر بیاورند تا مردم چشمشان عادت کند.اگر قرار است از شما بعنوان یکی از ائمه اطهار یاد شود باید پس از یاد نام شما مردم صلوات ختم کنند و باید صدا و سیما نام علی و اهل بیت را که نشان میدهد تصویر شما را در حال تبسم به مردم نشان دهند.

پنجم: روز غدیر قم باید یک روز عید و تعطیل عمومی اعلام شود. مردم باید شما را بعنوان یگانه جانشین پیامبر اکرم بدانند. اطاعت از شما اطاعت از پیغمبر است. 

ششم: سعی کنید در کتب مدارس و تاریخی نام شما عجین با واژه ی اهل بیت شود. یادتان هست که شیخ صفی چطور خود را به ائمه و خاندان آنان وصل کرد؟ شما هم باید همین کار را بکنید. اصلا این سید سیدی که مردم راه انداختند سر زبونها برای چیست؟ برای همینه دیگه. یک روشیست برای وصل کردن خود به ائمه و مقدسات.

هفتم: پول زیاد باید خرج کنید. قدیس شدن خرج دارد. اما باکی نیست. از کیسه بیت المال خرج کنید. کی به کیه؟ کسی نه سئوال از شما میکنه و اگر هم کرد دستور دهید کشش ندهند. گور بابای مردم. مهم رهبر است. نه مال مردم. با این پول سعی کنید با ساندیس و سهام و پست و مقام وخلاصه هر چی که هست مردم نادان و احمق را بخرید. به اون خواهر کماندوی سگ سیبیل هم هر چی خواست بدین تا با رژه لب و هایلایت و قیافه فتنه انگیز بیاد جلو دوربین و عکس شما را نشان بده.

هشتم: هر چی وامونده و گدای ورشکسته و هنرپیشه بیکار و دختر ترشیده هست را جمع کن بیار جلوی دوربین و بهشون بگو جلوی دوربین زار زار برای شما ( آقا) گریه کنند. مثل ابر بهاری اشک بریزند و بگن آقا دوستت دارم! آقاجون دوستت دارم! تا شاید خدا را چه دیدی...یک روزی یک ویدئو هم برای این خانم بسازند و به آرزویش برساتنند. ایشالله که تو و آقاجونت به هم برسین. آهان...ضمنا وقتی که مصاحبه های اشک ریزان را صدا و سیما پخش میکنه دستور بفرمایید آهنگ سه تار و نینوا و از این جور سر و صداهای یوسف گم گشته پخش کنند. 

نهم: در جراید آگهی بزنید که از افراد با دهان گشاد در حد دروازه دولاب نیازمندیم. آنها را در جا استخدام کنید تا بیایند در خیابانها داد بزنند رهبرم جانم فدایت و از در و دیوار سفارت بالا بروند و مثل تارزان عربده های ارزشی بکشند و فتنه گران را با سیلی گوشمالی دهند.

دهم: به شهرداری پولی بدهید تا در کوچه ها گشته و سگ های ولایت پیشه را جمع آوری کنند تا هر زمان باد ول کردید رایحه بهشتی و عطرآگین بقایای معدوی ناهار ظهر شما را بو کشیده و صلوات محمدی ختم کنند. 

یازدهم: از نویسندگان و داستان نویسان و اسکریپت نویس های زبده امت اسلام دعوت کرده تا بیایند در جلوی دوربین و برایتان قصه سازی کنند. دستور بدهید تا چاشنی خالی بندی را هم تا عرش الهی بالا ببرند. مثلا شما را (از قول یک کمونیست بی دین) با حضرت عیسی مسیح (که یک پیامبر اولوالعزم است) مقایسه کنند. یا مثلا به مردم از معجزات و کرامات شما بگویند که وقتی داشتید زور میزدید از اونجای مادرتان بیرون بیایید چطور داد زدید یاااا علی! خلاصه اینها همان مردم گوساله پرست سامری اند...فقط اسمشان شده مسلمان شیعه. مثل همان زمان احمقند و ساده لوح. دیدید که چطور آمدند توی خیابونا تا تصویر امام راحل را توی کره ماه ببینند؟ اینها همون مردمند. سفیه و نادان. هر چیزی بهشان بگی باور میکنند. اگر احمق نبودند که نمی آمدند مملکت را بدهند دست یک مشت آدم بی سواد. خلایق را هر چه لایق.

دوازدهم: به دور و بریهایتان وعده و وعید دهید تا پس از (خدای ناکرده)  رحلت جانگوزتان در صد و پنجاه سال دیگرجانشین شما شوند. اینطوری هم مشغول نگهشان میداری (چون مدام با هم سر نیابت و جانشینی رهبری توی سر و کله هم میزنند) و هم آنها را مطیع خودتان نگاه میداری (تا یک دفعه به کله شون نزنه علیه شما برن بالای منبر).

سیزدهم: به مخالفانتان ابدا رحم نکنید. نسلشان را از جا بکنید. ابطرشان کنید! کسی که ولایت شما را زیر سوال ببرد آدمیست که باید نیست و نابود شود. از سگهای هاری که در ریاست صدا و سیما و کیهان و وزارت ارشاد و وزارت علوم گماشتید انتظار داشته باشید که ولایت را پاسبانی و پاسداری کنند. 

چهاردهم: بگویید اینور و آـنور برایتان قدمگاه نصب کنند (تصویر بالا را دقت کنید). وقتی هم در راه انقلاب جان به جان آفرین تسلیم کردید از قبل دستور بدهید تا برایتان یک مرقد بسازند. هم باعث جذب گردشگر از سایر ممالک اسلامی میشود (و برای مملکت تخخخخخخمی که درست کردید (و کسی میل دیدار از آن را نیست) یک منبع درآمد میشود) و هم باعث پیوستن شما به جرگه ی حرم داران اهل بیت میشود.

و بلاخره:

پانزدهم: بگذارید زمان معجزه خویش را انجام دهد. کافیست صد سال بگذرد. شاید هم کمتر. خواهید دید که چطور زواران برای زیارت حرم مطهرتان از راه دور سفر میکنند تا امام زاده ای که به اسم شما ساخته شده را زیارت کرده و طلب حاجت کنند. بله بچه ها...آقا با معجزاتی که داشتند آمریکایی ها را نابود کردند. و اوبامای روسیاه هم از فرط علاقه به آقا نه تنها با تجاوز به میهن مقدس ما مخالفت کرد بلکه نام خود را به حسین تغییر داد و مسلمان شد! آقا هر روز به مکه طی الارض میکردند و شبها به عرش رفته و نزد اجداد خود از خدا برای بشریت طلب مغفرت میکردند. بارها نزدیکان ایشان (از جمله اعضای سپاه و بسیج) معجزات ایشان را به چشم خود دیدند بطوریکه برخی حتی ایشان را هنگام نماز خواندن روی آب و راز و نیاز با خدا دیدند و اشک ریختند....

اکنون حال یک قدیس شدید. حالش را ببرید.


Share/Save/Bookmark

Recently by Fesenjoon2CommentsDate
Wright Brothers? Never heard of them.
-
Oct 21, 2012
Yogi Bear insults Noah the prophet
7
Oct 16, 2012
3 signs you're reading off IRI's script
2
Oct 12, 2012
more from Fesenjoon2
 
Anonymous Observer

Dude you put a lot of time and effort into translating this blog

by Anonymous Observer on

and it shows.  I wish my Farsi was as good as yours.