طرفدران احمدی نژاد با آقایان خامنه ای و خاتمی رئیس جمهور را ودار به تسلیم و استعفا کردند
روز نامه تلگراف چاپ لندن / Richard Spencer Middl East Corespondence
20-May-2011 (2 comments)

 

 

طرفدران آقای احمدی  نژاد در سپاه و معدود ر وحانیان بر پا  با آیت الله خامنه ای و آقای خاتمی

  رئیس جمهور را ودار به تسلیم کردند      آقای احمدی نژاد قرار ا ست  که به زودی به پلۀ پایین راهنمایی شوند. 

 این قرار را تقریبا تمام نظام با هم گذاشته اند، هم آن معدود روحانیانی که هنوز  بر پا ایستاده اند، که در بین آنها آیات الله خامنه ای و مصباح یزدی دو نفر شناخته شده اند. آیت الله مصباح یزدی تا همین دیروز  مهمترین پشتیبان  و مرجع  تقلید آقای احمدی نژاد   بود.  اما در عمل مهمترین گروهی که در پشت آ قای  احمدی قرار داشت البته سپاه پا سداران بود.... >>>

barikbin

احمدی نژاد بپایان رسید

barikbin


با اعلام این بر جمهوری اسلامی بنظر میرسد که پایان واقعی و فیزیکی خود نیزنزدیک باشد. اینکه تمام افراد، شاید دیگر مشکل باشداز فرامسیون و دسته سخن گفتن با توجه به نفرتی که این به اصطلاح اصطلاح طلبان تا اعماق وجود خود از بخش دارن. در تمام مدت حکومت محمد رضا شاه پهلوی یه دشواری میتوان ، آنهم برای انگش شماری وقایع نفرت برانگیزی چون آنچه که در دو سال اخیر جناح زور خواه بر سر بخش دیگر آورده باشد بیادآورد.. چه کسی باور میکند که اولین برش را همین نزدیکترین کسان به شخص خاتمی انجام ندهند. . چند بار تاکنون همین آقای کروبی امال این حک.مت را از یزید و معاویه بد تر دانسته است؟


Share/Save/Bookmark

 
acopier101

باریک‌بین،

acopier101


این خبر مربوط به پنج روز پیش است و قبلاً هم پُست شده.  به عنوان یک پیشنهاد، اگر دوست دارید، شما میتوانید نظرتان را در باره این خبر در یک بلاگ بنویسید.