خودکشی پهلوی

Fred
by Fred
17-Jun-2012
 

هواداران دو آتشه و به اصطلاح خودشان "ذوب شدگان" و همچنین تعداد کثیری از مخالفان نستوه حاکمیت مسلمین در نفرت از سلطنت پهلوی توافق کامل دارند.

بعضی از اینان در فهرست کردن دلایل عدم صلاحیت رضا پهلوی علاوه بر به حساب او گذاشتن کارنامۀ پدر و پدر بزرگ و عمه، عمو، دایی و دیگر فک و فامیل، پای خودکشی دو فرزند محمد رضا شاه را هم به وسط میکشند.

سلطنت محمد رضا شاه پهلوی، عاری از هیچگونه خطا یا با ایرادات ولی از عیوب اساسی مبری و قابل اصلاح یا از بیخ و بن فاسد و ترمیم ناپذیر، هر آنچه بود منجر به انقلاب خوش عاقبت شد و حاکمیت اکنون ٣۴ سالۀ نظام پربرکت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره.

استدلال خودکشی بر ذوب شدگان حرجی نیست که با کردار ثابت کرده اند اهل این چیزها نیستند، ولیکن دیگران که اهل علم و ادب و انسانیت میباشند دیگر چرا؟


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
deev

Bitter Truth

by deev on

Show me another family of means with TWO suicidal kids and then try to ignore Farah's bad parenting, if you don't know any it's because most normal people are better parents.


fozolie

Shame on you

by fozolie on

 

Have you no shame?

Your logic is beneath contempt because you accuse without providing any evidence other than confusing cause and effect. 

I am not a supporter of Farah Pahlavi   I object to you and your ilk's lack of decency. Deev in name and Deev in manners or thought. 

Mr. Fozolie


deev

100% Farah's fault

by deev on

Have you not heard of affects of bad parenting?

Again, if it was a single suicide one could blame it on bad luck or as you say personal choice and responisbilities of the victim, but two suicides in one family leave no doubt of Farah's poor parenting, sorry if truth is hard to digest.


fozolie

There we go again

by fozolie on

 

Those of you blaming Farah Pahlavi, SHAME ON YOU!

These 'children' were full grown adults!!

 Do you not understand the concept of taking personal responsibility ? 

Mr. Fozolie


deev

خودکشی یک فرزند

deev


خودکشی یک فرزند را میتوان به گردن نگونبختی یک خانواده انداخت ولی خودکشی دو فرزند بی تردید محصول کمبود فرهنگ پرورشی خانواده است که مسئولیت آن بر دوش شهبانو فرح بوده - من به این باورم اگر شهبانو به جای شبنشینی به فرزندانشان اهمیت بیشتری میدادند هرگز شاهد چنین اتفاق ناگواری نبودیم - گلایه یک ایرانی از بازماندگان خاندان پهلوی


Mardom Mazloom

اعوذ بالله من الشیطان رژیم

Mardom Mazloom


قسمت اول نظرتو درست اومدی: چون به اعتراف خودتون؛ پاسدار های هم جنس تو در کشتن بچه های سوریه ای دست دارند
//www.digarban.com/node/6842
خلیج فارس را که ولش کن؛ ایران را در حال حاضر شما ها دارید میدرید!

تازه؛ تو نبودی اینجا میگفتی که در سوریه به این بشار آدم کش باید بیشتر کمک کنیم آدم بکشه چون هم پیمان رژیم شیطانیه؟ تو نبودی اینجا بعد از بمباران حومه و کشتار بچه ها اونجا شعر بنفش میخوندی؟ ای ... چی بگم؟ !

ولی قسمت دوم را جای خودتو با من داری عوض میکنی : اینجا تنها مامور باج بگیر تو هستی. یعنی خودتی.

راستی مامور فاضل، تأجیزه رو دیگه از کجات در آوردی؟


مآمور

 بچه های سوریه

مآمور


 بچه های سوریه را کسانی میکشند که ما امروز و دیروز با آنها سر اسم خلیج فارس و خیلی چیزهای دیگر مجادله داشتیم!! بله، همان آنهای که امروز خرج تو وامثال تو را میدهند که ایران را کنید سوریه و تأجیزه و تکه تکه شود!!

I wear an Omega watch


Mardom Mazloom

دمو ؛

Mardom Mazloom


مؤمن واقعی شما هستید !


ما روی این مامور خیلی کار کردیم فاضل شود ولی متاسفانه کار از جای دیگر خراب است!


مشکل دیگر ایشان؛ اینست که مانند اربابش سعی در تسخیر مذهب و ایمان مردم برای جلو بردن اهداف سیاسی خود دارد که این کار بازی کردن با ایمان مردم و از اسلام ايدئولوژي ساختن است ! وقتی اسلام شد ايدئولوژي؛ کشتن بچه های سوریه ای حلال میشود، مردم بیگناه را در خیابانها نشانه گرفتن حلال میشود، زجر دادن مخلوقات خداوند حلال میشود و...


سوال اینجاست که چه کسی به جز شیطان از باور های مردم استفاده ابزاری میکند؟ که جواب معلوم و آن هیچ کس است !


موقعه یکه نیرنگ شیطان برای همه بارز شد آن موقعه روشنایی بر اهریمن پیروز میشود و نوکران شیطان مقطوع النسل یا بهتر بگویم ابتر میشوند!


Demo

مامور جان: معذورم و بی نظر

Demo


 


محمد هرگز پدر هيچ يك از مردان شما نيست، بلكه پيامبر خدا و خاتم پيامبران است، و خداوند به هر چيزى داناست‏. (آیه ٤٠ - سوره ٣٣)

ما نوح و ابراهيم را فرستاديم و در دودمان آنها نبوت و كتاب قرار داديم بعضي از آنها هدايت يافته‏ اند، ولی  بسياري از آنها گنهكارند. ( آیه ٢٦ - سوره ٥٧)

اي كساني كه ايمان آورده ‏ايد نبايد گروهي از مردان شما گروه ديگر را استهزا كنند، شايد آنها از اينها بهتر باشند، و نه زناني از زنان ديگر شايد آنان بهتر از اينان باشند، و يكديگر را مورد طعن و عيبجوئي قرار ندهيد، و با القاب زشت و ناپسند ياد نكنيد، بسيار بد است كه بر كسي بعد از ايمان نام كفر بگذاريد، و آنها كه توبه نكنند ظالم و ستمگرند. (آیه ١١ - سوره ٤٩)

نظری نیست. اما قرآن در مورد نسل محمد در ٢ آیه بالا ما را به تفکر دعوت میکند. نکته مهم این است که محمد از نسل ابراهیم بود همانطوری که اسحاق و یعقوب بودند. «مردم مظلوم» معنای درستی از ابتر نوشته و ابتر در آن آیه «ان شانئک هو الابتر» در ارتباط با دشمن پیامبر است که عاقبت کارش سیاه و بی نسل و تبار خواهد شد ( هر که با خدا و رسولش درافتاد آخرسر ورافتاد!). بهر حال نسبت دادن القاب زشت بیکدیگر جایز نیست. نه عنتر صدا زدن کسی او را عنتر میسازد و نه لقب ابتر کسی را ابتر. قضاوت نهایی فقط و فقط با خدای عالمیان است و بس. با آرزوی عاقبت به خیری وطن و همه هموطنان.   


مآمور

مامور فاضل

مآمور


ان شانًک هو الابتر که به زبان مامور یعنی ابتر خودشان هستند! پیامبر اسلام نسلش باقی میماند! حضرت فاطمه و علی نسل رسول خدا را دارند! اهمیت فاطمه و بچه هایش!!
عزیز دمو نظر بدهید! این است که من یاد گرفتم

I wear an Omega watch


Mardom Mazloom

I thought google is forbidden in your religion

by Mardom Mazloom on

I'm Iranian and I love my country; Iran. If your master is Satan, and you come from hell, it's true that you think that others should be like yourself (Dozd hameh ra be kish khod pendarad).

Apart, you're getting  anxious for nothing, the significance of the word Abtar is exactly what I wrote for you and it's nothing to be ashame of!

 


مآمور

come on man, googole!!

by مآمور on

Mazlomi, instead of big talks and chanting slogan do some research to learn a word with high significant in Islam!!

I have to go to work, when I come back-if by then Demo didnt bother to tell the significant of this word- I will tell u!!

The islamic history is full of these kinds of words and phrases!! U just need to make some efforts even if your master Israel doesnt want u to learn

I wear an Omega watch


Mardom Mazloom

ابتر

Mardom Mazloom


به آدم دم بریده ای میگویند که نه سواد درست و حسابی دارد که کار ارزنده ای برای جامعه انجام دهد و نه هنری که دیگران از ان بهره ببرند؛ و فقط به خاطر همسویی از شیاطین مکانی در خارج با پول بیت المالیکه چندین آدم فقیر با ان میتوانند بهره مند شوند به دست آورده. این آدم دم بریده پشت کامپیوتری  از مرگ انسانها یکه شیطان با آنها در جنگ است ترانه ۲ زاری میسراید که پول خانه خارجش در آید. و در آنجا؛ موقعه ایکه دیگر حرفی برای گفتن ندارد از نابودی و محو کردن اسراییل حرف میزند. این آدم ترسوی ابتر چون از شجاعت بویی نبرده؛ بیشتر از آن چهار چوب حرفی پایش را از گلیمش خارج نمیکند و فکر میکنند که این زندگی باد آواره را تا آخر میتواند داشته باشد ، که اینطور نخواهد بود!


Demo

شکر خدا

Demo


 


از برای دو پیام آخر دوستان مامور و مردم مظلوم. به لطف الهی بالاخره لحن نوشتن مثبت و دوستانه گشت. تشکر از تقدیمی آهنگ بسار زیبا. پیام آوران حق مسئول اعمال خود بودند و یک یک ما مسئول اعمال خود. لغت عصمت در قرآن است ولی عنوان معصوم اصلأ نیست. مجادله بر سر این موارد هم هیچ دردی را دعوا نمیکند. وظیفه پیامبر بلاغ است و حساب با خدا. رسول خدا هم نه شیعه بود ونه سنی و نه حنفی و نه سلفی و نه وهابی و نه.......پیرو آیین خالص ابراهیم بود و برای دوباره از نو سازی آن از جانب خدا مامور بود و موظف. تمام مذاهب هم بعد از وفات او ریشه گرفته و رشد آنها باعث تفرقه بین مسلمانان گشت. ابتر (آیه ٣ - سوره ١٠٨) و بدعاقبت گشتن هم بهتر است بصورت نسبت دادن به این و آن در نیاید که مباذا همانند نسبت مرتد آلت دست سوداگران دین قراربگیرد. نامیدن حاجی و حاجیه یکدیگر هم متاسفانه چون شکل نمایشی در جامعه گرفته وبسیاری از آن عناوین سوءاستفاده های گوناگون میبرند دیگر جای خود دارد و مساله بد و یا خوش آمدن نیست. حج در خود دنیایی از معانی دارد که حاجی و حاجیه شامل آنها نیست و تنها حالت تظاهری دارند که آنهم جایز نیست.  با طلب بخشش از لغزش در بیان.  


مآمور

بزدلانی که از هراس ابتر شدند

مآمور


با اجازه دمو ـ که با  فرمایش ایشان درمورد معصوم نبودن پیامبران در قرآن موافق نیستم !!!
کلمه عربی ابتر به معنی کسی اولاد پسر ندارد. این کلمه در قرآن مجید آمده و مفهوم خاصی در تاریخ دین اسلام و مذهب شیعه دارد!! مظلوم جان تو برای من و عزیز فرد و دیگران که از تاریخ اسلام اطلاع درست ندارند بگو این کلمه کجا و چه طور استفاده شده و ارتباط آن با شعیه چیست؟
اینجا پیداش میکنی

I wear an Omega watch


Mardom Mazloom

خوب دست شما درد نکنه؛

Mardom Mazloom


قبول دارید که آدم کشی در ملاء عام , شکنجه و ... کلا حاکمیت با زور رژیم به اصطلاح اسلامی همه و همه کار شیطان است! قبول داشتن حق خود گامی بسیار بزرگ در سوی آزادی منشی ست .


پ.ن. لقب بازدید کننده خانه خدا شما را نباید ناراحت کند. اگر بله، دیگر نمیگویم !


Demo

قبیله و اِخوان الشیاطین!

Demo


 


بر طبق قرآن خداوند شیاطین را همساز و قرین دروغگویان و کسانی را که به روز جزا اعتقاد ندارند میسازد. ملا و امام و پادشاه و غیره هم هیچکدام از این امر مستثنی نیستند. حتی پیام آوران الهی هم لقای شیطان را تجربه نموده اند که آنهم صریحأ در قرآن ذکرشده. لقب معصوم هم از برای احدی در قرآن نیست. پبامبران همه و همه بشر بودند و قابل الخطا.
پ.ن لقب حاجیه هم به لیست القاب وارده اضافه شد. مبارک.


Mardom Mazloom

سگی که واق واق میکنه ، گاز نمیگیره .

Mardom Mazloom


ای موجود دو پا یکه از پشت کامپیوترت در لندن از خوشی کشته شدن بچه های معصوم سوریه ای شعر میفرستی, نگذار که ایدئولوژی رژیم شیطانی اینقدر کورت کنه که نفهمی که خون بچه های فلسطینی پر رنگ تر از خون بچه های سوریه ای نیست!

بعد باز طبق معمول کفگیرت خورد به ته دیگ، حرف از نابود کردن اسرائیل زدی؟! چه جوری میخواهی بری اونجا؟ با قایق بادی؟ مگر قرار نبود بیت المقدس را از راه کربلا فتح بکنی ؟ دیدی نمیشه حالا میخواهی بری حیفا!!


Mardom Mazloom

حاجیه دمو

Mardom Mazloom


اگر "در این زمان این طرز نوشتن و قضاوت در مورد یکدیگر را کاری است که شیطان ما را به آن تشویق و ترغیب میکند." به نظر شما؛ آدم کشی های رژیم ملایان را کی تشویق و ترغیب میکند؟


Demo

شیطنت ایرانی

Demo


حیران و سرگردان از این فرهنگ شریفمان که در نسبت دادن بیجا به یکدیگر در رقابتیم و از زبان قوی هستیم و از عقل تهی! وهابی و سلفی دیگر چه زهر ماری است؟ ابراهیم روان پریشان دیگر از کجا ظهور کرد؟ کل جریان این است: یا ایمان داریم که قرآن کلام خداست و یا نداریم. ایمان در این مورد «بین ما بین» و «ویشی واشی» ندارد. ابراهیم در آزمایش به اطاعت از خدا سربلند بیرون آمد ولی اکثریت ما سرافکنده ایم در آزمایشات خود. شیطان در وعده دادن و کشاندن افسار بشر تا نابودیش خبره است و تا ابد به آن مشغول. لغت شیطنت در قرآن وجود ندارد و اختراع بشر است همانطوری که «شر» بخش بزرگ اسم بشر است و «به» فقط یک حرفی است از آن! حرافی و مرگ بر اسراییل گفتن هم قدس را آزاد نمی کند همچنانکه وعده!! خمینی و به خاک و خون کشیدن دو ملت مسلمان؟ ایران و عراق برای ٨ سال اینکار را نکرد! خوب بالاخره شیطان است و وعده های رنگین کمانش!

پ.ن. این دمو تا به این ساعت نمی دانست یونانی است و اسمش یعنی مردم. در واقع اسم دمو را از لغت انگلیسی دمونستریشن که معنی اعتراض جمعی را میدهد گرفته بود. اما مُردَم از کام شیرین در ایرانیان داد کام: حاجی پیزور- دهن پاره- بیسواد -دروغگو- شیطان -اجنبی -وهابی- سلفی- علفی و مزدور و بسیجی و مامور و ........! حتی بزرگ ارتشداران ایران هرگز اینهمه مدالهای افتخار حمل نکرده بود!!!!

حیف تبریک!   


Zendanian

آیا در وقاهت و پستی مزدوران و ماموران جمهوری اسلامی حدی میباشد؟

Zendanian


آیا سنگسار زنان و مردان در ایران، توسط وهابیان انجام میگیرد یا ماموران جمهوری اسلامی؟
آیا تجاوز به دختران باکره زندانی، قبل از اعدام آنان، توسط وهابیان انجام میگیرد یا ماموران جمهوری اسلامی؟
آیا تجاوز دسته جمعی به ترانه موسوی و سوزاندن پیکره نیمه جانش، توسط وهابیان انجام گرفت یا ماموران جمهوری اسلامی؟
آیا در وقاهت و پستی مزدوران و ماموران جمهوری اسلامی حدی میباشد؟


مآمور

وعده بود

مآمور


که درب بیت لا حلال خیبر را در حیفا در صورتی که مگس اسرائیلی در هوای ایران وز کند خواهند شکست!!
چه ربطی به هموطنان سلفی وهابی تو دارد؟؟ 

I wear an Omega watch


Zendanian

الکی همه تقصیر را سر شیطون بیچاره نریزید، خود شما (تمامی شما) از

Zendanian


   الکی همه تقصیر را سر شیطون بیچاره نریزید، خود شما (تمامی شما) از صد تا شیطون هم شیطون ترید.
یعنی اینکه بنی "بشر" ماهر ترین شناگر است، فقط آب ندیده!
برای مثال: هر روز نویسنده همین ستون از زندانیان سیاسی در ایران "دفاع" میکند.اما و البته این زندانیان سیاسی افرادی هستند که در خارج و داخل زندان تمامیشان علیه تحریم اقتصادی و جنگ موضعی سفت و سخت دارند. ولی چنین موضعی از سوی زندانیان در بند در ایران از طرف نویسنده کاملا نادیده گرفته میشود. حالا این تقصیر شیطونه یا...؟
یا این دوست عزیز ما جناب خانم یا آقای "مردم" (یا "دمو" که به زبان یونانی یعنی مردم)، که هر روز در اینجا برای ما فواید و منفعتهای ادیان "ابراهیمی" را گوشزد و بررسی میکند، بدون یاد آوری اینکه ابراهیم همان روان پریشی بود که میخواست بچه بی زبان خودشو بکشه. حالا "پیغمبر"ی که با بچه خودش اینجوری رفتار میکنه، دیگه چه برسه به بچه های مردم!
فعلا همین دو قلم "شیطنت" را داشته باشید، تا فرصتی دیگر.
-----------------------------------------
در ضمن یادتان نرود که اتفاقا شیطان ( قبل از ظهور آدم و حوا) فرشته ی بود برجسته و محرم راز "آفریدگار" ، مطمئن به خود و جایگاهش، با اعتماد به نفسی قابل توجه!
حالا چطور شد پس از دیدن دو تا انسان پا پتی روحیه خودشو باخت، مبحث مفصل تری است که بماند برای بعد.    

maziar 58

.........?

by maziar 58 on

2 hamvatans killed themselves (look @ Blog's title)PLEASE.

And y'all taking us to sahraye karbala?

vaghean ke!

P.S  ya'ghatell means BEKOSH not BEJANG.

Maziar


Demo

کدام کار را؟

Demo


تنها کاری که دو بشر اولیه نمی باید می کردند خوردن ممنوعه بود! همین! ولی شیطان با وعده حیات جاوادانی کار خود را کرد! آن در آن زمان بود و در این زمان این طرز نوشتن و قضاوت در مورد یکدیگر را کاری است که شیطان ما را به آن تشویق و ترغیب میکند. بشر از یک قطره آب خلق شده را چه به بزرگ و معظم و علا حضرت و غیره بودن؟


Mardom Mazloom

علیکم سلام؛

Mardom Mazloom


دومین بشر هم حوا بود. هر دو با عشق و صفا؛ لخت و برهنه؛ در بهشت زندگی میکردند تا یه روزی شیطونه گولشون زد و اون کاری که نباید میکردن را کردند ! خدا این دو بشر را فرستاد روی زمین و چندین میلیارد سال بعد عزیزانی مثل تو، میخواهند این بشر رو با حجاب و دگنک و شیشه زمزم تو کهریزک، باز بفرستند بهشت که در آنجا این بشر باز لخت راه برود

سوال: تو خودتو بالا تر از خدا نمیبینی؟


Demo

سلام بر مردم مظلوم!

Demo


 


اولین بشری را که خدا خلق کرد نامش «آدم» بود. هر کسی دیگر آزاد است اسم خود را «آدم» بگذارد ولی آدم نمی شود!
و این کلام پایانی اینکه تا زمانیکه ماها و شماها بر زبان مردم مظلوم جاری است هر روز ظالمی جدید افسارشان را بدست میگیرد حال چه شعر بسرایند و چه نسرایند!
سلامٌ عَلیکُم یا ایهُا المظلوم!  


Mardom Mazloom

آدم بودن چه مشکل؛

Mardom Mazloom


قرآن بلغور کردن و خود را به کائنات الهی و کلمه های قلمبه سلمبه وصل کردن چه آسان !


شما ها تو خیابون آدم بکشید و وقتی موشک بطرف خونه مردم پرت میکنید شعر بنفش بخوانید که مظلومید; و بقیه آدمهای زیر آور ظالم !!


... واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند
چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند


Demo

داور ترین داوارن!

Demo


أَلَيْسَ اللَّهُ بِأَحْكَمِ الْحَاكِمِينَ
آیا خداوند داور ترین داوارن نیست؟؟؟ ( آیه ٨ - سوره ٩٥)

بگذاریم همانی که نیستی و هستی را خالق است داوری کند که کی ظالم است و کی مظلوم و کی اشکش واقعی است و کی اشکش کشکش!
گوگل بلدبودن چه آسان از گِل جهل بیرون آمدن چه مُشکل!


Mardom Mazloom

مامور؛

Mardom Mazloom


تو نبودی اینجا از کشتن شدن بچه های سوریه ای به وجد امده بودی و برای ما شعر بنفش میخونیدی :

حیدر.....حیدر
مآمور
Sun May 27, 2012 11:15 AM PDT
ما علی علی گویم
یا مرتضی علی گویم
درب خیبر بشکنیم
یا علی یا علی گویم
قلب شهر حیفا با موشک شهاب نشانه رویم
با نام علی غنی شویم
===

حالا از غم کشته شدن بچه های فلسطینی خوابت نمیبره دروغگو !! یا فاجعه کشته شدن بچه ها نسبت به سیاست رژیم شیطانی برات کم و بیش نسبیه ؟ یا بهتر بپرسم؛ شعر بنفش روی بدبختی مردم نسبت به سیاست روزت خواندن اشکال نداره ؟ ولی شیطانی که در قرآن آمده را نسبت به کارهاتون تطبیق دادن چرا!

این میشه سیاسی ؟ اون نه! بنازم به این شرف ...