A1one (Tanha)

Graffiti artist in Tehran

Share/Save/Bookmark

 
عموجان

Talented

by عموجان on

I saw his other works they very good. 

those spray cans aren't cheap  


Mash Ghasem

...

by Mash Ghasem on

Indeedly, there is a dif between mural arts and graffiti. However in your case, it seems, you just can't understand the writing on the wall. Have a feeling you never will.


پندارنیک

Of vocabulary

by پندارنیک on

I thought there was a difference between a mural and a graffiti.

Shazdé Red Wine's love story was touching...Some might say writing on the wrong wall is a common habit among us, the Iroonis...


Red Wine

...

by Red Wine on

این چنین است که حالْ این کار را هنرِ خیابانی صدا زنند ؟! زمانِ ما .. همین ۳۵،​۴۰ سالِ پیش را گوئیم... گَر نقشی‌ بَر دیوارِ همسایه میکشیدی و یا فحش‌های آبدار و تابدار به خواهر و مادرِ دخترِ همسایه می‌‌نِبشتی..صدایَت میکردند : مردمِ آزارِ کَّدیْ و اُشْکُولْ !

یک بار هم در همان سالها غلطی بِکردیم و دل‌ به کسی‌ باختیم و طرف در باغِ احساس ما نبود و با قَلم مویِ چوبدارِ محلّه، شعری از یک ترانه معروف را بَر دیوارِ نوشتیم :... اگر عشق همینه،اگر زندگی‌ اینه،نمیخوام چشمام این دنیا رو ببینه.. ! ..یادَش به خیر،یک عدد سیلی‌ خوردیم و ۲ فصلْ دل‌ سوزاندیم و خودمان مجبور شدیم دیوار شُویی کنیم ! .. آن باغ و آن خانه متعلق به فیروزه معروف بود ! ما دیوار را اشتباهی گرفته بودیم !

حال تماشا بفرمایید این شهرِ فرنگِ ما را که ایشان را هنرمند صدا زنند و این چنین است و آن چنان است و بقیه خلق الله وِل مُعّطل تشریف دارند  و هنرِ اَصیل را در کجا شود یابید ؟!