آقای خامنه ای! مردم شما را سر جای تان می نشانند
دوم دوم دات کام / Ebrahim Nabavi
19-Jun-2009 (3 comments)

خون را بنا نبود بریزید که ریختید و حد را بنا بود نگه دارید که نگه نداشتید و حرمت را بنا بود حفظ کنید که بی حرمتی کردید و با بی انصافی و
بی هیچ عدالتی حق ملتی را پایمال کردید. پایمال کردید حق میلیونها آدم را
و بعد مرد دروغگوی شهر بی شرمانه یک ملت بزرگ و شریف را " خس و خاشاک" نامید، همو که غلام حلقه بگوشی بود و خریدیدش، به قیمت فروختن همه آنان که از بزرگان آن قبیله بودند. نمی گویم که عقل، نمی گویم که عدل، نمی گویم که شرافت، نمی گویم که درایت، نمی گویم که هشیاری، نمی گویم که مصلحت داری، نه، اینها را بگذاریم و بگذریم، می پرسم که قیمت را چرا درست حساب نکردید؟

>>>
recommended by Majid Zahrai

Share/Save/Bookmark

 
Majid

He's going down fast .

by Majid on

 

He's going down faster than you can imagine, unfortunately innocent people are the ones who pay the price.


default

دلبستگی به نظام جمهوری اسلامی

خرسوار (not verified)


آیت الله خامنه ای انتخابات 22 خرداد را دلبستگی به نظام جمهوری اسلامی" توصیف کرد !

گاهی آدم یک کاری می‌کند و پس از مدتی‌ میفهمد که آن کار را چرا کرد . بنده که برای بار نخست و به امید تغییر در آیندهٔ کشورم به پای صندوق رای رفتم همانند میلونها ایرانی‌ دیگر در مخیلاتم هم نمیگنجید که این کار را از روی دلبستگی به نظام جمهوری اسلامی و عشق به رهبر و ولایت فقیه انجام میدهم . امروز به لطف رهبر فهمیدم که چرا رای دادم !


mahmoudg

Koo Ghoosheh Shenavah

by mahmoudg on

Unfortunatley he won't listen.  This cholagheh ghedah, knows the only way to stay in power is to continue murdering people, but then again this has been an Islamic trend since the inception of this cult, so no surprise there.