کنگره آمريکا و اتحادیه اروپا در حال بررسى تحريمهاى جداگانه
روزنامه فرانسوى فيگارو
10-Jun-2010 (one comment)

روزنامه فرانسوى فيگارو نوشت: کنگره آمريکا در حال بررسى مجازاتهايى است که ایالات متحده ممکن است راسا در مورد رژيم تهران به اجرا بگذارد. دولت آمريکا خواستار شده بود که در روند تصويب لايحه مزبور در کنگره يک وقفه ايجاد شود تا قطعنامه جدید تحریمها علیه رژیم تهران در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب برسد.

این روزنامه نوشت، از سوی دیگر اتحاديه اروپا نیز در نظر دارد در جريان اجلاس آتى اش که در تاريخ ۱۸ ژوئن در بروکسل برگزار خواهد شد، راسا مجازاتهاى جداگانه اى را عليه رژیم تهران به اجرا بگذارد.

فيگارو در باره بیانیه تهران در مورد مبادله اورانیوم غنی شده نیز نوشت، رئيس جمهور آمريکا به صورتى بسيار ماهرانه از موضعگيرى عليه اقدام اخير ترکيه و برزيل پرهيز کرد. موافقتنامه اى که ترکيه و برزيل با رژیم تهران امضا کرده بودند به خودى خود در نطفه خفه شد، زيرا تهران در همان ابتدا اعلام کرد که غنى سازى اورانيوم را ادامه خواهد داد.

>>>
KamRan201

آش شور خاله

KamRan201


شاید اگرحادثه 11 سپتامبر پیش نمی امد، این چرخش 180 درجه ای را هم سازمان سیا بعمل نمی اورد. بیاد می اوریم روزگاری را که  سوپر کامپیوترهای سازمان سیا، تنها راه موثر مواجهه با دنیای کمونیستی را  ، کشیدن یک دیوار سبز به دور شوروی  اعلام کرده بودند و در این میان، لهستان در اروپا و ایران در اسیا مراکز مهم این گزینش شناخته شدند. . انچه در لهستان اتفاق افتاد  برای دنیای غرب غیر منتظره بود. در جبهه اسلام نیز حکومت جمهوری اسلامی بر سرکار امد تا فرهنگ شهادت طلبی را اشاعه بدهد. در همین راستا گروه طالبان را بوجود اوردند و کودکانی را در مدارس دینی پذیرا شدند که مثل روبات میشد انها را بر ضد شوروی به حرکت در آورد. از طرف دیگر  جاسوسان شوروی که از ابعاد توطئه امریکا بر علیه منافعشان غافل نبودند، به حزب توده و سایر سازمان های تحت نفوذشان دستور دادند که با جمهوری اسلامی ایران همکاری کرده و امریکا را دشمن شماره یک معرفی کنند که به هدایت همین نیروهای چپی اشغال سفارت امریکا پیش امد.  امریکا علی الرغم برنامه ریزی ک گ ب همچنان جناح مذهبی را تقویت مینمود  و حتی با خلق سلمان رشدی سعی کردند نویسندگان دنیا را از قلم زدن بر علیه اسلام بر حذر دارند.  این همگامی با متحجران دینی باعث سقوط دولت شوروی گردید (چیزی که ماموران سیا در خواب هم نمی دیدند). با سقوط شوروی اینک این غرب بود که به رهبری امریکا به جلو میتازید اما حادثه سپتامبر 11 همه محاسبات قبلی را بهم ریخت. غربی ها دیوی را از داخل بطری رها کرده بودند که افرادی با مغز های شستشو شده در ان فعال بودند و وقتی که پاچه های امریکائیان را گرفت تازه متوجه وخامت اوضاع گردیدند. در این حال تروریست هائی را خودشان برای مقابله با شوروی تربیت کرده بودند اسلحه را بطرف سینه های انان گرفتند. . در شطرنجی که امریکا و متحدانش دنبال میکردند ایران پیاده شطرنج بود تا با قربانی کردن ان ، علاوه بر تضعیف شوروی، ایران را در جنگ 8 ساله درگیر نگهدارند تا منابع اقتصادی ایران بلعیده شود.
حالا هم دلشان برای من و شما و ایران نسوخته است. اولا این همگرائی با سیاست کشور اسرائیل است که هیچ کشوری را قوی تر از خود که مجهز به سلاح اتمی باشد را در خاورمیانه (هر چند که سیاست درستی هست زیرا چاقو در دست یک دیوانه خطرات مهیبی را پیش خواهد اورد) بر نمی تابند. . ضمنا با توسعه فساد در ایران  تمام پول های قلمبه که توسط از ما بهتران غارت شده با دلار 1000 تومانی وارد باک های غربی شده است (قیمت واقعی دلار باید در حدود 4000 تومان باشد) .) حالا هم اگر بازی ادامه نداشته باشد، باید در سرزمین ایران حسابی سرمایه گذاری کنند و با وجود حکومت آخوند ها کمتر کسی حاضر است که اقدام به این مهم نماید. شاید اینبار منافع غرب ماجرای دیگری را بوجود بیاورد و ملت ایران از دست این حکومت قرون وسطائی رهائی یابند..


Share/Save/Bookmark