خبر: 4 مجسمه ربوده شده را شهرداری برده بود
ایسنا
12-May-2010 (one comment)

ایسنا: سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد: چهار مجسمه به دلیل اجرای پروژه، اصلاح و یا آسیب‌دیدگی در اختیار این سازمان قرار دارد.

سردیس شهید «نواب»، اثر حسین علی‌ عسگری که در منطقه ۱۰ ابتدای – بزرگراه نواب – نصب شده به دلیل احداث تونل توحید برداشته شده و در اختیار سازمان زیباسازی است.

همچنین سردیس «دانته»، اثر هنرمند ایتالیایی که در پارک شهر واقع در منطقه ۱۲ نصب شده بود به دلیل اصلاح پایه و مرمت آن برداشته شده و در اختیار شهرداری منطقه ۱۲ قرار دارد.

مجسمه «ابوسعید ابوالخیر»، اثر محمد بیگ زاده در میدان منیریه و سردیس «اقبال»، اثر حمید رضایی واقع در بوستان مشاهیر شهرری به دلیل آسیب دیدگی برداشته شده و برای مرمت در اختیار سازمان زیباسازی است.

از ابتدای سال جاری بیش از ۱۲ مجسمه‌ شهر تهران به سرقت رفته و یا مفقود شده است.

>>>
KamRan201

خر خودتونید!

KamRan201


راستی این ابله ها با این داستانسرائی می خواهند سر کی کلاه بگذارند. خنده دار است: 4 مجسمه  را شهرداری خودش برداشته تا مرمت کند. این سخنگوی شهرداری تهران تا کنون کجا بود که حالا اعلامیه داده است. و مضحک اینکه 4 مجسمه احتیاج به تعمیر دارند. اما جریان واقعی قضیه:
یک گروه مقتدر در داخل حکومت که مغز هایشان در 1400 سال قبل منجمد شده در خیال خودشان مجسمه را حرام میدانند و با وسایل کافی شروع به از بین بردن این مجسمه ها کرده اند. وقتیکه اش شور میشود بالاخره کسانی رد دزدها را پیدا میکنند که به یقین یکی از ارکان سپاه بوده و آیت الله  و یا ایت الله هائی هم که همه چیز را برای ظهور حضرت مهیا می بینند باز هم فتوا به تخریب مجسمه ها میدهند. بالاخره پی گیری نیروهای نیروهای انتظامی عوامل اصلی دزدی را پیدا میکنند که همه از اکابر ج ا ا هستند.با نفوذ به دایره متحجران 4 مجسمه یافت میشود که هنوز آنها را کاملا تخریب نکرده اند. مجسمه های اسیب دیده را به شهرداری تحویل میدهند و موضوع را کاملا ماستمالی میکنند تا دست خودی ها در ارتکاب این سفاهت ها بر ملا نشود.!   


Share/Save/Bookmark