اجرای حکم قطع دست و پای یک سارق در ماهشهر
روزنامه حکومتی ایران
15-Apr-2010 (one comment)

 اجرای حکم قطع دست و پای یک سارق در ماهشهر

---------------------------------------------------------------------------

روزنامه حکومتی ایران: سركرده شبكه سرقت مسلحانه در جنوب كشور، ديروز در ميدان پليس ماهشهر اعدام شد.
به گزارش خبرنگار ما، «عدنان» و دو همدستش كاميون‌هاي حامل بار كه از بندر امام(ره) خارج مي‌شدند را متوقف كرده و پس از بستن دست و پاي راننده، كاميون را همراه بار سرقت مي‌كردند.دزدان مسلح بعد از سرقت بار، كاميون را در محلي خلوت رها مي‌كردند.«عدنان» و يكي از همدستانش در سال 83 دستگير شده اما سومين عضو شبكه موفق به فرار شده بود. پس از دستگيري «عدنان»، مشخص شد او داراي سابقه سرقت در شهرستان‌هاي آبادان و شادگان نيز است. دادگاه پس از محاكمه عدنان، او را به اعدام و همدستش را به قطع دست و پا محكوم كرد.قاضي رضا ابوالحسني- دادستان عمومي و انقلاب ماهشهر- در اين رابطه گفت: با پيگيري‌هاي رئيس كل دادگستري استان خوزستان پس از گ... >>>

KamRan201

دنائت خباثت شقاوت

KamRan201


واقعا وقتی انسان این مجازات های متحجرانه را می بیند متحیر می ماند که ما اکنون در کدام عصر و زمانه زندگی میکنیم. طبیعت و خداوند تمام مغزها را به یک کارآئی و قدرت و صورت به تصویر نکشیده است . تمام اعمال ما منبعث از تراوشات مغز ماست . در این میان بعضی از مغزها جهش یافته و مطابق زمان تکمیل شده اند و در عوض مغز کسانی جهش ندارد و در ازمنه ای در اعصار قدیم قفل شده و تصورات و اعمالشان منبعث از جمود فکری در مغزشان است. مراجعه به اجداد این افراد نشان میدهد که پدرانشان نیز متفکر نبوده و مختصر رشد  ذهنی آنان در اثر زور و برق شمشیر حاصل آمده است و الی همین تغییر مختصر هم در احوال آنان بوجود نمی آمد. تمام این افراد تابع فکری شخص دیگری هستند و ساختار مغزشان اجازه نمی دهد تا بسوی آینده جهش داشته باشند.
اعدام عدنان را میتوان به طریقی هضم کرد ولی بریدن دست و پای چند مجرم مسئله را غامض تر میکند. اینان که طریقه سلوک سالم با جامعه را نمیدانستند، حالا با بدنی علیل دیگر قدرت کارکردن هم نخواهند یافت و بصورت طفیلی اجتماع مجبورند از چندر غاز کمک دولتی و یا نهایتا با تکدی روزگار بگذرانند . ممکن است گفته شود که این ها اصلاح ناپذیرند اما راه های انسانی تری هم برای مجازات این افراد وجود دارد. چه بهتر که همگی را به سرای عدنان واصل میکردند و عده ای علیل را وبال گردن جامعه رها نمیکردند..


Share/Save/Bookmark