وزیران اتحادیه اروپا تحریم های سخت تر علیه ایران را تصویب می کنند
voanews
20-Jul-2010 (one comment)

وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا برای تصویب تحریم های سخت تری علیه ایران، از جمله ممنوعیت سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز، آماده می شوند.

بخش هایی از پیش نویس بیانیه ای که روز سه شنبه انتشار یافت نشان می دهد که انتظار می رود وزیران امور خارجه اتحادیه تحریم های بیشتری در ارتباط با برنامه اتمی را تصویب کنند و از تهران بخواهند مذاکرات را از سر بگیرد. آنها دوشنبه آینده در بروکسل جلسه ای تشکیل خواهند داد.

خبرگزاری ها می گویند پیش نویس بیانیه ایران را تشویق می کند برای کاهش نگرانی های بین المللی از برنانه اتمی خود، از فرصت استفاده کند.

پیش نویس همچنین از تهران می خواهد با تاریخی برای گفت و گو با کاترین آشتون، نمانیده عالی اتحادیه اروپا، و شش کشوری که در مذاکرات اتمی درگیر هستند، موافقت کند.

سفیران اتحادیه اروپا، که روز پنجشنبه در بروکسل جلسه ای تشکیل می دهند باید بیانیه را تصویب کنند، اما احتمال نمی رود تغییرات ع... >>>

KamRan201

تنها راه نتیجه بخش

KamRan201


ایران چون زندان بزرگی است که عده ای معدود تمام ملت را به اسارت گرفته اند. انها میخواهند با هر وسیله ممکن عقل و هوش ایرانیان را 1400 سال به عقب ببرند. و به تمام رفتارهای کاملا فردی هم گیر داده اند. . آبشخور این گروه قدرت طلب و حیوان صفت  در آمد نفت است که کل آنرا در  اختیار دارند و با استخدام مزدور و خرید اسلحه و در اختیار داشتن  بودجه کل کشور مقاصد حیوانی خودشان را پیش میبرند. تنها راه به زمین زدن این وحوش قطع در آمد نفت است که به ملت ایران تعلق دارد و در عرض مدت یکماه به حکومت این جانیان پایان میدهد, وگرنه هر چه حلقه محاصره تنگتر شود آسیبی به زندانبانان  نخواهد رسید , بلکه زندانبانان  فشار خود را بر زندانیان مضاعف خواهند کرد و حمام های خون بیشتری بوجود خواهند آورد
مشکل اصلی طرفداران رژیم منحوس آخوندی  در اینستکه هر کسی پستی را گرفته که لایقش نیست و لاجرم اجرای قانون این مواهب غیر عادلانه را از او میگیرد. از کسیکه با مدرک قلابی استاد دانشگاه  وزیر کشور شده بود تا معاون رئیس جمهور که مدرکش قلابی و دزد سرگردنه است بگیر تا تیمسار های جوراجور و مدیران کارخانه ها که اکثرا از سوگلی ها هستند تا آن بسیجی بدبخت که بدون کنکور  به دانشگاه راه یافته است, هیچکدام لایق آن چیزی نیستند که با وطن فروشی بدست آورده اند و لاجرم آدم میکشند و بلوا میکنند زیزا تمام این ها در آئینه ذهنشان میدانند تا چه حد پست و بی مقدارند. 


Share/Save/Bookmark