Students' Death Condemned

Varamin University protesters demand chancellor's resignation

مردمک: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ورامین در تجمعی اعتراضی به خاطر کشته‌شدن یک دانشجو در روز دوشنبه هفتم آذرماه، خواستار استعفای رئیس این واحد دانشگاه آزاد شده‌اند. آزاده عطاء‌اللهی دانشجوی رشته زبان و ادبیات انگلیسی در تصادف با اتوبوس سرویس دانشگاه آزاد ورامین - پیشوا در محوطه این دانشگاه جان خود را از دست داد. محمدرضا ربیعی مندجین رئیس این واحد دانشگاهی با حضور در میان دانشجویان تلاش کرد تا محیط دانشگاه را آرام کند و گفت با مقصران این حادثه برخورد خواهد شد. خبرگزاری مهر٬ تعداد دانشجویان معترض را بیش از «سه هزار» نفر گزارش کرده است>>>



01-Dec-2011
Share/Save/Bookmark

Recently by Ghormeh SabziCommentsDate
Majid Tavakoli: Prisoner of the day
5
Dec 02, 2012
Nasrin Sotoudeh: Prisoner of the day
2
Dec 01, 2012
Abdollah Momeni: Prisoner of the day
2
Nov 30, 2012
more from Ghormeh Sabzi
 
Roozbeh_Gilani

ربودن فعالین دانشجویی در آستانه سالگرد ۱۶ آذر

Roozbeh_Gilani


بنا به گزارش منابع آگاه، محمد رشید هدایتی، از فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد، طی روزهای گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به محلی نامعلوم منتقل شده است.

گزارشات رسیده حاکی از آن است که محمد رشید هدایتی، از فعالین دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان، بعد از ظهر روز سه شنبه اول آذر ماه امسال، هنگامی که از دانشگاه در حال بازگشت به منزل بود، در مقابل درب دانشگاه توسط سرنشینان یک خودرو متوقف گردید، که بعد از چند دقیقه پرسش و پاسخ، با زور و ضرب و شتم، وی را سوار خودرو کرده و به محلی نامعلوم منتقل کرده اند

 

 

//www.eshterak.info/news/2011/11/post-1622.html


Roozbeh_Gilani

شانزدهم آذر روز دانش جو، چه بايد کرد؟!

Roozbeh_Gilani


جنبش دانش جويی و نقشی كه اين جنبش در تحولات آينده جامعه، ايفا خواهد كرد و هم اکنون که در مقطع 16 آذر، روز دانش جو قرار داريم، چه بايد کرد؟ و بررسی راه کارهای اساسی اين جنبش، مهم ترين مباحث روز است.
در سه دهه اخير، دانش جويان فعال ترين نيروی مقاومت در برابر تهاجمات گرايشات ارتجاعی و در راس همه حکومت اسلامی بوده و در شرايط كنوني، سازماندهی هرگونه مبارزه جدی در جامعه، بدون نقش فعال دانش جويان ناممكن است.

//www.roshangari.net/as/sitedata/20111130103932/20111130103932.html