جمهوری اسلامی احمق ها: چرا ایران همیشه عقب مانده خواهد بود


Share/Save/Bookmark

جمهوری اسلامی احمق ها: چرا ایران همیشه عقب مانده خواهد بود
by Fesenjoon2
29-Nov-2011
 

روشن شد که همان ملت عقب افتاده ای هستیم که سی و دو سال پیش بودیم.

ملتی که مثل یک مشت وحشی غارنشین عربده کشان از دیوار سفارتخانه بالا می روند تا نعره ای سر داده و همانند کینگ کونگ میزان سرشار تستاسترون خود را به نمایش بگذارند.

همین پشمالوهای بدوی سی سال دیگر می شوند اصلاح طلب و می آیند در ممالک غربی در تلویزیون از نیاز به مردم سالاری و رعایت قانون اساسی حرف می زنند.

ای کاش این روند تکامل عقلی این جماعت سی سال طول نمی کشید. مگر ما عمر نوح داریم تا شماها از نظر عقلی یاد بگیرید که آدمیزاد از در و دیوار خانه مردم بالا نمیره؟ مگر اینجا جنگل است یا طویله که مثل یک مشت احمق به آن تجاوز کرده و مثل آن امام راحلتان همچون الاق شیهه سر می دهید؟ 

از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتید و امام راحلتان با آن لهجه ی تخمی اش به شما گفت آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. حال که در این سی و دو سال آمریکا نه تنها غلطها کرده بلکه شما را به گه خوردن انداخته باز هم آدم بشو نیستید. مثل حیوان جفتک میزنید و انتظار دارید بقیه دنیا شما را آدم حساب کنند.

پرشیایی که روزگاری آوازه ی فرهنگ و تمدن جهانیان بود را تبدیل کرده اید به کیری ترین مملکت دنیا. جایی که آنقدر دروغ گفته میشود که فساد و بدبختی داره از سر و کونتون بیرون می زنه. جایی که زن را تبدیل کرده اید به موجودی که فقط یا در حال کهنه شوریست یا لاپایش را برای شما باز می کند تا آخر شبی به لقاالله بپیوندید. بقول امام راحلتان: از دامان زنان است که مردان به بهشت میروند. خاک بر سرتان با این گندی که به فرهنگ ابن سینا و سهروردی زده اید. همه دنیا فکر میکنند ایرانی جماعت دچار عقده های جنسیست. اینقدر ذلیل شدیم که تا یک زن با موهای برهنه می بینیم کیرمان به پا می خیزد. زلزله که بجای خودش. انگار بقیه دنیا مدام دارند در ادارات و بانک ها و مدارس فیلم سوپر اجرا میکنند. خاک بر سر شخصیت غارنشینتان کنند.

کاری کردید که ایرانی جرات ندارد در جایی در دنیا بگوید من ایرانیم. کاری کردید که ایرانی از ایرانی بودنش خجالت که هیچ...از ترس اینکه با کشور تروریست ها همدستش کنند بگوید: آی ام ایتالین!!

شما ها اینقدر پست فطرتید که نام ایران و ایران زمین و هزاران سال افتخار و هویت را با یک مشت اساطیر هجو یک مشت خونخوار عرب تعویض کردید. همان لیاقتتان که نام خلیج فارس را دارند میکنند خلیج عرب. باز هم چفیه بپوشید و تیشه به ریشه خویش بزنید. بقیه دنیا شما را تخم خودشون هم حساب نخواهند کرد. کسی که برای تاریخ و هویت خودش احترام و عزت قائل نباشه دیگران هم همین رفتار را با او خواهند داشت.

ضمنا اون ادعای اسلام و اخلاقتان هم یک مشت کس شعر واهیست. چرا که به همدیگر حتی رحم ندارید. همدیگر را توی همون مملکتتون مثل سگ می چاپید. و از همه دنیا هم طلبکارید انگار ارث پدریتان را به شما بدهکارند.

بله. باید هم از دیوار سفارت بالا بروید. به دنیا نشان بدهید که ایرانی همان احمق سی سال پیش است. همان کس مشنگهایی که تصویر امام را توی ماه می دیدند. همانهایی که امامشان می گفت اقتصاد مال خر است بعد همه تان تکبیر سر می دادید. الان هم از داد زدن یا علی رهبرتون وقتی که از اون جای ننش بیرون اومد حرف می زنید. (حتما اونجای ننش تنگ بوده خب) 

دقعه دیگه که رفتی یک سفارت خونه و گدایی کردی تا یک ویزا به بچه ات بدن تا بره همون آمریکا یا انگلیس درس بخونه....دفعه دیگه که در فرودگاهی در اروپا مثل حیوون باهاتون رفتار کردند....دفعه دیگه که توی یک اداره مهاجرت در استرالیا ساعت ها و روزها مثل گوسفند نگهتون داشتند یادتون بیاد که چرا دنیا آدم حسابتون نمیکنه.

حالا برو هی داد بزن مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس. کسخل بدبخت لیاقتت همین چاه مستراحیه که توش زندگی میکنی و اسمش را گذاشتی ایران. 

نوش جونت 


Share/Save/Bookmark

Recently by Fesenjoon2CommentsDate
Wright Brothers? Never heard of them.
-
Oct 21, 2012
Yogi Bear insults Noah the prophet
7
Oct 16, 2012
3 signs you're reading off IRI's script
2
Oct 12, 2012
more from Fesenjoon2
 
Arthimis

Fantastic Fesenjoon2

by Arthimis on

Fantastic Fesenjoon2 Joon,

Very Funny Indeed and 100% correct ... Unfortunately...

What is bewildering is that how could a country like Iran in 2011 (and beyond) still have so many idiots???  

These "Ahmaghhaa" are beyond any help , no matter if they are aware of their stupidities or not!!! When their regime is brought down , they all need to be chained down with heavy doses of psychiatric medications so maybe they will be healed...


IranFirst

Thanks Fesenjoon2

by IranFirst on

 Thanks Fesenjoon2, goo article amd picture.

BY the way here is another picture of the same IRI type crowd

//www.roozonline.com/typo3temp/pics/cc2d673c8...

 

 

کور ،کچل ،بسیجی ،ساندیس خور ،پاسدار و ملا.....حمام باید گردند

 

 


Fesenjoon2

MRX1

by Fesenjoon2 on

As far as I am concerned, he did Iran good.

Khodaaa shah ro biyamorzeh. Pedaresh ro ham hameentor.


MRX1

Fantastic

by MRX1 on

Clearly omatestan (falsley known as Iran) is a backward society with many psychological and sociological disorders and issues. If you think it's bad now, this is what you are getting after fifty years of hard work by pahlavi kings and some highly dedicated people from the previous regime! Just imagine the kind of zoo the place would have been if it didn't have fifty some years of progress!!!. So next time all you idiots and embesiles bad mouth shah and his father think twice, the joke is on you and no one else!!!


Anonymous Observer

Dude, check your email

by Anonymous Observer on

.


Fesenjoon2

beesavad

by Fesenjoon2 on

One thing I can never figure out is the unusual talent Iranian protesters have for misspelling things in English. For example, this protester (at the British Embassy) probably hated English classes:

//tinypic.com/view.php?pic=1z5j5m1&s=5  

They want the atomic bomb and yet cant even spell properly:

//hamayeyaran.files.wordpress.com/2011/11/124307_392.jpg


Anonymous Observer

I actually think that I had this poster in high school!!

by Anonymous Observer on

It was either this one or one from Reservoir Dogs.  


Fesenjoon2

AO

by Fesenjoon2 on

lol. If that's the case, then he's probably going to hang it in his living room, to give pozz to his guests whenever he holds a mehmooni!


Anonymous Observer

Superb, superb, superb

by Anonymous Observer on

another masterpiece dude.  Great job.  And to make matters worse, "beheshoon bar mikhoreh," as they say, when you hold a mirror to their faces and point out their stupidity.

BTW, I didn't get how pulp fiction was related to this thing either.  Perhaps they stole it from the embassy offices when they were looting? 


Fesenjoon2

the funny part is...

by Fesenjoon2 on

Look at the third picture from the bottom.

//www.dailymail.co.uk/news/article-2067613/Iranian-students-storm-British-Embassy-Tehran-staff-taken-hostage.html

Only khoda knows what Pulp Fiction has to do with all this.