راهکارهای مهدی کروبی برای خروج از وضعیت کنونی
راهکارهای مهدی کروبی برای خروج از وضعیت کنونی / مهدی کروبی
11-Jan-2010 (6 comments)

آنچه در عاشورای حسینی بر این ملک و دیار رفت، مایه نگرانی و آزردگی هر انسان آزاده و مسلمانی بود؛ آنچه از خشونت عریان به چشم دیدیم و آن کشتار بیرحمانه چیزی نبود که بتوان از کنار آن به راحتی گذشت.خشونت برخی نیروهای حافظ امنیت و ارزان شدن جان آدمیزاد بدانجا رسیده است که در ظهر عاشورا در جمهوری اسلامی ایران با خودرو انتظامی ، مردم زیر گرفته می شوند و از بلندی پرتاب می گردند و سینه آنها را هدف گلوله قرار می دهند؛ لابد به آن دلیل که از رای خود پرسیده و صدایی برای حق خواهی بوده اند. و با این حال زبان ها را بسته می خواهند تا صدای دلخراش این جنايت به گوش ها نرسد. گویی که خدا ناظر بر این رفتارها نبوده است و آنچه بر عزاداران حسینی رفته را ندیده است. و گیریم که همگان را با ارعاب و تهدید به سکوت وادارند اما با فیلمها و تصاویری که جان دادن شیعیان حسینی در روز عاشورا را به تصویر می کشد و تصویری که به نام جمهوری اسلامی برای آیندگان به یادگار خو... >>>

recommended by ali_UK

Share/Save/Bookmark

 
PArviz

راه حل من اینه

PArviz


راه حل من اینه که مردم به هیچ وجه به کسانی‌ که به هر نحوی، مستقیم یا غیر مستقیم، در تحکیم رژیم ضد بشر دست داشته اند اعتماد نکنند و آینده خودشون رو به یک دست آدمکش وطنفروش و بی‌ همه چیز نسپارند. از این حیوانات (کروبی، موسوی، رفسنجانی‌..) باید  کمال استفاده رو در جنگ با رژیم ضد بشر برد ولی‌ به هیچ وجه آنها رو خودی ندانند چون آنها طی‌ ۳۰ سال گذشته ثابت کردند که دشمن ایران و ایرانی‌ هستند.

فکر می‌کنید رژیم چگونه خون آشام و دیکتاتور شد؟ آیا غیر از اینه که کسانی مثل موسوی و کروبی سیاستهای ضد مردمی اون رو پیش بردن و بسیجیها و پاسدارها هم معترضین رو شکنجه و اعدام کردند. این رژیم یک روزه و خود به خود اینطوری نشد.

حالا شما می‌خواهید که من از کسی‌ که این رژیم رو به اینجا رسونده به خاطر اعتراضاتی که خدا میدونه از کجا آب میخوره متشکر باشم؟ نه خیر. همونطوری که گفتم از این کثافتها باید تا حد ممکن بر علیه رژیم استفاده کرد ولی‌ اینها جزو متهمین درجه یک دادگاه مردم خواهند بود. شما نمیتوانید به زور از یک تبهکار قهرمان بسازید.

کروبی و موسوی همان کسانی‌ هستند که اگر در انتخابات ریاست جمهوری رژیم انتخاب می‌شدند دست چلاق خامنه‌ای رو میبوسیدند  و طبق روال رئیس جمهورهای قبلی‌ به پیش بردن خط و خطوط ولی‌ وقیح ادامه میدادند و همان قدر که خاتمی به خواسته‌های مردم جامعه عمل پوشاند اینها هم میپوشاندند. پس خود را گول نزنید. اینها فلان جاشون از یه جای دیگه میسوزه.

یک بار دیگه هم تکرار می‌کنم هر کسی‌ که بخواد این رژیم رو از مخمصه فعلی‌ در بیاره خائنه.


Red Wine

...

by Red Wine on

آخوند جماعت را تقدیر که ندارد تأدیب فراوان دارد ! ایشان از اهل دوستان نیستند و دشمن قسم خورده ایران زمینند.

ما یک دوره سلطنت به شیوخ اسلامیه بدهکار بودیم که اکنون اینان حقشان را گرفتند ،بردند و کشتند، اعتماد به آخوند و آخوند زاده اشتباه در اشتباه است،خود باید درد را درمان کنیم که غفلت دوباره آوارگی بیشتر برای ایرانیان آرد و خرابی افزون برای ایران !

 


ali_UK

درمان این درد ?

ali_UK


شما برای درمان این درد که نسیب ما شده چه دوا پیشنهاد می‌کنید؟

در این سی‌ ساله گذشته  ، تنها زمانی‌ که نشانه‌های از تغییر و تحول از جانب همین بقول شما خودی‌ها بود.

منظور بی‌ احترامی نبود وقتی‌ گفتم کوتاه فکری ، اما در این دوران رعب و خشونت ، ایشان حرفها و خواستهای دارند که نتیجش ( هرچند بطور کامل نیست ) همانست که مردم میخواهند.

آیا نباید ایشان را تایید و تشویق کرد؟

هرچند که عمامه به سر باشند؟

 


PArviz

ایران دیگه آخوند نمیخواد

PArviz


شما که خیلی‌ پر لطف و دوربین هستید بفرمایید چرا این آخوند:
- طی‌ این مدت ۳۰ سال گذشته و در زمانی‌ که خمینی دجال حکم اعدام همه مخالفان رژیم را میداد خفه خون گرفته بود و اطلاعیه نمیداد؟
- وقتی‌ که سخنگوی مجلس این رژیم ضد بشری بود اون رو حکومت عدل اسلام و امام زمان میدونست و به اون افتخار میکرد و صداش در نمیومد با اینکه این رژیم همیشه سرکوبگر و وحشی بوده و هیچ رحمی به جان و مال مردم نکرده. حالا که بازیش نمیدن و "خودی" حسابش نمیکنند صداش در اومده و اطلاعیه میده.
- مگر ایران و ایرانی‌ چه خیری از نکبت دوران خمینی برده که این آخوند اصرار داره رژیم رو به راه امام آدم کشش برگردونه؟ مگر خمینی چیزی جز خرابی‌، نابودی و کشتار برای ایران و ایرانی‌ داشت؟
- می‌خواد با کسی‌ مناظره کنه که چی‌ بشه؟ چرا اینو درک نمیکنه که مردم دیگه به هیچ وجه چیزی که توش مذهب و زور و کشتار داشته باشه نمیخوان.

رژیم جمهوری اسلامی در همه شکل و شمایل محکوم به زباله دان تاریخه و هیچ کسی‌ نمیتونه اونو نجات بده. این کروبی و موسوی هم علیرغم همهٔ سرو صداهای اخیر باید جواب گوی اعمال خود و نوکری برای یک رژیم ضد بشر رو باشند. هر چی‌ نباشه در دوران جفتک اندازی اینها هزاران ایرانی‌ اعدام و شکنجه شدند.


ali_UK

کم لطفی‌

ali_UK


  آیا شما تمامی این مقاله را خوندید؟

اضحارات کروبی در مورد رفتار این رژیم ، نه تنها در این شش  ماه گذشته ، بلکه در تی‌ بیست و چند ساله گذشته قابل تحسین است.

در ضمن کروبی زور و جنایت را مورد توبیخ قرار داده و نه فقط بخاطر اینکه در روز عاشورا بوده.

این گفتار شما ، فقط کم لطفی‌ و کوتاه بینی‌ شما را نشان میدهد

با احترام

علی‌

 

 


PArviz

عاشورای حسینی‌

PArviz


عاشورای حسینی‌ سرتونو بخوره، کشتار بیرحمانه مردم هر موقع و هر جا باشه محکومه. این به اصطلاح مسلمونا استانداردهای عجیب و غریبی دارند: بکشید ولی‌ توی عاشورا نه!
با اینکه این آخوند کروبی خاری در نشیمنگاه رژیم شده ولی‌ هدف او و امسال او پایان دادن به این رژیم ضد بشری که نیست هیچ بلکه حفظ آن تحت بازگشت به آرمان و راه امام دجالشان (خمینی) می‌باشد.

یکی‌ نیست به اینا بگه بابا مردم دیگه از هر چی‌ امامو، شیطان‌الله و بسیجی‌ و سپاه حالشون بهم میخوره. هر کس هدفش نجات این رژیم به هر شکلی‌ باشه خائنه.