نتايج يک نظرسنجی در مورد پرزيدنت اوباما و برنامه اتمی ايران منتشر شد
VOA
19-Jun-2010 (one comment)


در بخشی از نتايج حاصله از نظرسنجی مرکز تحقيقاتی «پيو» در باره محبوبيت پرزطدنت اوباما که با مراجعه به ۲۴ هزار نفر از ۲۲ کشور جهان صورت گرفته است تأکيد شده است که سياست هاي رييس جمهوری آمريکا بيشتر در جهان خارج بويژه در اروپا طرفدار دارد، تا در آمريکا. به عنوان مثال درصد تأييد پرزيدنت اوباما در کشورهای غير مسلمان بالغ بر ۷۱ در صد است. مردم در سراسر جهان عملکرد پرزيدنت اوباما را در مورد بحران جهانی اقتصاد تاًييد می کنند، در همان حالی که بطور گسترده عدم رضايت خود را از اقتصاد فعلی نيز ابراز می دارند.

در اين نظرسنجی بارها به مخالفت با برنامه تسليحاتی اتمی ايران نيز اشاره می شود. به عنوان مثال تعداد کسانی که با برنامه تسليحاتی اتمی ايران مخالف نظر داده اند بيش از سه چهارم شرکت کنندگان در نظرسنجی است و بطور گسترده ای چهرۀ جمهوری اسلامی ايران نيز منفی ترسيم شده است.

 اين ارقام در اسپانيا به ۷۰ در صد... >>>

Onlyiran

So Much for IRI Being Liked Around the World!!!

by Onlyiran on

So  much for the myth of "IRI being liked around the world" that its supporters on this site try to feed us.  Ahmadinejad is hated and is opposed by the majority of the people, even in the Muslim world, and places such as Lebanon where it sends billions of dollars of Iran's money.  he is also opposed in places such as Russia and China.  

Now, IRI supporters and lackeys, go find some other lie to feed the world. 



Share/Save/Bookmark