شرکت های هواپیمایی ایران از اعلام نوع هواپیما به مسافران منع شدند
BBC / BBC staff
19-Jan-2010 (one comment)

سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران اعلام کرده است این سازمان با ابلاغ دستورالعمل جدیدی به دفاتر خدمات مسافرت هوایی و شرکت های هواپیمایی، آنها را موظف کرده پس از این از اعلام نام و نوع هواپیما به مشتریان و مسافرانشان خودداری کنند.

رضا جعفرزاده، دلیل این تصمیم را نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و "بعضی تبلیغات غیر واقعی" توسط برخی دفاتر شرکت های هواپیمایی در رسانه ها عنوان کرد.

آقای جعفرزاده دلیل وجود چنین تبلیغاتی را جذب مسافر بیشتر دانست، و هشدار داد که در صورت مشاهده هرگونه تبلیغ در مورد نام هواپیما با دفاتر مسافرتی مربوطه برخورد قانونی خواهد شد.

با توجه به افزایش سوانح هوایی طی سال های اخیر در ایران به نظر می رسد دست کم بین عده ای از مردم حساسیت هایی در مورد نوع هواپیمایی که قرار است با آن پرواز کنند به وجود آمده است.

در تازه ترین مورد از بروز نقص های فنی، دیروز جمعه ۲۵ دیماه ۱۳۸۸ هواپیمای فوکر ۱۰۰ به شماره پروا... >>>

MM

Broad Sanctions Hurt People of Iran

by MM on

This story illustrates why broad-based strict sanctions hurt only the people of Iran.  Right before x-mas 2009, the neocons and AIPAC argued and partly won in the congress for broad-based sanctions, however, the White House fully agreed with NIAC that sanctions should be directed towards the IRI regime, Sepaah and its foreign agents.



Share/Save/Bookmark