سوزاندن بدن زندانی با بنزین برای گرفتن اعتراف
iranpressnews
16-May-2010 (one comment)

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"،یکی از جوانان شهریار به اتهام واهی دستگیر می شود و برای گرفتن اعتراف اجباری به کار نکرده کمر،دستها و پاهایی او را می سوزانند.
زندانی مجتبی حاجی نیا 23 ساله،روز 23 فروردین ماه در منزل پدرش در شهریار کرج دستگیر و به پاسگاه صبا شهر از توابع شهریار منتقل می شود.فردی به نام ستوان مجید گلشن از او می خواهد که به جرم نکرده اعتراف کند ولی آقای حاجی نیا به او می گوید که من کاری نکردم که به آن اعتراف کنم و بی گناه هستم. گلشن به او می گوید هر کسی که اینجا آورده می شود بیگناه هم باشد باید به چیزی که بهش گفته می شود اعتراف کند و نه تنها به یک جرم بلکه به چند جرمهای دیگر هم باید اعترف کند.
ستوان مجید گلشن نوعی شکنجه به نام جوجه کباب علیه این زندانی بی دفاع بکار می برد این شیوه شکنجه در آگاهی های ایران یک شکنجه معمول برای گرفتن اعتراف از متهمین می باشد. مجید گلشن علاوه بر این نوع ش... >>>

KamRan201

اوج دنائت و پستی

KamRan201


باید افسوس خورد که هنوز بعضی از طرق شکنجه که حتی در سخیف ترین دوران تاریخ بشری اجرا نمیشد، حالا در ایران در کشوری که خودش را الگوی اخلاقیات در جهان میداند، به وقوع می پیوندد.در بسیاری موارد دیده شده که متهمی که حد طاقت شکنجه اش به پایان رسیده است، برای رهائی از درد به گناه نکرده اعتراف کرده است. با این وجود باید پرسیده شود که اصولا این نوع اعتراف گیری به چه دردی میخورد. شاید انسان های دنی برای اندکی اضافه حقوق می خواهند خودشان را مثبت نشان دهند اما باید توجه کرد که روح یک ادم نما باید تا چه حد خبیث باشد که بر روی انسان همنوع خودش بنزین بریزد و کبریت روشن کند ختی اگر طرف مقابل، یعنی متهم،  ایشمن باشد که دستش به خون میلیون ها انسان الوده بود..


Share/Save/Bookmark