وقوع یکصد زمين لرزه طی چهار ماه در تهران
آتي نيوز
06-May-2010 (one comment)

آتي نيوز: اگرچه بحث زلزله در تهران طي سالهاي اخير و بخصوص پس از زلزله خفيف در پايتخت، در ميان مردم و مسئولان شدت گرفته است، اما سخنان اخير احمدی نژاد درباره امکان وقوع زلزله و تلفات سنگين ناشي از آن، زمين لرزه را جزء مباحث سياسي نيز قرار داده است.

موضوعاتي مانند تاثير افزايش گناهان بر وقوع زلزله و خروج 5 ميليون نفر از تهران، مواردي است که مي توان آنرا از گوشه و کنار شهر شنيد.

در آخرين اظهار نظر در اين خصوص حسين باقري رييس سازمان مديريت بحران در نشست مديران کل مديريت بحران کشور در تبريز، گفته است که اکنون 26 هزار چادر براي بيش از 10 درصد جمعيت شهر تهران آماده و انبار شده است.

وي همچنين گفته است که در 4 ماه گذشته بيش از 100 زمين لرزه در تهران روي داده که نشان دهنده فعال شدن گسل هاي تهران است.

حال بايد منتظر ماند و ديد نهادهاي مسئول و مراجع علمي چقدر به اين آمار و تاثير اين زمين لرزه ها بر وقوع يک زلزله بزرگ در تهران تو... >>>

KamRan201

خطر خیلی جدی

KamRan201


رژیم ج ا میخواهد از هر رویدادی به نفع خودش استفاده تیلیغاتی بکند، حتی اگر این مربوط به وقوع زمین زلزله در تهران باشد. انان که اندک سوادی دارند به خوبی میدانند که تهران بر روی گسل زلزله خیز قرار گرفته و احتمال وقوع زلزله در شهرهائی که بر این گسل ها قرار گرفته اند جندین برابر است. ثبت 100 فقره وقوع زلزله خفیف در تهران حکایت دارد بر فعال شدن  این لایه ها و باید این امار را خیلی جدی گرفت. متاسفانه باز ابلهی معمم  وقوع زلزله را به حجاب خانم ها ربط داده است. تا از آب گل الود ماهی بگیرد. اگر قرار بود با لهو و لعب  زلزکه ای صورت بگیرد، تاکنون کشور تایلند، مرکز سکس دنیا ، ده هزار بار کنف و یکون شده بود. 


Share/Save/Bookmark