Akbar Ganji

BBC Persian interview

Part 1:



Part 2:



Part 3:


18-Jan-2010
Share/Save/Bookmark

Recently by Ghormeh SabziCommentsDate
Majid Tavakoli: Prisoner of the day
5
Dec 02, 2012
Nasrin Sotoudeh: Prisoner of the day
2
Dec 01, 2012
Abdollah Momeni: Prisoner of the day
2
Nov 30, 2012
more from Ghormeh Sabzi
 
masoudA

Welcome to the Green Mr. Ganji

by masoudA on

Just remember -

1- Green means a secular democracy for Iran.   and more importantly,

2- Don't ever try to represent ore lead the Green - just follow and do what you can to help.   


Fatollah

.

by Fatollah on

.


بت شکن

ای بی‌ غیرتا

بت شکن


این گنجی اگر یک جو شرم داشت می‌‌رفت توی لونش و دیگه ادعای رهبری نمی‌‌کرد. هنوزم اسم خمینی رو بی‌ وضو نمی‌‌بره. حالا بازم برید دنبالش .


hamsade ghadimi

ای وای بر ما

hamsade ghadimi


صائب، انتقاد شما کاملا قابل توجیه است. همان بهتر است که این عاملان توبه کرده ولایت وقیح بگویند که چه کرده‌اند و چرا اشتباه کرده‌اند.  نتیجهٔ اشتباهات این افراد موجب جنایات فراونی برای مردم ایران شده و باید تا آخر عمر توبه کنند و بقیه از آنها درس عبرت بگیرند. ولی‌ وای بر ما که اگر گستاخی کنند و به ما بگویند که چه کنیم.


saeb

ای وای بر شما

saeb


 این گروه که حالا خود را روشنفکر و مترقی میدانند همان سرکوبگران گذشته اند که حالا قدرت ندارند و مظلوم نمایی میکنند که اینطور و آنطور.گنجی و سروش و خاتمی وموسوی و کروبی و کدیور و منتظری ووووووووو همه اینها از دل این رژیم بیرون آمده اند چطوری میشود ان افراد اپوزیسیون باشند؟.گنجی با آن تز در مورد خودشان ببخش اما فراموش نکن ، باید گفت نمیبخشم و فراموش هم نمیکنم . این شهامت نیست که از گذشته خود بگوید و شجاعانه همه چیز را قبول کند.یا شماها معنی شجاعت و شهامت را نمی دانید یا این که خود را به کوچه علی چپ زده اید.من ببخشم برادرم از زیر خاک در می آید ؟من بخشم همکلاسی های ١٦ ساله ام بجرم یک حرف و یک کاغذ اعلامیه از زیر خاک در می آیند ؟ من ببخشم میدانید چند هزار مادر و بچه خواهر و ........... باید ببخشند.آقای سروش اون انقلاب فرهنگی که در سال ٦٠ راه انداخت و صدها جوان دستگیر و زندانی و اعدام شدند فراموش کرده ؟اگر دل به جنش سبز با این آقایان دارید ای وای بر ما و ای بر شما


jasonrobardas

Ganji has evolved

by jasonrobardas on

     Interstingly , ..

      One can detect a remarkable evolution or transformation in Ganji . Considering his position on politics and religion  in general , specificaly , "Koran and the  12th Imam and the velayate Faghih" .

       This change is essential to talke place within those of our intelligencia who are sedated by religion and its' absurdite' .


Red Wine

...

by Red Wine on

معنی‌ روشنفکر را هم فهمیدیم ... ایشان را به خیر و انقلاب ۳ رنگ ما به سلامت که به وجود ایشان و امثالهم نیازی نیست.


Amousonny

Baazgasht

by Amousonny on

Much much better Akbar khaan,

Only once in this entire interview he referred to Khomeini as aayatollaah and the rest of the time called him simply aaqaa. This is a major departure from the times when he constantly quoted Pauper and Faucault and Gramschi to sell hi points, while quoting from Khomenini's resalaats also.

I for one, welcome that and him back to the Iranians' quest for democracy and human rights movement.

Àmõùsðññÿ


reza007

روشنفکر منطقی

reza007


اگر کسی به اشتباهات گذشته اش پی ببرد وشجاعانه انها را بپذیرد قابل ستایش است و نباید مرتب آنها را به رخش کشید.گنجی از آن دسته روشنفکرانیست که جنبش سبز به او نیاز دارد