بیسوادی ایرانیان

نیمی از جمعیت ایران بی‌سواد یا کم‌سواد هستند:

“بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران، از جمعیت بالای ۱۵ سال ایران تقریبا ۱۶ درصد بی‌سواد و ۲۵ درصد دارای تحصیلات ابتدایی هستند.

این میزان از بی‌سوادی نشان می‌دهد که با وجود بالا رفتن درصد جمعیت با سواد بعد از انقلاب، قدر مطلق بی‌سوادی تغییر چشمگیری نکرده است.

رییس انجمن علمی مددکاران ایران از ترک تحصیل سالیانه ۲۵ درصد دانش‌آموزان کشور خبر داده است.

بر اساس گزارش [سازمان ملل] توسعه انسانی سال ۲۰۱۰ نرخ باسوادی بزرگسالان بالای ۱۵ سال در ایران در مقایسه با کشورهایی نظیر عربستان، قطر، بحرین و ترکیه پائین‌تر است.”

به عبارت دیگر؛ در طول ٣۴ سال حاکمیت نکبت بار مسلمین “اصلاح طلب” و غیره بر ایران و ایرانی، حضرات بجای ساختن مدارس و پرداخت حقوق و مزایای بایسته به معلمان و ریشه کنی بیسوادی، نتنها تحصیل را برای فرزندان بسیار مستعد ایرانزمین مشکل تر کرده اند، ثروت ملی ایرانیان را هم دزدیده و به خارج از کشور انتقال داده و هم خرج برنامه های تسلیحات هسته ای، واردات موشکهای قاره پیما از کرۀ شمالی، عملیات تروریستی در اقصی نقاط جهان، آدمکشان سوری، تروریستهای حزب الله، حماس و … کرده اند.

تازه وحوش تصمیم گرفته اند که جمعیت ایران را به صد و پنجاه میلیون هم برسانند، دو برابر اکنون و چهار برابر پیش از انقلاب خوش عاقبت.

هر چه زودتر حاکمیت نکبت مسلمین”اصلاح طلب” و غیره، سرنگون شود به سود ایران است.

تبریک

پ.ن. آمار سازمان ملل در اینجا.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!