Kiarostami: "Like Someone in Love"

Romantic film in Japanese

IMDB: Here’s our first ever look at Abbas Kiarostami‘s latest film, Japanese-language romantic drama "Like Someone in Love", formerly known as "The End". Iranian filmmaker takes his first trip to Japan, telling the story of ‘the unusual relationship between a student (Rin Takanashi), who works as prostitute on the side to pay for her studies, and ...

29-Mar-2012
Share/Save/Bookmark

Recently by Ghormeh SabziCommentsDate
Majid Tavakoli: Prisoner of the day
5
Dec 02, 2012
Nasrin Sotoudeh: Prisoner of the day
2
Dec 01, 2012
Abdollah Momeni: Prisoner of the day
2
Nov 30, 2012
more from Ghormeh Sabzi
 
Red Wine

...

by Red Wine on

Interview A.Kiarostami and the crew ... Today 21 May 2012, Cannes :

 //www.festival-cannes.fr/en/mediaPlayer/12133.html

 


yolanda

......

by yolanda on

Prostitute in Japan is tantamount to Sigheh in Iran!


Nader Vanaki

Oldest Profession

by Nader Vanaki on

is prostitution and oldest excuse for becoming a prostitute is the need to pay college tuition.


Red Wine

...

by Red Wine on

جایزه اُسکار نشان دهندهٔ خوبی‌ یک فیلم نیست،هر کسی‌ که بگوید اُسکار از مَرغوبیتِ فیلم برمیخیزد در اوجِ اشتباه و بی‌ خبری در اُمورات ِ سینمایی است.

در موردِ فرهادی استادانِ بزرگِ سینمای ایران چندان نظری خاّص ندادند، عمیقاً دانسته نمی‌شود که آیا فیلمِ فرهادی آنقدر خوب است یا خیر،این بَحثی‌ فنّی‌ و تخصّصی است که داخل شدنِ آن توسطِ هر کس جایِز نیست.

در این مدت آنقدر پَرت و پلا در موردِ این فیلم نوشته ند که موجب تفریحِ بزرگان گشته است،اما خوب خلایق نیز حّقِ رأی و حّق انتشارِ رأی دارند و ما از اینکه فرهادی اسمِ مملکت را به خوبی‌ مطرّح کرد بسیار سپاسگزاریم.

این نوع سینما و این دسته فیلمسازی ،دیدنَش به دردِ هر کس نمی‌خورد.جمهوری اسلامی نیز از این جریان خبر دارد،می‌ داند که کیا رستمی برای چه دسته افرادی فیلم می‌‌سازد.


bahman1st

Kiarostami: "Like Someone in Love"

by bahman1st on

 Another Oscar for an Iranian film maker, here we go again.

I can see it clearly now, on Feb 2012 Most Iranian Diaspora happy and proud to see Kiarostami get his Oscar, while IR government will condemn it because god forbid there is a prostitute in the move.   Va mosalmana


Red Wine

...

by Red Wine on

این همان داستانیست که ایشان همیشه دلشان می‌خواست در ایران آنرا به فیلم تبدیل کنند اما این امکان دیگر وجود ندارد و واقعاً باعثِ شرم است که سینمای ما بدین گونه در تحتِ فشار است.

برای سالِ زلزله و سونامی که در ژاپن بودم،از چند و چون فیلم آگاه شدم،هر چند انگاری فیلم فقط در فستیوالِ کان اکران خواهد شد و سپس در سینماهای دیگر ،شاید فستیوالِ ونیز و سن سباستیان نیز کاندید باشند.

داستان فیلم از آن قرار است که دختر خانم دانشجویی که مشغول تحصیل است،برای تامین مخارجِ خود مجبور به انجامِ سرویسِ روسپیگری می‌‌شود و ...

فیلم قرار بود زودتر از اینها تمام شود اما به خاطرِ حادثه سالِ قبل،ساخت آن به تعویق افتاد.

ترانه از الا فیتزگرالد Ella Fitzgerald است،از پیش پرده فیلم نمیتوان هیچ مکالمه‌ای را گوش داد،باید منتظر بود.

لازم به یاد آوریست که هنرپیشگانِ خوبی‌ در فیلم میبینیم،به خصوص ریو کاسِ Ryo Kase  که سابقه بازی در فیلم آقای ایستوود را دارد و همینطور رین تاکاناشی  Rin Takanashi و Tadashi Akuno تاداشی آکونو.

مشاهده این فیلم به دوستانِ علاقمند سفارش میشود.