قسمتی از فیلم داش آکل با شرکت بهروز وثوقی،بهمن مفید و مری آپیک، تهیه شده در سال ۱۳۵۰.
Recently by bahram9821 | Comments | Date |
---|---|---|
رقص گیلانی | 1 | Dec 03, 2012 |
گل بارون زده | 1 | Nov 29, 2012 |
تیم آکروجت تاج طلایی نیروی هوایی شاهنشاهی ایران | 2 | Nov 26, 2012 |
Person | About | Day |
---|---|---|
نسرین ستوده: زندانی روز | Dec 04 | |
Saeed Malekpour: Prisoner of the day | Lawyer says death sentence suspended | Dec 03 |
Majid Tavakoli: Prisoner of the day | Iterview with mother | Dec 02 |
احسان نراقی: جامعه شناس و نویسنده ۱۳۰۵-۱۳۹۱ | Dec 02 | |
Nasrin Sotoudeh: Prisoner of the day | 46 days on hunger strike | Dec 01 |
Nasrin Sotoudeh: Graffiti | In Barcelona | Nov 30 |
گوهر عشقی: مادر ستار بهشتی | Nov 30 | |
Abdollah Momeni: Prisoner of the day | Activist denied leave and family visits for 1.5 years | Nov 30 |
محمد کلالی: یکی از حمله کنندگان به سفارت ایران در برلین | Nov 29 | |
Habibollah Golparipour: Prisoner of the day | Kurdish Activist on Death Row | Nov 28 |
...
by Red Wine on Mon Feb 28, 2011 06:31 AM PSTفکر کنیم که داش آکل در اواخر سالهای ۵۰ شمسی به صورت یک کتاب جیبی مجزا چاپ شد اما این نوشته یک داستان کوتاه بیش نبود که از مجموعه ۳ قطره خون بود !
..........
by Majid on Sun Feb 27, 2011 11:13 PM PSTگه گیجه گرفتم! داش آکل صادق هدایت؟ صادق چوبک؟ اشتباه میکنم اونم به این بزرگی؟ هدایت؟چرا فکر کردم چوبک و نه هدایت؟ گه گیجه گرفتم؟
از اینکه به رخم نکشیدین ممنونم ولی.........چطوری؟
ج د ، ممنون!
......
by Jeesh Daram on Sun Feb 27, 2011 08:30 PM PST.......
by Majid on Sun Feb 27, 2011 07:50 PM PST...
by Red Wine on Sat Feb 26, 2011 02:36 PM PSTگفته میشد که یکی از انقلابیترین فیلمهایی بوده که در زمان خودش ساخته شده است،به خصوص که در دیالوگهای میانی هنرپیشه اوّل و دیالوگهای صحنههای آخر دست زیاد برده شده است و احتمالا تا به سر حد قیچی خوران سانسورچی هم رفته است ! (مشکل اساسی در این بود که مسئولان سینمایی آن روزها بی آنکه اطلاعی درست از متن داشته باشند،مجوز ساخت را دادند و بدن فهمیدن که عجب دسته گلی به آب دادند اما با این حال کتاب مرحوم هدایت انگاری نوشته شده بود برای ساخت فیلم،با این حال احتیاج مبرمی به تغییر دیالوگها وجود داشت و مشکل از همین جا آغاز شده بود.)
شاید آن روزها اگر سیستم کاستینگ وجود میداشت،یا آقا بهروز را برای این فیلم انتخاب نمیکردند و یا به روی حرکتهای میمیک ایشان بیشتر کار میکردند (بعضی از صحنههای اصلی فیلم از قدرت و صلابت هنرپیشه گی آقا بهروز بهره میگیرد اما زود این حرکات زیبا در نقشها و حرکتهای دیگر ناپدید میشود!) ! با این حال باید توجه داشته باشیم که آن زمان انبوهی از فیلمهای آب گوشتی ساخته میشدند،فیلمهایی که هیچ برای تماشاگر سودی نداشت و تنها وقت ایشان را پر میکرد و شاید تلف و وجود همچین فیلمی نعمتی بزرگ بوده است.
از آقا بهرام برای ویدئو متشکریم.