اموال دانشگاه آزاد در حال جابجايی است
روزنامه جوان‌ وابسته به سپاه پاسداران
30-Jun-2010 (one comment)

(( اموال دانشگاه آزاد در حال جابجايی است   ))

---------------------------------------------------------------------------

روزنامه جوان‌ وابسته به سپاه پاسداران: : شنيده‌ها از اخبار جلسات محفلي پدرخوانده بعضي آقايان متمول و قريب الاستعفاء، حكايت از برنامه ريزي براي جابجايي‌هايي در دانشگاه آزاد دارد.

در اين محفل به رئيس قديمي اين مركز بسيار ثروتمند توصيه شده كه مانع از آبروريزيهاي بيشتر شده و محيط را تميز كاري نمايند.

همين خبر مي افزايد كه فرمان جابجابي بعضي امكانات سرمايه اي و املاك سرگردان ودارائيهاي سرمايه‌گذاري شده و... صادر گرديده و به زودي تحركات بسيار زيادي در اين رابطه انجام خواهد شد.

بنظر مي‌رسد برخي چهره‌ها از فضاي شلوغ كنوني نهايت بهره‌برداري را كرده اند و طرح اموال قابل تصاحب را در برنامه‌كاري خود لحاظ نموده‌اند، لذا با توجه به اينكه مسئولين اين دانشگاه در گذشته احتمال حسابرسي و بازرسي‌ها را مي د... >>>

KamRan201

دندان تیز لاشخورها

KamRan201


در حالیکه پیکان تیز تحریم ها در درجه اول منافع اقتصادی سپاه پاسداران و بسیج را نشانه رفته است. سپاهیان پاسداربرای تامین منافع خودشان دندان را بطرف  واحد های پر در آمد دانشگاه آزاد گرفته اند و با هیاهوی بسیار باز دارند سر ملت شیره میمالند. این هم به ماند پول نفت بود که احمدی نژاد بجای سفره های مردم به روی سفره های سپاه پاسداران چپاول کرد. . با تمام انتقاداتی که به کل ساختار جمهوری اسلامی وارد است اما دانشگاه آزاد روند مثبتی را طی کرده است و میتوان گفت دکتر جاسبی در مدیریت این غول فرهنگی موفق بوده است. با اینکه بانیان دانشگاه آزاد راضی به وقف تمام تشکیلات شدند و مجلس سرسپرده هم آنرا تصویب کرد اما سپاه سپاه پاسداران بدنبال بلعیدن منافع اقتصادی این واحد عظیم است و وقف نمودن تمام تشکیلات را بر نمی تابد.
اگر بخواهید تمام ساختار جمهوری اسلامی را در چند جمله خلاصه کنید باید گفت که " سپردن مشاغل به دست آدم های نا قابل" . در جمهوری اسلامی , یعنی تمام کسانیکه از خان یغمای ج اا سهم و نصیبی دارند. شغلشان با میزان دانش و علم و لیاقتشان همخوانی ندارد. یعنی اگر یک سرهنگ ستاد سپاه پاسداران را با معیارهای مورد قبول جهانی مقایسه کنیم . رتبه ای بهتر از یک سرگروهبان نخواهد داشت. این قصه در تمام سطح جیره خوران ج ا ا مستتر است. در میان هزاران دکترای قلابی  و وجود تو خالی را جای سره جا زدن از مشخصات  بالاترین تا زیر ترین شخصیت های رژیم است. در حقیقت بدنه اصلی طرفداران جمهوری اسلامی را گروهی تشکیل میدهند که بدون داشتن تحصیلات و  زیادت طلب و متوقع هستند. و میخواهند با دانش کمتر امتیاز اجتماعی و اقتصادی کلان تری نصیبشان شود.مدرک دارانی که حتی قدرت  اخذ دیپلم را هم نداشته اند, وقتیکه با سهمیه بسیج به دانشگاهها فرستاده میشوند هم, طیف بیسوادی را تشکیل میدهند که با اداهای مذهبی و نسبت های خانوادگی با آخوند ها مثلا یک شبه با حقوق های کلان مدیر ایران سایپا و یا هر جای پر در آمدی میشوند. این افراد و کسانیکه از سپاه در آمد های کلان دارند, با چنگ و دندان از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی دفاع میکنند. بسیاری از اعضای کمیته ها و یا شکنجه گران  دستگاه آخوندی, لات های چاله میدانی بودند تا با نردبان  آخوند ها به قدرت و ثروت رسیده اند و اغلب این افراد تنها بدنبال منافع خود هستند و انطوریکه شاهد بوده ایم  از هیچ رفتاری, اعم از تجاوز یا آتش زدن و تجاوز و اعدام ممانعت نمی کنند . دور و بر ج ا ا را افراد نا لایقی احاطه کرده اند که به یقین منافع بسیار بیشتری را در مقایسه با شایستگی هایشان بدست می آورند و به هیچ صورتی نمیخواهند این منافع حیاتی را از دست بدهند.  


Share/Save/Bookmark