دفتر انجمن حمایت از حیوانات پلمپ شد
RAHANA
17-Sep-2010 (one comment)

روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه دفتر انجمن حمایت از حیوانات به خاطر ارسال یک نامه و طرح سوال از یک مرجع دینی، آیت‌الله مکارم شیرازی، پلمپ شد.
به دنبال این واقعه ریاست انجمن حمایت از حیوانات نامه‌ای با متن ذیل را منتشر کرد. متن این نامه که در تارنمای رسمی دفتر انجمن حمایت از حیوانات منتشر شده به شرح زیر است.
...استحضار می رساند به دنبال نامه چند روز گذشته این انجمن به حضرتعالی مبنی بر اعتراض به دستور وزارت ارشاد مبنی بر ممنوعیت درج آگهی مربوط به حیوانات در نشریات که با تمسک به فتوای شما صادر شد، در حالیکه در انتظار دریافت پاسخی از سوی دفتر شما بودیم امروز سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ دفتر این انجمن که در آن رسیدگی به امور حیوانات مصدوم و بی پناه جریان داشت توسط شهرداری پلمپ گردید.
اگر چه انجمن حمایت از حیوانات یقین دارد که چنین حرکاتی به دور از چشم شما انجام می شود ولی به راستی ارسال یک نامه و طرح سوال از یک مرجع دینی آنقدر ناپ... >>>

recommended by Shifteh Ansari

Share/Save/Bookmark

 
mahmoudg

well the way i see it

by mahmoudg on

Akhonds and Mullahs want to be the sole representatives of animals on this earth  Since this organization would have at some point be the only one which would accept akhonds to be in a cage next to stray dogs and cats. Hence why i named my dog Zeinab.