Ranking of Iranian universities

Tehran University on top

در ایران، نتایج رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی اعلام شده. پنج دانشگاه اول همگی در تهران هستند. دانشگاه تهران با ۱۰۰ امتیاز، اول شده. وزارت علوم و فن آوری گفته در این رتبه بندی، وضعیت پژوهش، آموزش، وجهه بین المللی، و امکانات دانشگاه در نظر گرفته شده است. فرزاد کاظم زاده گزارش می دهد.




24-Jun-2012
Share/Save/Bookmark

Recently by Ghormeh SabziCommentsDate
Majid Tavakoli: Prisoner of the day
5
Dec 02, 2012
Nasrin Sotoudeh: Prisoner of the day
2
Dec 01, 2012
Abdollah Momeni: Prisoner of the day
2
Nov 30, 2012
more from Ghormeh Sabzi
 
Azarbanoo

P_J: You said the Truth of

by Azarbanoo on

ALL Iranians families whom were run by Islamist behind the doors until 33 years ago.  These Bastard Islamists have infiltrated in IRANIAN's society to keep them from progress.


P_J

Dear Demo!

by P_J on

I hope, you realize that all those CORRUPT kings were backed by, and had ISLAMIC collaborators….both in Qajar and the Pahlavi dynasties.

And those FALSE PROFIT Islamist TRAITORS, i.e.  Mullahs & the Ayatollahs, were getting their marching orders either from Russia or Britain in the Qajar time, and Washington and London in the CORRUPT Pahlavi era.


مآمور

ببخشید! من یک حرف دیگر دارم

مآمور


 با اجازه شراب عزیز، حرفم با عزیز دمو میباشد
چند روزی است که فکر میکردم از شما بخواهم اگر وقت و حوصله هست به مناسبت نزدیکی ماه رمضان یک بلاگ بنوسید و مطلبی از قران مجید بفرماید!
خسته شدیم از سیاست! مومن یا مسلم! حداقل به روح خود یک حالی بدهیم!

I wear an Omega watch


Red Wine

...

by Red Wine on

تا تو باشی‌ مزاحم کسی نشی‌،هر کس احترام خواهد باید خود محترم بوده و احترام به دیگران گذارد.

هیچ کس حقِ اهانت به خاندانِ کسی‌ ندارد،هر کس توهین کند،خود صد توهین به پشت گیرد.


Demo

توضیح:

Demo


کامنت «قدر خدا» در ارتباط با کامنت حذف شده ای که «شراب قرمز» در حمله شخصی به مشدی دمو نوشته بود میباشد.  کاشکی مشدی دمو میدانست که کامنت ایشان حذف میشود که وقت گرانبهای خود را تلف نمی کرد. با عرض معذرت.


Red Wine

...

by Red Wine on

مَشدی دمو،آن زمان که سلطان آنقدر زن داشت؛به حکمِ مذهبی‌ تن داد که تو دَم از پیروی آن زَنی‌ و خدا شاهد است که هیچ از آن ندانی و تنها با ریا و سیاه کاری مردم را خواهی‌ گول زَنی‌ ! بیخود رنگ نکن که نه‌ تو از تاریخْ حّق دانی‌ و نه‌ از مردمِ ایران خبر داری... در این تاریکی عمیق بِمان و در حجره به آن کار که واردی بپردازْ که تو از ایرانیان نیستی‌ و این دام را بر خود بِنِه که اسبابِ دردِ سری و از هفت دنیا وِل معطلی .


Demo

قدر خدا

Demo


انگاری همین دیروز بود که ظلم ناصرالدین شاه قاجار روزگار اجداد ما را سیاه کرده بود. حرامسرای ٨٥ زنی از برای عشرت براه انداخته و ملیجکی بعنوان دلقک خاّص خود و مسخره نمودن عامْبه به خدمت گرفته بود. به تشویق مادر فاسق خود نخست وزیر محبوب ملت امیر کبیر را کشت. با خدا و مردم ایران در افتاده و خود را خالق سيارة سائق می پنداشت. خلاصه که چه جنایتهایی که نکرد. تا اینکه بالاخره پا برهنه ای بنام میرزا رضای کرمانی که از توهین هیچکس به ریش و ریشه خود واهمه نداشت و فقط رو بسوی خدا داشت به خدمتش رسید و اجر عمل خیر خود را به خدا واگذاشت و نه به ملت نمک نشناس خود!

مَا قَدَرُوا اللَّهَ حَقَّ قَدْرِهِ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ     قدر خدا را چنانكه در خور اوست نشناختند در حقيقت‏ خداست كه نيرومند شكست‏ ناپذير است.  قرآن ٢٢:٧٤


Demo

خروار خروار دغلکاری!

Demo


لازم به تذکر نیست که اسلامیون و نوکرانشون که «چون خر» (و یا خروار) به دغلکاری علیه ایرانیون مشغولند خود  در خاک پاک؟ ایران متولد شده و ١٠٠% ایرانی ایرانی اند همانگونه که سلسله بعد از سلسله پادشاهان سابق ایرانی بودند و خیلیشان اسلامیون ولی نوکران دولل خوارجی!


Red Wine

...

by Red Wine on

عجب دغلکار و صد عجب به حیله گری اینان... خودشان پاره کنند و خودشان بدوزند،خوب به زیرِ بغلِ همدگر هندوانه گذارند،انگاری کسی‌ نیست که از وضعیتِ اسفناکِ آموزشی ایران خبر نداشته باشد.بهترین استادان یا به زور بازنشسته شدند،یا زندانی هستند و یا رغبت به آموزشِ دانشجو ندارند.

دیگر سخن از خرابی کارگاه‌های آموزشی،نبود وسایلِ آموزشی و مواد اولیه،عقب ماندگی متونِ کتب و دیگر جزواتِ علمی‌،سیستمِ رایانه‌ای بچگانه (تحریمات کارِ خودشان را کرده‌اند!)،افزایشِ دزدی پایان نامه‌ها و پروژه‌ها و ... به میان نیاوریم.

هیچ کدام از ارقامی که ارائه می‌‌دهند به هم نمی‌‌خواند،تقلب و کلک که فراوان است،به همدیگر مدرک می‌‌دهند خروار خروار ! حقِ دانشجویان خورده می‌‌شود،بسیاری از ایران در همان سالهای ابتدائی دانشجویی کوچ کرده و اینان را به سلامت !

لعنت به این اسلامیون و نوکرانشان که این گونه به مملکت خیانت کردند و ایرانی را از علم و اندیشه به عقب انداختند.

//ur.isc.gov.ir/IR_ICU.aspx