"کسانی نيايند که آبروی ملت را ببرند"


Share/Save/Bookmark

Javad Yassari
by Javad Yassari
19-May-2009
 

نخیر، این آقای خامنه ای ول کن معاملهء انتخاب مجدد محمود چاخان نیست و به قول معروف بی خیال نمیشود که نمیشود.

در تازه ترین افاضاتشان، نامبرده فرمایشاتی فرموده اند که هم در آن از عملکرد خارق العادهء آقای احمدی نژاد و دولتشان دفاع کرده اند و هم برای چندمین بار پیاپی، به ملت ایران که فقط وقت انتخابات و تصمیمات خلق الساعه عزیز می شوند نصیحت فرموده اند که جوری رای بدهند که "کسانی نیایند که آبروی ملت را ببرند." 

 ای داد و بیداد!  این آقای خامنه ای ظرف چهار سال گذشته که بدترین آبروریزی ها نصیب ایران و ملت شریفش شده، کجا تشریف داشتند؟  خواب بودند؟  ندیدند رییس جمهور ریزه میزهء ایران چطور کشور تحت مدیریتشان را تا مرز ورشکستگی و زیر خط فقر برده اند؟  ندیدند سوء مدیریت ایشان چگونه چند تا قطعنامهء آبدار حوالهء ملت شریف و شوربخت ایران کرده است؟  ندیدند سیاست های خارجی ایشان چگونه ایران را تا مرز جنگ و حمله پیش برده است؟  ندیدند بلبل زبانی های غیر دیپلماتیک و عامیانهء ایشان چگونه ایران را مورد تمسخر و مضحکه قرار داده است؟ ندیدند برخورد وحشیانه و غم انگیز حکومت با  شهروندان معمولی، فعالان اجتماعی در زمینهء حقوق زنان، کارگران، دانشجویان و اهل علم و ادب و قلم، و شکنجه، حبس و اعدام چگونه ایران را در صدر لیست کشورهای ناقض حقوق بشر قرار داده است؟ رهبر معظم دارند راجع به کدام آبرو صحبت می کنند؟  یک کشور خوب و آبرودار، روابطش را با سایر کشور ها حفظ می کند و در تحکیم و توسعهء آن می کوشد.  از بورکینافاسو که بگذریم، سیاست های محمود ریزه نه تنها دوستان جدیدی به دوستان ایران اضافه نکرده، ظرف دورهء مدیریت ایشان از همان چند تا دوست عرب و مسلمان ایران هم کم کرده و آنها را تبدیل به دشمنان ایران کرده است. 

آقای خامنه ای دلش می خواهد محمود احمدی نژاد رییس جمهور ایران باقی بماند.  اگر همین آش و همین کاسه را می خواهید و دلتان می خواهد رهبر عظیم الشان جمهوری اسلامی را خوشحال کنید،

1.  در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکنید.  تدارکات کافی برای رای آوردن محمود جان انجام شده که با عدم شرکت مردم در انتخابات، ایشان خود به خود دوباره انتخاب شوند.

2.  همگام با برادران سپاه و بسیج و سایر کسانی که با شنیدن حرفهای آقای خامنه ای احساس "تکلیف" بهشان دست میدهد، به محمود احمدی نژاد رای دهید .

اما اگر دلتان می خواهد که به این آقای خامنه ای بگویید که ایشان اشتباهی امر بهشان مشتبه شده و در واقع اصلا ولی امرمردم ایران نیستند و ملت ایران از صمیم قلب از ایشان و شاگرد دست آموزشان دل خوشی ندارند، فکر هایتان را بکنید و به یک کاندیدای دیگر رای بدهید.  اما حتما رای بدهید.  شاید سیستم انتخابات و حکومت ایران از ایده آل فرسنگها کیلومتر فاصله داشته باشد، اما رای دادن به هرکس به جز محمود احمدی نژاد، لا اقل رای اعتراض شما به این عوام فریبی و الدرم بولدرم حضرت آقای خامنه ای بی آبرو خواهد بود.  باور کنید رای شما می تواند موثر باشد و پیام بسیار مهمی را خدمت امام امت برساند.

 

منبع خبر:  سایت خبری تابناک 


Share/Save/Bookmark

more from Javad Yassari
 
Souri

vallah drough chera.....

by Souri on

Ma ke del khoshi az hich kodoum in ha nadarim, vali ...

Me too, I've always heard that Khmeneh'y is supporting Mousavi. Now, right or wrong, or a rumor for sabotaging Mousavi's election ? I have no idea.

I always say Sag zard baradar shoghaaleh....


Jaleho

تا دو هفته پیش اخبار این سایت به ما میگفت

Jaleho


 

 که خامنه‌ای مخالف احمدی نژاد است. تا دو سه ماه پیش، تمام مقالات این سایت در بارهٔ آمدن خاتمی به صحنه و از بین رفتن هر گونه احتمال برای پیروزی احمدی‌نژاد را با قاطعیت اعلام میکرد.

بعد که  خاتمی فهمید که مردم ایران به کسی‌ که در مقابل حقوق هسته ایران شل داده است رای نخواهند داد، و مجبور به کناره گیری شد، حالا شما دوباره محبوبیت ملی‌ احمدی‌نژاد را می‌خواهید پای حمایت رهبر بگذارید؟ خوب بگذارید، در نتیجه انتخابات هیچ فرق نخواهد کرد! تازه، میتوانید مثل دفعه قبل بگو اید که دلیل اینکه میلیونها ایرانی با رای آرا و قاطیعت به احمدی نژاد رای دادند، برای این بود که یک قاتل را بیشتر از یک دزد دوست داشتند. ولی‌ من برای مردم ایران بیشتر احترام قائل هستم که بگویم من درست میگم و میلیون‌ها ایرانی‌ قدر خر نمیفهمند.

 

حالا من چون شخصا خیلی‌ به شما ارادت دارم، نصیحت شماره ۲ شما را پذیرفته، و همراه بسیجی‌‌ها به احمدی نژاد رای خواهم داد. اما اگر آنطور که قبلا میگفتند رهبر موسوی را ترجیح میدهد، و مردم هم موسوی را انتخاب کردند، بنده گله نخواهم داشت. هر چی‌ باشد، خاتمی فهمید که مردم ایران سیاست هسته‌ای احمدی نژاد را میخواهند، و به همین دلیل در مقابل موسوی کنار رفت.  

 


Parham

هدف

Parham


هدف از این سیاه بازیها، فقط شرکت زیاد در انتخابات است و بس٫

خوشحالم بیشتر بنظر میاد ملت بشینن خونه!٫


Abarmard

حالا شايد

Abarmard


حالا شايد آقای خامنه ای منظورشان از "کسانی نيايند که آبروی ملت را ببرند" همين احمدی نژاد بوده؟

IRANdokht

قربون آدم چیز فهم!

IRANdokht


شما نه تنها درست میگی‌، خیلی‌ هم واضح ثابت کردید که رأی ندادن و سکوت کردن فقط حمل بر اطاعت از ولی‌ فقیه میشود و بس.

مرسی‌ جناب یساری عزیز

 

 

IRANdokht


Souri

I'd posted this one....

by Souri on

Of course it's a satire, but JJ removed it and put it in the news sectio.

I like you read it here:

//www.fararu.com/prtg7w9x.ak9tz4prra.html


Maryam Hojjat

Javad!

by Maryam Hojjat on

Thanks for your article.  It was great to hear your view about Rahbar Moslemin & his little one!

Payandeh IRAN & Iranians

Down with IRI