The Rapist Dentist!

Share/Save/Bookmark

ebi amirhosseini
by ebi amirhosseini
08-Jul-2008
 
Most of you might have heard the disturbing news of a dentist who has raped & filmed 70 women in Iran. Definitely you assume that he is going to be hanged in public like many other rapists! But you are wrong! This Iraqi born dentist only gets a slap in the face for the horrible crimes he had committed. Please read the blog by "Naazer" about what his real punishment should be. From kabar-nazar.blogfa.com:

تو همين تهران خودمون يه دندون پزشك عراقي به 70 زن از بيمارانش تجاوز كرد. اين دندونپزشك به بهانه بي حس کردن دندان دارويي به لثه بيماران تزريق و آنها را بي هوش مي کرد. مرد دندانپزشک سپس به زنان بيهوش تجاوز ميكرد و بعد از چند روز با آنها تماس مي گرفت و به آنها مي گفت از صحنه آزار آنها فيلمبرداري کرده است و اگر به خواسته اش عمل نکن ند ، فيلم را توزيع خواهد کرد، سپس فيلم را به آنها نشان مي داد و پس از آن بود كه .... با توجه به فيلمهاي كشف شده و دفترچه اي كه دندان پزشك تمام آدرس و تلفن زنان مورد تجاوز را در آن نوشته بود، مشخص شد كه دندانپزشك به 70 زن تجاوز كرده اما تنها 6 زن حاضر به شكايت شدند. بعد از ماهها بازجويي دندانپزشك به جرم خود اعتراف نكرد و دادگاه هم مدارك عليه وي كافي ندانست و اين ملعون را فقط به 8 سال زندان محكوم كرد

-----------------------------------------------

1- من نميدونم اگر فيم موجود از تجاوز اين آدم به بيماران خودش " مدرك كافي" به حساب نمي آيد پس مدرك كافي به چي ميگن؟2- اگر يكي از زنان در حين تجاوز به هوش مي امد و با يكي از وسايل دندانپزشكي ضربه اي به اين ملعون ميزد تا بتواند از دست او فرار كند چه حكمي براي او صادر مي شد؟3- من ريدم به سيستم قضايي تخمي تخيلي اين مملكت4- نكته تاسف آور ديگر اين ماجرا عدم شكايت آن 73 زن ديگر از اين دندانپزشك است.5- از نظر من حكم مناسب براي اين دندانپزشك به شرح زير اعلام مي شود: الف- در زندان و به مدت 79 شب اين فرد را در اختيار 79 زنداني ديگر(ترجيحا داراي معامله كلفت) قرار داده تا هر شب خشك خشك به او تجاوز كنند. ب- اين مرد بايد به دار آويخته شود اما طناب دار را نبايد بر گردن بلكه بر آلت جنسي اش بيفكنند و او را از اين ناحيه در ملا عام دار بزنند.

+ نوشته شده در سه شنبه هجدهم تیر 1387ساعت 14:5 توسط ناظر

Share/Save/Bookmark

Recently by ebi amirhosseiniCommentsDate
Simin Daneshvar: Influential author has died
22
Mar 08, 2012
ایران 1973
5
Oct 18, 2011
حافظ
1
Oct 12, 2011
more from ebi amirhosseini
 
samsam1111

He is a Arab "Khodi"

by samsam1111 on

Ebi Jaan!