Ahvaz University Protest

Following tight restrictions on students

به گزارش دانشجونیوز، چندی پیش اعضای شورای صنفی دانشکده نفت اهواز به دلیل افزایش محدودیت ها بر دانشجویان توسط مسئولین دانشکده و لغو چند مراسم دانشجویی بدون ارائه هیچ گونه دلیلی، از سمت خود استعفا دادند. در پی این تصمیم، ٣٠٠ تن از دانشجویان در شب ٢٢ خرداد در جلوی دفتر معاونت دانشجویی دانشکده تجمع کرده و خواستار رسیدگی و پاسخگویی مسئولین شدند. عدم پاسخگویی آقای موسوی، معاونت دانشجویی، و عکسبرداری وی از دانشجویان موجب شد تا دانشجویان در روزهای بعد نیز به تجمع های اعتراضی خود ادامه دهند. روز ٢٣ خرداد نیز اعتراض دانشجویان ادامه داشته و تعداد دانشجویان تجمع کننده نیز افزایش یافت >>>





17-Jun-2012
Share/Save/Bookmark

Recently by Ghormeh SabziCommentsDate
Majid Tavakoli: Prisoner of the day
5
Dec 02, 2012
Nasrin Sotoudeh: Prisoner of the day
2
Dec 01, 2012
Abdollah Momeni: Prisoner of the day
2
Nov 30, 2012
more from Ghormeh Sabzi
 
Roozbeh_Gilani

ادامه‌ی تجمع اعتراضی دانشجويان دانشکده نفت اهواز

Roozbeh_Gilani


جرس: دانشکده نفت اهواز در روزهای اخير شاهد تجمع های دانشجويي، اعتصاب غذا و ضرب و شتم دانشجويان بود. دانشجويان اين اين دانشکده همچنين در اعتراض به عدم پاسخگويی مسئولان دانشکده در جلسه امتحان حاضر نشده اند.

به گزارش دانشجونيوز، چندی پيش اعضای شورای صنفی دانشکده نفت اهواز به دليل افزايش محدوديت ها بر دانشجويان توسط مسئولان دانشکده و لغو چند مراسم دانشجويی بدون ارائه دليل، از سمت خود استعفا دادند.

در پی اين تصميم، ٣٠٠ تن از دانشجويان در شب ٢٢ خرداد در جلوی دفتر معاونت دانشجويی دانشکده تجمع کرده و خواستار رسيدگی و پاسخگويی مسئولان شدند. اما پاسخگو نبودن موسوي، معاون دانشجويي، و عکسبرداری او از دانشجويان معترض موجب شد تا دانشجويان در روزهای بعد نيز به تجمع های اعتراضی خود ادامه دهند.