کارپردازان انگلیس در ایران - قسمت هیجدهم


Share/Save/Bookmark

All-Iranians
by All-Iranians
06-Apr-2012
 

 

 

 

در قسمت های گذشته مطالبی در مورد سیدضیا الدین طباطبایی، برادران رشیدیان ، برادران جی ، حسین فردوست ، بهرام شاهرخ ، نواب صفوی ، جمال امامی ، جعفر شریف ‌امامی ، حسنعلی منصور ، امیر عباس هویدا ، سيد حسن تقي ‌زاده ، برادران انتظام ، مصطفی فاتح ، شیخ عبدالکریم حائری یزدی ، محمد خلیل جواهری ، ابراهیم حکیمی ، علی اردشیر لاریجانی ، علی شریعتی ، محمدجواد لاریجانی و عطاالله مهاجرانی عرضه شد. در این قسمت به معرفی محمدرضا مهدوی کنی می پردازیم:

٢٣ - محمدرضا مهدوی کنی

محمدرضا مهدوي كني در ١٤ مرداد ١٣١٠ در روستاي كن كه در حال حاضر بخشي از شهر تهران است به دنيا آمد، پس از طي دوره دبستان در كن، وارد مدرسه علميه لرزاده در تهران شد. وي در سال ١٣٢٧درسن ١٧ سالگي براي ادامه تحصيل به قم مهاجرت نمود.

//www.seratnews.ir/fa/news/18027/%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%D9%8A%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A2%D9%8A%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%85%D9%87%D8%AF%D9%88%D9%8A-%D9%83%D9%86%D9%8A

وی تا سال ۱۳۴۰ نزد حاج شیخ عبدالجواد سده‌ای (جبل عاملی)، صدوقی، سلطانی، مجاهدی، رفیعی قزوینی، شعرانی، علامه طباطبایی، بروجردی، خمینی و گلپایگانی تلمذ کرد. و ی پس از انقلاب ٥٧ یکی از ۵ روحانی بود که هستهٔ اصلی شورای انقلاب را تشکیل می‌دادند و پس از آن به عنوان وزیر کشور (در دولت‌های شورای انقلاب، رجایی و باهنر) و کفیل نخست‌وزیر (پس از ترور رجایی و باهنر) بوده است.

وی درباره نظارت بر رهبری گفته است : « نظارت به این معنا نیست که ما بخواهیم از رهبری اشکال بگیریم. نظارت ما همان نظارت حراستی است که در دعای عهد آمده است، البته ما نمی‌گوییم اشتباه وجود ندارد اما معتقدیم که نظارت بر رهبری همان حراست از رهبری است ».

//fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7_%D9%85%D9%87%D8%AF%D9%88%DB%8C_%DA%A9%D9%86%DB%8C

روح الله خمینی بنیانگذار لژ اسلام یا حلقه ی اسلامی فراماسونری ایران است که بعدا به لژ سيد جمال الدين اسدآبادی تغيير نام يافت و مهدوی كنی ، رييس مادام العمر این لژ است .

//iranian.com/main/blog/all-iranians-13

مهدوي‌ کني هنگام تحصيل در حوزه به همراه تعدادي از طلاب از جمله محمدي‌ گيلاني و آقا شيخ محمود در سال ١٣٢٧ تشکلي به نام «مجمع سياسي» تشکيل داد که زيربناي فعاليتهاي سياسي او شد و هدف آن تحول در وضعيت درسي و وارد کردن حوزه به مسائل سياسي بود. مهدوي‌ کني در سال ١٣٢٨ با دختر حاج شيخ زين‌العابدين سرخه‌اي ازدواج کرد که حاصل آن دو دختر و يک پسر بود. در سال ١٣٤٠ پس از اتمام تحصيلات و اخذ درجه اجتهاد، به تهران عزيمت کرد و امامت جماعت مسجد جليلي را عهده‌دار شد و همزمان در مدرسه مروي به تدريس پرداخت. در پي واقعه ی ١٥خرداد سال ١٣٤٢ و تبعيد خمینی، مسجد جليلي به کانوني براي فعاليتهاي سياسي مبدل شد و در سال ١٣٥٣دستگير و زنداني شد. مهدوي‌ کني در اين رابطه مي‌گويد: «شب ٢٣ رمضان ١٣٥٣ بود که در مسجد جليلي مشغول مراسم احيا بودم که مرا به کلانتري احضار و بعد از آن به بوکان کردستان تبعيد نمودند و پس از گذشت سه ماه مجدداً از آنجا به مهاباد و بعد راهي تهران کردند»... خمینی درباره ی محمدرضا مهدوی کنی گفته بود که «ما به ايشان ارادت داشته‌ايم، داريم و خواهيم داشت».

//mashahiriran.blogfa.com/post-381.aspx 

اگرچه منبع بالا می گوید مهدوي‌ کني در سال ١٣٢٨ با دختر حاج شيخ زين‌العابدين سرخه‌اي ازدواج کرد امااما بر اساس منابع دیگر، او یک همسر انگلیسی نیز دارد و اصلا ممکن است حرمسرایی از زنان مختلف داشته باشد، چنانکه بسیاری از آخوندها معمولا بیش از یک زن را به همسری قبول می کنند.

//iranian.com/main/blog/all-iranians

 

منبع دیگری می گوید : «مهدوي‌ کني که دارای همسری انگلیسی است مدتی طولانی در لندن بوده ودر سال ١٣٧٤ با شریف امامی استاد اعظم لژ بزرگ ایران و نخست وزیر شاه دیدار ومذاکره کرده بود. همچنین

نگاشته شده است که در مرکز لز اسد ابادی یا لژ روحانیون درسال ١٣٦١ در مراسمی ، مهدوي‌ کني گزیدگی استاد اعظمی لز اسد ابادی را با همکاری شریف امامی به عهده گرفته است».

//purpirar.blogsky.com/1390/01/16/post-597/

شایع است که اخیرا : "مسئولیت و رهبری لژ فراماسونری اسد آبادی به واعظ طبسی داده شده است "

//yaranevelayat.wordpress.com/

دولت موقت محمدرضا مهدوي كني، يك ماه و نيم عمر داشت و سپس با رياست جمهوري علي خامنه اي بساط اين دولت موقت برچيده شد. در تاريخ يازدهم شهريور و سه روز پس از ترور رجايي، مهدوي كني وزيران دولت موقت را به مجلس معرفي كرد و رأي اعتماد گرفت. مقام دادستاني كشور ، علي قدوسي به دنبال ابعاد مشكوك واقعه ترور رجایي و باهنر بود كه در فاصله كمتر از يك هفته (در تاريخ چهاردهم شهريور) او نيز ترور شد.

اينكه اصولا حذف فيزيكي كساني چون بهشتي، مطهري، رجايي، باهنر و قدوسي مي تواند ربطي با مهدوي كني داشته باشد يا خير، سوالي است كه بعد از توضيحاتي درباره انجمن حجتيه و لژ فراماسونري به آن پاسخ داده خواهد شد.

//balatarin.com/permlink/2011/3/3/2396411

 افراد آگاه و دلسوز ، تحت «عنوان انجمن حجتيه و عوامل آن» ، اعلاميه و اطلاعيه تكان دهنده اي به صورت شبنامه با تیراژ وسيعي در بین مردم ايران انتشار دادند كه به سرعت برق تكثیر و دست به دست گشت. بخشهاي مهم اين «هشداريه» : انجمن حجتيه يك شبكه مخفي مافوق ارتجاعي و وابسته به محافل قدرتمند فراماسون انگلستان است كه رهبر آن «شيخ محمود حلبي» ميباشد. پايگاه ايدئولوژيكي اين انجمن در حوزه علميه قم است ولي در تمامي حوزه هاي علميه و مراكز بزرگ آموزش مذهبي در سراسر ايران داراي ركن هاي مهم و تعيین كننده است و بسياري از آخوندهاي قدرتمند و با نفوذ در حوزه هاي علميه و ارگان هاي دولتي از اعضاي اين انجمن هستند. انجمن حجتيه عملاً هدايت چهار شبكه سياسي علني را در اختيار دارد كه عبارتند از: «هيئت موتلفه اسلامي»، گردانندگان روزنامه «رسالت»، اكثريت كامل جامعه روحانيت مبارز به رياست محمدرضا مهدوي كني، و «فدائيان اسلام». و البته اين شبكه ها، تعدادي از جمعيت هاي كوچك را به نسبت نفوذ در ميان اقشار گوناگون كارگري و دانشجويي و فرهنگيان و زنان به وجود آورده اند كه اينك در «تشكل هاي اسلامي» همسو گردانده اند.

گروههاي تروريستي دولتي و غیر دولتي به همراه گروههاي فشار اوباشان و از جمله «انصار حزب الله» و بخش اعظم فرماندهان رده بالاي سپاه و بسيج و نیروهاي انتظامي تحت هدايت اين انجمن كار مي كنند. اين انجمن، مافياي مالي در ايران را اداره ميكند كه چهار ركن و ارگان اصلي آن عبارتند از: بنياد مستضعفان و جانبازان ـ صندوقهاي قرض الحسنه بازار ـ كميته امداد امام خميني ـ آستان قدس رضوي.

انجمن حجتيه از طريق دو لژ ماسوني انگلستان به اسامي «استروم ارگنتسيوم» و «گلدن دراين اوتر» با شبكه بين المللي صهيونيسم ارتباط دارد و اصولاً نام آن نيز نام يك يهودي است.

//yaranevelayat.wordpress.com/

محمدرضا مهدوی کنی اکنون ریاست مجلس خبرگان رهبری و دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز (حزب اصول‌گرای ایران) را بر عهده دارد. وی همچنین رئیس دانشگاه امام صادق و استاد درس اخلاق اسلامی این دانشگاه است.

//fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7_%D9%85%D9%87%D8%AF%D9%88%DB%8C_%DA%A9%D9%86%DB%8C

 

حلقه ارومیه (احمدی نژاد و یارانش) با توصیه مهدوی کنی و در زمان تصدی وزارت کشور توسط مهدوی کنی ایجاد شد. احمدی نژاد برای حفظ این حلقه از هیچ هزینه ای واهمه ندارد.

//yaranevelayat.wordpress.com/

 تصاویر محمدرضا مهدوی کنی

//previous.presstv.ir/photo/20110308/ostovar20110308082455687.jpg

//www.pcparsi.com/uploaded/pc8c815d550009aeb8c7a62d8e594ff2e9_21014_756.jpg

 

نظر شما چیست؟


Share/Save/Bookmark

more from All-Iranians
 
All-Iranians

مهدوی کنی

All-Iranians


مهدوی کنی رییس شورای خبرگان رهبری گفت: شیعه انگشترش را در دست چپ نمی کند
//iranian.com/main/blog/tapes-871
چرا؟ برای اینکه مهدوی کنی کاملا "دست راستی" است
//iranian.com/main/blog/tapes-871#comment-513697


All-Iranians

Jenab Anglophile

by All-Iranians on

Thank you for your visit and for your suggestion. You may also like to view this //1400years.org/MulahOod.asp

 


anglophile

پیشنهادی برای جناب "همه ایرانیان"

anglophile


 

یکی‌ از اصطلاحات مرسوم در محافلی که بنده به آنان آمد و شد دارم اصطلاح "انگلو اسلامیست" می‌‌باشد. فکر کردم جناب عالی‌ که اهتمام عظیمی‌ در افشای این قوم "شریف" مبذول میدارید شاید بد نباشد که از این واژه استفاده بفرمأیید. البته در مملکت گًل و بلبل ایران همه نوع انگلو (یا به اعتبار بعضی‌ دوستان "انگل")  وجود دارد: آنگلو نفتی‌، آنگلو اسلامیست، انگلو توده ایست، آنگلو پهلویست، آنگلو مصدقیست، انگلو قوامیست، انگلو بختیاری، انگلو ساواکی و البته ارادتمندتان انگلو ایرانیست که این حقیر باشد. برای آشنایی بیشیر با انگلو اسلامیست  ها به مقاله ذیل توجه بفرمایید.      //www.iranianalliance.org/pdf/WhoIsMossadegh.pdf

All-Iranians

Exposing masonic agenda of iranian regime

by All-Iranians on


All-Iranians

Jenab Harpi-Eagle

by All-Iranians on

Thank you for your visit and your note. You may also like to view this //sarbazevatan-arshan.blogspot.ca/2011/03/blog-post_497.html


Harpi-Eagle

Now you know ...

by Harpi-Eagle on

Why the SS would send any Freemason they found directly to concentration work or death camps during the 3rd Reich?!!

Payandeh Iran, our Ahuraie Fatherland


All-Iranians

On His British Connection

by All-Iranians on

Does anybody know if Mahdavi Kani really has a British wife or the story is false?