Women Accused in Bank Fraud

Four women appear in court in "Big Financial Scandal" trial

24-Apr-2012
Share/Save/Bookmark

Recently by mehrdadmCommentsDate
Omid Djalili: The Baha'i Faith in Words and Images
11
Dec 05, 2012
Dimmed Lanterns
1
Dec 05, 2012
Iranian TV shows off 'captured US ScanEagle drone'
5
Dec 04, 2012
more from mehrdadm
 
default

چنين گفت رهبر به اسفنديار- كه پول هاى دزديده را پس بيار

ahosseini


 در پرده اول بر سر به سرقت رفتن سه بيليون دلاردر نظام بانكى بين رهبر و اسفنديار نزاعى در مى گىرد. در اين نزاع رهبر مغلوب اسفنديار مشود و حاضر ميشود به صحنه بيايد و به طرفداران خود بگويد كه اين مجرا را بيش از اين كش ندهند. و همچنين با قسم خوردن به جان فرزندش مجتبى حاصر ميشود نصف ايران و درآمدهاى مادى و معنوى حاصل ازامامزاده ا را به اسم آنها كند.

در پرده دوم اسفنديار از آشتتى با رهبر سر باز ميزند و تاكيد ميكند كه ديگر به اين رهبر اعتمادى ندارد و همينطور اينكه مبانى اعتقادى اسلام ايرانى او با رهبر متفاوت است و اينكه او از حمايت اسرائيل، دنياى غرب و جهان عرب به رهبرى عربستان برخوردار است. در اين موقع رهبر به گريه و زارى مى افتد و بلافاصله با خاتمى تماس مى گيرد. خاتمى هم اورا به خاطر اينكه از انترش روى دست خورده شديداً سرزنش مى كند و از كمك كردن به او خود دارى ميكند.

در پرده سوم رهبر به گناهان خوداقرار و اعتراف ميكند و اسرار مىكند كه اين گناهان بدين سبب رخ داده كه زمينه هاى ظهور امام زمان فراهم شود. از مردم ايران التماس دعا مى كند و ميخواهد كه موقعيت او را درك كنند و او را ببخشند. او سپس با يارانش به ته چاه جمكران سقوط مىكند تا از آقا امام زمان بخواهد تا خود زمام امور را بدست گيرد.

در پرده چهارم به خاطر افتضاحات زياد، امام زمان از رهبر و يارانش مىخواهد در ته چاه جمكران باقى بمانند. سپس به بالاى چاه صعود ميكند تا خود زمام امور را بدست بگيرد. امام زمان در بالاى چاه و در حضور زوار خطابه اى آتشين ايراد ميكند. مبانى اعتقادى خود را چنانكه در احاديث آمده بطور دقيق گوشزد ميكند و شعيب را به عنوان دستيار خود انتخاب ميكند. اما اسفنديار كه نگران آينده خود بود به هنگام استراحت در وقت ناهار به غذاى امام زمان زهر مار ميزند و اورا به قتل ميرساند. نقاب او را به صورت خود ميزند و جسد اورا به ته چاه مياندازد.

در پرده پنجم اسفنديار در نقش امام زمان تمامى مبانى اعتقادى اسلام ايرانى را بازگو ميكند و تفاوت هاى انرا با اسلام اخوندى به وضوح اشكار ميكند. سپس در نماز جمعه و در حضور انبوه نمازگزاران به همان شيوه اى كه پيامبر در غدير خم على را به جانشينى خود بر گزيد رسماً احمدى را به عنوان نايب امام زمان معرفى ميكند وسپس به خاطر اينكه گند قضيه در نيايد بار ديگر به غيبت كبرى روى مى آورد.

پرده ششم: بدين گونه محمود شدپادشاه - بشد پادشاه و رئيس سپاه
 

Believe in a democracy that leaders and representatives are controlled by members at all times.


leili2012

the irony

by leili2012 on

men ordered and women secretary got in trouble!


FACEBOOK