همه شون همه مون رو گذاشتن سر کار!

farrad02
by farrad02
02-Jul-2008
 

 دوستان،

بگذارید رو راست بهتون بگم! همه اش فیلمه! همه اش!

هم دولت بوش، هم سازمان سیا، هم پنتاگون، هم اسراییل، هم اروپاییها و هم آقای خبرنگار افشاگر سیمور هرش میدونند که کوچکترین حمله نظامی به ایران فقط و فقط به تقویت و ثبات رژیم ملاها  و پس رفت دمکراسی خواهد انجامید! آخه مگه میشه این همه سازمانهای امنیتی رنگ و وارنگ با هزارها دکتر و پروفسور و تحلیلگر این رو ندونند؟! مخصوصا بعد از تجربه عراق؟! پس میخوان ملاها بمونند! و چه بسا که حمله هم بکنند که این طور هم بشه!

همه شون همه مون رو گذاشتن سر کار! قدرتهای مطرح همه شون قرار مدار هاشون رو با ملاها گذاشتن. فقط حالا با هم سر تقسیم غنایم و نفوذ منطقه ای دارند اره کشی میکنند! همین و بس!

 


Share/Save/Bookmark

Recently by farrad02CommentsDate
یکی اینو بگیره!
1
Dec 07, 2009
Latest Russian snub reveals IRI regime's deception!
3
Nov 16, 2009
The 5 stages of Hoder's evolution!
2
Nov 04, 2009
more from farrad02
 
default

Response to by MRX1

by farrad02 on

منظور این هست که حمله از خارج (حمله صدام به ایران)  بود که زمینه ساز و بهانه شروع دیکتاتوری عمامه در سال پس از انقلاب شد و دوباره در زمانی که رژیم مجبور به عقب نشینی و باز کردن فضای سیاسی در زمان خاتمی شده بود با حمله جناب گاو چران تگزاسی به عراق و تهدید حمله از خارج، دوباره تندرو ها انتری نژاد را علم کردند و عرصه را بر مردم و دگر اندیشان تنگ کردند. تهدید از خارج عرصه را بر ملت تنگ میکند و بهانه برای سرکوب به رژیم میدهد!  منظور از "پس رفت دمکراسی" این است!


default

may be you are right

by MRX1 (not verified) on

but you say "pasraft democracy" in case they attack, as if we have democracy now and if there is an attck we are going to loose it! well it's like an old saying "adam ra be marg migirand ta be tab karden razy basheh"