Sar e Pol e Shemroon

محمد صبا: ،سر پل شمرون

25-Jun-2012
Share/Save/Bookmark

 
Red Wine

...

by Red Wine on

زباله‌های شمیران در دهان بد گویان و حسودان.


Demo

زباله های شمیران و تجریش!

Demo


را فقط شمیران نشینهای سابق مزه آید!


jasonrobardas

Bah bah che ba hal

by jasonrobardas on

Ahange mardomi .....Ba hal .....bedoone efadeh ....va shade shad!!


First Amendment

......

by First Amendment on

I don't remember that I have ever attached myself to any social class.......and I am not gonna alter the name of a musical genre for the purpose of political correctness.........This kind of music was played when you were waiting in the room, while looking at your woody........Geee


Red Wine

...

by Red Wine on

اتفاقا بنده با بعضی‌ از عرایضِ جنابعالی موافقم،اما درین زمینه اجازه دهید که به شما بگویم که اشتباه می‌‌فرمائید، ...

حتی اگر این سبک را کافه جاهلی (آنگونه که در لاله زار به پائین می‌‌نامیدنش) می‌‌نامیدید،هیچ گلایه در حقِ شما عزیز نبود اما شهر نوئی ؟! این نهایتِ بی‌ انصافی در حق بسیاری از مردان و زنانی است که سالیانِ سال در این سبک زحمت کشیده و اینان به همان طبقه از مردم تعلق داشتند که شما خود را از آنان می‌‌دانید.

ما همه با هم مساوی هستیم،بنده بیش از آنچه جنابعالی تصور کنید موسیقی‌ گوش می‌‌دهم،می‌ نوازم و ... اما همه با هم مساوی هستیم،هیچ کس از دیگری برتر نیست،به غیر این از اگر کسی‌ چیزی گفت بدانید که او از ما ایرانیان نیست.

هم میهنِ گرامی‌،امروزه روز نمیتوان دیگر همین جوری یک چیزی گفت و آن وقت فراموش کرد،تهمت،اهانت،بی‌ احترامی و دیگر مراتبِ زشت قابلِ تحمل نیست،و درین زمینه اگر کسی‌ نتواند به کسی‌ اطلاعاتی دهد،مدرک ارائه کند؛پس چرا این همه مزاحمت برای خودش ایجاد کند ؟

باور کنید که حیف است،اگر چاره سازِ کار و مشکل گشای هم میهنی نیستیم،لااقل چاقو در زخمِ کسی‌ نگردانیم،حال فرهنگِ یک جامعه باشد و یا دیگر مطلبی مربوط به سرزمینمان،ایران زمین... دل‌ شکستن هیچ هنر نیست.

موفق باشید.

 


First Amendment

That's the genre, alright......

by First Amendment on

To be honest, dear prince, I don't really care whether anyone takes me seriously or not.............And as far as "being there" is concerned: Are you effing kidding me?............as soon as I clicked the video the smell of "Esfand o kondor" filled up the room.... :))

But again, I'd like to assure you that I did not intend to insult your, or of anyone else's, taste or memory...........


Red Wine

...

by Red Wine on

شما اشتباه می‌کنید، این چنین سبکی ما در موسیقی‌ نداریم،ولی‌ شما به طورِ حتم بدانجا تشریف نبرده بودید که بشنوید آن حضرات چه سبک موسیقی‌ گوش می‌‌دادند،این گونه نیست ؟

لطف فرموده و برای اینکه ما روشن تر شویم،مدرک بیاورید .چون اگر این گونه نباشد،آن وقت دگر کاربران حرفهای شما را جدی نخواهند گرفت.

با سپاس.


First Amendment

.....

by First Amendment on

....Let's be artistically honest with each other.......the genre was called "Shahr noei"


maziar 58

yadesh.......

by maziar 58 on

vaghean yadesh bekheyr

Remember back then didn't like the kooche baghi and all.

But after seven-eight years in ghorbat even now after 30o andi

Find all these songs so beautiful.

P.S  I knewRed Wine will come here since he's shemrooni

Dame hametoon GARM.

Maziar


Azarbanoo

Very Nice, Nastalgia

by Azarbanoo on

Thanks for posting.


Red Wine

...

by Red Wine on

از پریشب تا به حال که آهنگ در یوتوب بارگذاری شده است،بیش از ۶ نفر برایم فرستادَنَشْ ! :)

این ترانه درین زمان که در آستانهٔ تابستان هستیم،بیشتر به دل‌ چَسبد و بیشتر ما را یادِ زمانی‌ می‌‌اندازد که مردم همه گونه دل‌ خوش بودند و عشق و صفا را می‌‌توانستی در روی صورتهایشان ببینی‌ و حِس کنی‌.

ولی‌ اَمان از دستِ این تهران نشین‌ها (تهرانی که نبودند،از اوایل سالهای ۳۰ به بعد دیگر آنچنان تهرانی اصل نداریم !) و بعضی‌ از این تازه به دوران رسیده‌ها که با پیکان‌های قسطی به شمیران آمده و چه پُزی می‌‌دادند...ولی‌ خوب سرِ شب ته چین مرغ و یک کاسه سالادِ شیرازی و چند برگ پیازِ سپید و یک نیم کاسه ترشی هفتِ بیجار و نیم بغل نانِ سنگک و دوغِ تازه آبعلی و سپس چای تازه خوش رنگ و ۳ تا دانه قند و ۲ زیر دستی‌ باقلوای تازه و یک سینی هندوانه و یک کاسه مسی پر از آجیلِ شور و سپس ساز زنی‌ استادِ تار زن و قر و قمیشِ یار و بزن و بکوبِ اهلِ محل در باغِ شمرون و ..

یادش به خیر .